FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Ja tej, batelreporty by Krychu!

<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 12:59

Ja tej, batelreporty by Krychu!

Za namową Kevina, postanawiam, że spróbuję popisać trochę raportów - tak dla zabawy, a może się czegoś jeszcze nauczę :)


Wczoraj pograłem z Maestrową rozpiską na Strakhovie, na scenariusz Reckon. Miał tam: 2 Juggernauty, Torcha, Ruina, 5 kawalerzystów, komandosów z dwoma miotaczami płomieni i dwie pary assasinek.
Ja grałem takimi kozackimi przedstawicielami trolli:

http://conflictchamber.com/#b71bcxbL0r9 ... 0k6EeA09fF
Trollbloods Army - 75 / 75 points

(Grim 2) Hunters Grim [+25]
- Hunters Grim (Muggs & Krump)
- Trollkin Runebearer [4]
- Dire Troll Bomber [19]
- Dire Troll Mauler [15]
- Swamp Troll [8]
- Troll Bouncer [9]
Dhunian Knot [6]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
Pyg Burrowers (max) [13]
Trollkin Highwaymen (min) [9]
Trollkin Sluggers (max) [10]
Swamp Gobber Chef [1]

Wygląda mocarnie, nie?
Otóż wyszło, że nie za mocarnie :D Początek easy - zacząłem, pobiegłem na pałę ile się dało. Reposition na burrowersów (potrzebowałem ich do feata), Z lewej sluggersi, z prawej HWM, reszta w środku. Wszystko chyba za ciasno, powinienem rozciągnąć się szerzej, ale cykałem się assasinek (które i tak mnie dopadły później). Maestro się lekko ruszył, głównie poza zasięgi i tak, bym po ruchu nie widział stalthniętych asasinek.
Początek mojej 2 rundy, zrobiłem reposition i feat:

Obrazek

Reszta się ruszyła, a ja zachłannie chciałem postrzelać czym się dało i wystawiłem sluggersów, bombera, i HMW do ataku. Generalnie sluggersi z pomocą kilku byrrowersów zjedli 2 kawalerzystów, pozostałe pygi poplumkały w jacki rysując tylko lakier, HWM chyba nic, Bomber torchę po komandosach. Kulałem na trafienia nieźle, na dmg - źle. Bieda. Początek rundy Maestro wyglądał tak:

Obrazek

Maestro powiedział: "wyczyszczę teraz wszystko do [i tu wskazał prawie do końca strefy]". Krótko mówiąc zabił prawie tyle ile wskazał: wszystkich HWM (asasinkami i komandosami), Bombera (Torchem i kawalerią), burrowersów, pół Mauera (wyłączony spirit), 3 sluggersów (kawaleria i asasinki), lekko nadkruszył bouncera. Rozpiska mnie zgniotła swoją mobilnością - to była tura feata i wszsystko dostało +4'' do speeda plus czary mary z Overruna i nie ma się jak schować.
Tak to wyglądało na koniec rundy 2:

Obrazek

Patrzę co tam mam jeszcze przy użyciu i tak: 2 sluggersów w melee zabija kawalerzystę, Bouncer idzie zabić asasynkę, ale dostaje free strike'a od Ruina i traci Mind, przez co nie jest w stanie trafić dziewczynki. Swamp idzie strzelić do Strakhova i nie trafia bo zapominam o stealth (Occultation). Przy okazji też dostał jakiegoś mocnego free strike'a. Dhunia Knot jedna leczy Maulera, a ten wyrzuca Ruina w kosmos. Runebearer daje Mortality na Torcha, do którego strzelają potem Grimm, Muggs go jeszcze przewraca, Grimm strzela za kilka punktów, szarżują ludki od kamienia i leciutko biją. Jestem w dupie :D

Obrazek

Tu zapomniałem wcześniej ruszyć się Grimmem z reposition oraz w turze Maestro nie użyłem pursuita (a mogłem), przez co kawalerzysta szarżuje i bije za 13 pkt Grimma, Ruin dobija. Maestro jeszcze punktuje w strefie. Koniec:

Obrazek
Ostatnio edytowano piątek, 2 marca 2018, 12:52 przez Krychu, łącznie edytowano 1 raz
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1693

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 13:16

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Jej. Chyba też zacznę robić zdjęcia. Tylko nigdy o nich nie pamiętam :) Ja tam dalej się trzymam wersji, że przegrałeś bo miałeś rozpę niedzielną, a Maestro jedną z rozważanych pod WTC :)

A może coś takiego:

http://conflictchamber.com/#b71bcx9D0rb ... eC0U6e6efF

Trollbloods Army - 75 / 75 points

(Grim 2) Hunters Grim [+25]
- Hunters Grim (Muggs & Krump)
- Dire Troll Mauler [15]
- Dire Troll Bomber [19]
- Trollkin Runebearer [4]
- Swamp Troll [8]
Dhunian Knot [6]
Trollkin Highwaymen (min) [9]
Trollkin Sluggers (max) [10]
Pyg Burrowers (min) [8]
Braylen Wanderheart, Trollkin Outlaw [5]
Farrow Bone Grinders (min) [5]
Thumper Crew [5]
Thumper Crew [5]
Swamp Gobber Chef [1]

Thumpery, a nie Pummelery, bo śmieci i tak ogarniasz. A z Mortality ma to nawet pierdalnięcie. A rzucasz 2 na turę :) Burrowersy, tylko do feat'a, bo nie wierzę w ich strzelanie :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1029

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 24 lutego 2017, 14:01

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Tak - też widzę, że zdjątka sporo dają :) Podkradłem przy okazji stronę do ich ładowania lepszą.

Co do gry zgadzam się z Kevinem nt. rozp. Trochę bardziej uważałbym na kluczowe modele w Twojej rozpisce jak Bomber. Jest coś w teorii WM jak overcommitment - czyli musisz planować grę tak by wiedzieć co oddasz i by nie oddać za dużo.

Za to fajne wszystko wygląda w grze - jak już są dwie pomalowane armie to przyjemnie się patrzy :)
ObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 14:34

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

W sumie to prawda, rozpiska była "niedzielna" :)
Nie jestem przekonany do Thumperów - działa to? :) Co do świnek przedłużek - te by się przydały, tylko już trochę dużo supportu się robi... Ale może warto, bo pod featem nic wrogiego nie miałem w zasięgu, by załadować Mortality.
Overcommitment to jeden z moich problemów - wiedziałem np. że HWM nic nie zrobią, ale chciałem ich w zachłanności pod featem wykorzystać (i tak nic nie zrobili), i straciłem ich zaraz potem. A bombera to by mi nie było tak żal, gdybym pomyślał i ustawił się innymi bestiami tak, by skontrować jacki, które go zabiły.
Co do strony ze zdjęciami - photobucket -polecam. Ma fajne okienka do Share (wrzucam je przez opcję "IMG"). Przy okazji - dzięki Kevin za pilnowanie bym robił te zdjęcia :)
Generalnie na razie chyba i tak zostawię Grimma2, by skupić się na poważniejszej, idealnie się uzupełniającej parze: Doomshaper2, Jar Skuld1 :D
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1693

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 14:48

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Krychu napisał(a):Nie jestem przekonany do Thumperów - działa to? :) Co do świnek przedłużek - te by się przydały, tylko już trochę dużo supportu się robi... Ale może warto, bo pod featem nic wrogiego nie miałem w zasięgu, by załadować Mortality.

Nie wiem czy działka działają. Od dłuższego czasu zapalam się do pummererów - ale poczekam na jakieś tiery strzelające, bo uważam, że 3Madrak by je bardzo polubił, ale póki co za dużo tracę i za mało zyskuje. A Thumper crew z Mortality i featem IMO powinno fajnie działać. P+S 18, Rat 10 i ewentualny Puppet Master + knock dawn/slamowanie - czemu nie. Jeśli nie u eGrima to nie wiem gdzie :)
Świnki to wprawdzie dodatkowe pkt support, ale dopóki trolle nie dostaną arc node'a, to dla niektórych casterów są lepszą opcją niż ich brak
Krychu napisał(a):Generalnie na razie chyba i tak zostawię Grimma2, by skupić się na poważniejszej, idealnie się uzupełniającej parze: Doomshaper2, Jar Skuld1 :D

Ech.. Jarl "Nie mam feat'a" Skuld. Czekam na 2Jarla"I've got a feat!" może w książce z tierami strzelającymi.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 16:52

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Hmm, w sumie działka kosztują 5 pkt za jedno, to dwa są w cenie oddziału Sluggersów... warto spróbować. Sproxuję przy okazji :)

A właśnie, co do książki - podobno następna książka nie ma być o strzeleckich trollach, tylko o Northkinach - to prawda? Trochę smutek, że tak długo trzeba by czekać na theme do modeli, które pominęli w CommandBooku.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1693

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 24 lutego 2017, 17:03

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Krychu napisał(a):A właśnie, co do książki - podobno następna książka nie ma być o strzeleckich trollach, tylko o Northkinach - to prawda? Trochę smutek, że tak długo trzeba by czekać na theme do modeli, które pominęli w CommandBooku.

Nom. Wedle tego co PP w swoim ostatnim podcaście powiedzieli pierwszy release po Grymkinach to Tierowy Northkin. Ale jakoś przeciętnie na to, chyba, że Borki dostaną jakiś sensowny boost.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 10 marca 2017, 09:40

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Wczoraj Jarl wyszedł z fazy theorycrafting i wszedł w fazę testów: na razie 35 pkt, bo za 2 tyg. mamy turniej na 35.

http://conflictchamber.com/#b70z_-0b0g0r9D5-0hbL0k6R

Trollbloods Army - 35 / 35 points
[Theme] The Power of Dhunia

(Skuld 1) Jarl Skuld, Devil of the Thornwood [+30]
- Dire Troll Bomber [19]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [15]
- Troll Axer [10]
- Trollkin Runebearer [0]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
Troll Whelps [0]

Nie zrobiłem zdjęć niestety i tylko wrzucę jakieś krótkie notatki z gier. Następnym razem zrobię pełniejsze raporty.

Pierwsza gra z Semirem i jego Cryxem:
http://conflictchamber.com/#b40z0We_1vg62k2E3h1u

Cryx Army - 35 / 35 points

(Terminus 1) Lich Lord Terminus [+26]
- Barathrum [15]
- Slayer [10]
Iron Lich Overseer [5]
- Seether [13]
Carrion Thralls (min) [6]
Machine Wraith [2]
Darragh Wrathe [9]

Najgłupszą rzecz, którą zrobiłem (a raczej o której zapomniałem), tak, że muszę zapisać by nie zapominać więcej to niewypuszczenie whelpa w krytycznym momencie. Miałem taką sytuację, że engageniętym Earthbornem zaszarżowałem do Terminusa - dostałem sporego free strike'a, ale doszarżowałem. Wtedy Seether zrobił kontrszarżę i spoko, znowu spike i 2/3 Earthborna zniszczone. I teraz co? Nie wypuściłem, kurde, whelpa! A powinienem wypuścić na drodze kontrszarży Barathruma, bo tak mnie też kontrszarżował i kolejnym mega rzutem na kościach - zabił :( Gdybym jenak wypluł whelpa po Seetherze, to nie mógłby mnie kontrszarżować Barathrumem, ja zjadłbym whelpa lecząc aspekt i może zabiłbym Terminusa :P A tak przegrałem...
Z fajnych rzeczy to magic bullet plus strzały Jarla zabiły Darragha :) Dodatkowo feat fajnie blokuje LOSa przeciwnikowi i można się dogodnie poustawiać :)

Druga gra była z Kevinem i jego mercami, pewnie Kevin napisze coś w swoim temacie o mercach, więc ja sobie daruję :) Przegrałem, ale grało mi się Jarlem fajnie - magic bullety zabiły 2 asasinki :) W grze miałem dużo szczęścia w kościach i rzucałem ponadstatystycznie, Kevin - odwrotnie. Do zapamiętania jest feat Magnusa2 - zakaz poruszania się we w stronę wskazanych krawędzi stołu. Miałem za mało modeli w strefach i przegrałem na scenariusz...
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1693

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 10 marca 2017, 20:06

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Proszę :)

Mercenary Army - 35 / 35 points

(Magnus 2) Magnus the Warlord [+28]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
- Talon [7]
- Talon [7]
- Renegade [10]
Kayazy Eliminators [5]
Kayazy Eliminators [5]
Anastasia di Bray [3]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [4]

Scenariusz cycki.

http://conflictchamber.com/#b70z_-0b0g0r9D5-0hbL0k6R

Trollbloods Army - 35 / 35 points
[Theme] The Power of Dhunia

(Skuld 1) Jarl Skuld, Devil of the Thornwood [+30]
- Dire Troll Bomber [19]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [15]
- Troll Axer [10]
- Trollkin Runebearer [0]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
Troll Whelps [0]

Wygrałem zaczynanie. Eskorta na Magnusie i Bullet Dogger na Talona, który będzie czarował się z Bomberem. Na obu flankach asssasynki, Lannysa po prawej. Krystian w swojej do przodu. Ładuję Aurę, ma niezłe rzuty i z samego Jarla wyłącza mi puklerz na jednym z Nomadów a z Magic Bulleta jakieś demage na Renagade. Puszcza Feata i wchodzi delikatnie EBDT do lewej strefy. W mojej upkeepuje oba spelle. Talon Biegnie związać Bombera, tak, żeby móc ewentualnie dostać tylko Axera. Drugi Talon wiąże EBDT. Ustawiam Nomady tak, żeby poszczycić strefy w razie w. Assasynki szarżują na EBDt, ale mimo combo strików wbijają jakiś żenujący demage. Lannysa się ustawia tak, zeby móc markować w kolejnej turze Bombera/Axera. W swojej Krystian trafia wszystkie 8-emki bez boostowania w Talona, ale na -5 za dużo nie robi. Był poza zasięgiem efektywnego rzucania rage'a. Jarl Magic Bulletuje jedną assasynkę(przy drugiej próbie rzuca snake eyes w swojego typa z kamienia) i wrzuca Quicken o którym zapomniałem na Axera, oraz Rage. Axer szarżuję na Talona z Bullet DOggerem, trafia wszystkie ataki, ale przeżyw na na jakiś 5 kratkach bez movementu. Drugi Talon zostaje na 9 kratkach po EBDT, który też biję na -5 :) W mojej upkeep eskorty i po 2 foci na Nomady oraz wychodzę Anastazją. Lannysa kissuje Axera. Nomad w szarży na plecy go zabija. Assasynki po prawej oraz Anastazja szarża na Bombera, ale mimo backstaba i combo strików i tego, ze nie ma zasięgu z kamienia kulam jak pała i prawie nic nie robię. Drugi Nomad szarża na EBDT, ale w festiwalu udanych rzutów albo misujje, albo za dużo nie robię. Poprawia Talon, ale bez efektów. Wchodzę Magnusem do strefy i dosyć stabilnie punktuje za 2. W swojej Krystian trywialnie rzuca prawym Talonem w Nomada bo chcę mi oba zezłomować Maulerem. Potem trywialnie rzuca 10 na dwóch kościach i zjada Anastazje... Jarl się aktywuje, coś tam strzela i wyjmuję assasynkę, ale przez to, ze Krystian zapomniał zmienić fejsing, nie może rzucić Quicken na Maulera, bo go nie widzi. Mauler musi biec do strefy, bo nie może szarżować przez murek. EBDT mocno obija Nomada, ale wszystko poza puklerzem sprawne. W swojej Assasynki znów nie robią nic konstruktywnego po prawej bomberowi. Nomady obijają EBDT i Maulera, ale kulanie mnie przewyższa... eMagnus podchodzi kawałek i puszcza feat'a. Renagade strzela w runebeareara, który stoi obok Jarla, nie trafia, ale znosi na Jarla i ten zalicza glebę. W swojej Krystian nie może bić Maulerem w Nomada, bo stoję powyżej cala i feat. Bomber trywialnie zabija assasynki... EBDT dalej obija Nomada, ale zostaję na kilku hp'sach i mam sprawne systemy. W swojej w końcu czyszczę obie strefy i 4:0 dla mnie i Krystian się poddaje, bo został mu caster, bomber i runebearer, ja straciłem śmieci i mam mocno poobijane śmieci.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 10 marca 2017, 21:05

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Dzięki! Super się czyta te Twoje raporty :)
A ja właśnie skleiłem Jarla i na pewno wystawię go za 2 tygodnie na turnieju... :D
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 25 czerwca 2017, 23:08

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Jarla oczywiście wystawiłem na MP w Poznaniu i z jego 4 gier - 2 wygrałem :D Jedną vs Cryx, drugą vs Haley2. Generalnie Jarl jest mordercą i już.
Poniżej krótki raport (ale ze zdjęciami, jej!) z czwartkowej potyczki z nowym kolegą Marcinem, który ma za sobą jeszcze niewiele gier. Przylazłem z Grissel1 i Jarlem, wystawiłem Jarla, bo to niby słaby caster.

Moja lista:
https://conflictchamber.com/#c7201b_-0b ... fJ6Rfp0k0m

Trollbloods Army - 75 / 75 points
[Theme] The Power of Dhunia

(Skuld 1) Jarl Skuld, Devil of the Thornwood [+30]
- Dire Troll Bomber [19]
- Dire Troll Bomber [19]
- Dire Troll Mauler [15]
- Earthborn Dire Troll [15]
- Swamp Troll [8]
- Troll Axer [10]
- Trollkin Runebearer [0(4)]
Janissa Stonetide [0(4)]
Northkin Shaman [0(4)]
Troll Whelps [4]
Dhunian Knot [6]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Stone Scribe Elder [3]


Marcin miał:
https://conflictchamber.com/#c2201b0T1O ... 3q3n2_2mbQ

Protectorate Army - 75 / 75 points

(Severius 1) Grand Scrutator Severius [+28]
- Blessing of Vengeance [13]
- Indictor [15]
- Reckoner [16]
- Redeemer [11]
- Vanquisher [17]
- Hierophant [3]
Exemplar Errant Seneschal [4]
Choir of Menoth (min) [4]
Exemplar Errants (max) [16]
- Exemplar Errant Officer & Standard [4]

Graliśmy pierwszy scenariusz z SR17. Przed grą darmowe upkeepy, standardowo Quicken na prawego bombera, Tactical Supremacy na lewego. Trzeci upkeep (dający pathfindera i Huntera na Swampa). Wygrałem zaczynanie i pobiegłem/zaszarżowałem (ładując wcześniej kamień) tak:

Obrazek

Marcin cośtam porzucał, w tym Defenders Ward na Errantów. Po jakimś strzelaniu prawy bomber dostał 3 dmg. Tak to wyglądało na koniec tury Protektoratu:

Obrazek

Moja druga tura. Podtrzymuję upkeepy na Bomerach, na Swampie nie. Plan był skasować arc noda w Blessing of Vengance. Dhunia Knot rzucają na bombery i Jarla Puppet Master, Runebearer Magic Bullet na Jarla (standardowa procedura). Prawa strona: bomber kasuje jakiś 2 errantów - słabo, ale def 14, arm 18 na errantach to trochę mocne. Swamp przyciąga kolejnego erranta, ale nie daje rady zabić :D Podchodzi Earthborn i zjada rycerzyka. Po lewej i w centrum: Bomber strzela do Blessinga (potem reposition do tyłu), Jarl strzela do Reckonera (rzuciłem jakiś mega dmg, ale Marcin anulował go przez Vision), odbijając Magic Bullet w Blessinga i razem kasują mu movement oraz tarczę, ale arc node został na jednej kratce. W desperacji rzucam sobie jeszcze Janissą rock hammera w kierunku Reckonera (do Blessinga nie mam LoSa), ale jestem poza zasięgiem. Znioska - w Blessinga i spike na kościach kasuje arc node'a! :D Kamień biegnie z aurą i odpornością na continous effekty. Jarl featował - 5 chmurek blokuje LoS do mnie:

Obrazek

Druga tura Marcina, zaczynamy punktowanie. Marcin sprawdza LoS i decyduje się skasować mój objective (udało się errantom, ale z pomocą Redeemera) oraz zaparkować ciężki sprzęt w lewej strefie. Oddaje strzały do Axera, który traci ponad połowę życia (w tym spirit), ale wypuszczam whelpa do uleczenia go w swojej turze. Punktacja 2:1 dla Protektoratu (lewa strefa plus objective, a u mnie caster w kółku). Zdjęcie:

Obrazek

No w takiej sytuacji pokusiłem się o CK. Severius jest DEF14 ARM 14, więc nie było sensu próbować się z tą ekipą jacków po lewej, tylko uruchomić Jarla, który może zabijać z odlegóści milion cali (SP6, Quicken +2, pistolety RNG 12, Far Strike +4). Dhunia Knot podały Spell Slave, Runebearer Magic Bullet (do zabicia Hierofanty) i pif-paf, Severius nie żyje:

Obrazek


Oczywiście Marcin zapomniał jakkolwiek zastawić Castera, powinien go zasłonić jakimś jackiem czy coś. I nawet myślałem przez sekundę by oszukać, żeby Marcin ustawił inaczej Severiusa, ale obaj już chcieliśmy lecieć do chaty to tak zostało. Przyznam nawet, że dałem pierwszy strzał w Hierofantę, a Severiusa potraktowałem Magic Bulletem, ale i tak zginął... Gdyby ten jeden ciężki jack był dalej to posłałbym Bombera i Axera (oba z Rage'm) na to co stało przy objective i pewnie bym próbował się na attrtion - wyglądało to ok. Z drugiej strony grałem na theme z 12 pkt darmowymi, więc przeciw niedoświadczonemu graczowi już tak nie zrobię, bo wydawało mi się to trochę nie fair.
Anyway - Jarl jest mocny. Może w czwartek znów nim pogram.
Ostatnio edytowano piątek, 2 marca 2018, 12:56 przez Krychu, łącznie edytowano 1 raz
<<

Kat

Avatar użytkownika

Posty: 7465

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 02:56

Lokalizacja: D-ca

Post poniedziałek, 26 czerwca 2017, 07:03

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Spoko gra:) przecienik mogl sobie podarowac hieophante i mialby tier exemplarow :) 2"rozstawienia i bless na jackach oraz darmowe punkty to sporo :) ten jeden foc za hiero znalazlby w krzyzach:)
Witamy na forum warmachiny
Gift napisał(a):mamy wojowników walczących po stronie dobra, światła i prawa, występujących przeciwko złu i plugastwu, którzy pilnują aby swięty ogień flejmu nie zgasł :D
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 26 czerwca 2017, 16:56

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Dzięki, podpowiem koledze o tym tierze :)
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 2 lutego 2018, 12:26

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Wczoraj zaczęliśmy ligę, grałem 2 gry - z Maestro i jego Cirle Orboros oraz z Filipem, lokalnym Cygnarczykiem.

To lecimy raport z pierwszej; jest szansa, że Maestro też opisze tę grę, co byłoby spoko, bo ja mogę coś namieszać ;)

Moja lista:
https://conflictchamber.com/#c7201b_-0a ... 0k0m6miTcB
Trollbloods Army - 75 / 75 points
[Theme] Band of Heroes
(Madrak 1) Madrak Ironhide, Thornwood Chieftain [+29]
- Dire Troll Mauler [15]
- Pyre Troll [8]
- Troll Impaler [11]
- Trollkin Runebearer [0(5)]
Fell Caller Hero [0(5)]
Horthol, Long Rider Hero [8]
Stone Scribe Chronicler [0(4)]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Stone Scribe Elder [3]
Long Riders (max) [20]
Trollkin Champions (max) [16]
Trollkin Warders (max) [17]

Lista Maestro:
https://conflictchamber.com/#c8201b_-0j ... 2N525w525w

Circle Army - 75 / 75 points
[Theme] The Devourer's Host

(Una 2) Una the Skyhunter [+29]
- Gorax Rager [7]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
- Scarsfell Griffon [8]
Lanyssa Ryssyl, Nyss Sorceress [4]
Tharn Ravager Shaman [0(5)]
Tharn Ravager Shaman [0(5)]
Death Wolves [9]
Swamp Gobbers Bellows Crew [2]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [5]
Tharn Ravagers (max) [16]
- Tharn Ravager Chieftain [5]

Przegrywam rzut na zaczynanie, ale Maestro mi je oddaje. No to mega :) Lecę do przodu, trzymając prawie wszystko wokół Madraka (bo Even Ground), tylko kawalerię puszczam do lewej strefy i Horthola na prawo. Bizony dostają też concealment od Kronikarza. Zdjęcie (uwaga: krokodyle to proxy Wardersów, których zapomniałem spakować...):

Obrazek

Maestro ustawia się pod alphę w następnej turze, daje Mirage na prawych (patrząc z mojej strony) Ravagerów. Puszcza strzałkę z Uny w jednego bizona i chyba go lekko smyra. Coś tam jeszcze rzuca, chyba Hand of Fate na lewych Ravagerów. Zdjęcie:

Obrazek

To moja druga tura. Ustawiam się w cegłę, rzucam Even Ground i FEAT. Brak możliwości szarżowania w moje model chroni mi tyłek. Ustawiam trochę modeli w strefach, bo w Maestra turze zaczynamy punktowanie. Czuję się spokojny, dzięki Even Ground i aurze kamienia: bizony def 14 (16 na strzelanie, bo kronikarz), arm 20, czempioni def 16, arm 18, a z tyłu wardersi z arm 21 i shield guardem. Luzik :)

Obrazek

Maestro, tura 2 - Prawi Ravagerzy mirage do przodu, Lanyssa do flagi, Na prawej strefie jeden Ravager ustawia się za lasem (poza LoS Horthola), na lewej strefie 2 Ravagerów (widoczny na zdjęciu gryf jest poza strefą, by być poza szarżą bizona). Kilku Ravagerów podchodzi posmyrać bizony i kontestować moją flagę. Punkty: 1-0 dla Maestro (Lanyssa na fladze).

Obrazek

Moja tura 3. Mojżesz przyklejony do flagi rzuca Guided Hand na czempionów. Fell Caller daje pathfindera na czempionów, którzy szarżują w Ravagerów i Death Wolfsy, ale więcej niż połowę ataków albo pudłują, albo rzucają jakoś śmiesznie na dmg. Coś tam jednak schodzi. Kronikarz rzuca Hero's Tragedy na czempionów. Madrak rzuca na siebie far strike i zabija Ravagera w prawej strefie. Z bood boon rzuca even ground, a z ricochet coś tam rzuca, ale nie trafia :P Zostaje na 2 furiach. Wardersi otaczają z jednej strony Madraka. Impaler rzuca dzidę w Ravagera - wypada crit i slamuje go w gryfa z tyłu. Słabe dmg i obaj żyją. Bizony biegoszarże - zabijają Ravagerów ze strefy, a jeden biegnie związać walką gryfa. Teraz gwiazda rozgrywki - pyre troll. Strzela z boostem do Lanyssy (której rolę pełni pusta podstawką), trafia i kładzie placek na 2 gryfy. Nie boostuję na zabicie Lanyssy i rzucam dwie pały... :) Ale mam 2 furie na boosty w gryfy- niestety żadnycyh spików i nieznacząco tylko je ranię. Wszystko tam płonie. Zgarniam 3 punkty (strefy i moja flaga), Maestro nic, więc jest 3-1.

Obrazek

Maestro tura 3. Lanyssa płonie na śmierć, gryfy - jeden gaśnie, drugi leciutko dostaje dmg. Prawi ravagerzy minifeat i lecą zabijać krokodylowych Wardersów, ale rzuty są tak beznadziejne, że wszystko stoi... Wtedy Una odpala feata i dochodzi do jakiś czarów-marów: jakiś gryf dolatuje z końca sali dla flanka. Inny dolatuje i zabija kamień, robiąc miejsce dla trzeciego ptaka i coś zaczyna wypłacać w Madraka. Trzeci Ptaszor (z primalem od goraxa) zabija Madraka, który pada mimo dwóch transferów i Scroll of Grindar's Perseverance... Tym samym otrzymałem lekcję mocy Uny...

Obrazek
<<

Krychu

Posty: 309

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 2 lutego 2018, 16:53

Re: Ja tej, batelreporty by Krychu!

Gra z Filipem.

Moja lista:
https://conflictchamber.com/#c7201b_-0b ... fJ6R0k0m2N

Trollbloods Army - 75 / 75 points
[Theme] The Power of Dhunia

(Doomshaper 2) Hoarluk Doomshaper, Rage of Dhunia [+27]
- Earthborn Dire Troll [14]
- Mountain King [36]
- Mulg the Ancient [22]
- Troll Axer [10]
- Troll Bouncer [9]
- Trollkin Runebearer [0(5)]
Northkin Shaman [0(4)]
Troll Whelps [0(4)]
Krielstone Bearer & Stone Scribes (min) [6]
- Stone Scribe Elder [3]
Swamp Gobbers Bellows Crew [2]

Lista Cygnaru:
Gravediggers theme, Haley3 do tego 4 jacki (dwa pod Haley, dwa pod jakimś juniorem) - wszystko strzelające; któreś dostawały strzał za stanie przy trencherach, jakieś z armor piercingiem, jakiś ciężki co strzelał dodatkowo w Maintenance phase. Do tego trencherzy chmurkowi i trencherzy z zasięgiem 14". I Ragman.

Tu zapomniałem robić zdjęć na początku, więc tylko szybko opiszę co pamiętam.
Cygnar zaczynał, poszedł do przodu. Ja w swojej ruszam się, mając MK mocno po lewej, w strefie (trochę na odwrócenie uwagi od reszty armii), bez ochrony aury z kamienia. Reszta armii ciasno, chmurki z szamana i gobberków przy Doomshaperze. Najbardziej bałem się o castera właśnie, że jakoś głupio zginie. Z umiejętności castera co rundę dawałem sobie za free animusa Earthborna (póki żył).

Druga tura Cygnaru - trochę strzelania w MK (wpada jakiś dmg), trochę po innych, ale za mało na trafienie (gobbery) lub za mało na wysoki arm.Kilka modeli wpada do stref, na contest. Cloud wall na całą szerokość stołu :)

Moja druga tura. Mierzę i liczę, że jak rzucę feat to mam Halejkę w zasięgu trampla Earthborna. Podtrzymuję mu Wild Agression. Halejka stoi na 18 defence... Doomshaper odpala feata. Axer daje Rush na MK. MK za darmo trampluje do trencherów na końcu lewej strefy i po dokupieniu ataku w jednego ludka zabija go i z kill shota próbuję trafić Halejkę, aby odpalić deafen. Niestety pudło. Ale nic - lecę dalej - darmowy trample Earthborna do Halejki (po drodze zabija jakiś trencherów). Dokupuję ataki i jednym trafiam - wtedy orientuję się, że nie rzuciłem Rage na EB... :/ Ale nic - coś tam walnąłem (połowę życia chyba) i wiążę Halejkę. Mulg i Bouncer ustawiają się przed warlockiem dla ochrony. Punkty 1-0 dla mnie.

Foto (w miejscu dziury powinien być MK, ale już zdążył zginąć):

Obrazek

Trzecia tura Filipa. Spokojnie zabija sobie MK trencherami z DarkShroudem (assaulty plus szarże). Wypluwam z tego jakieś milion whelpów. Halejki próbują zabić EBorna, ale po katastrofalnych rzutach Filipa EB stoi i musi go dobić jakiś jack. Na prawej stronie Cygnar znowu słabo rzuca i zabija stojącego tam szamana, ale zostawia pojedynczego whelpa. Ginie też jeden gobber ze znioski aoe. Zdobywamy po punkcie za kwadratowe strefy, jest 2-1 dla mnie.

Moja trzecia tura: Brakuje już mi modeli... więc kończę co zacząłem w poprzedniej turze. Bouncer biegnie w las. Axer - rush na Mulga. Doomshaper daje wild agression na Mulga i Primal shock przez bouncera w Haley. Trafiam i zadaję jakiś dmg. Mulg trampluje przez las, dopada do Halejki i zabija.
Koniec gry- caster kill:
Obrazek
Następna strona

Powrót do Trollbloods: Rozpiski

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron