niedziela, 9 kwietnia 2017, 13:07 przez Kruk
Są zajebiste. Zrobiły furore bo byly mega dobre na pre erratowego wurmwooda. 16-18 cali nieliniowego threat ignorującego losa na modelach steady + tough z możliwym wskrzeszaniem ala Harby. Genialnie blokują scenariusz. Co więcej, blokując wejście na scenariusz same mogą sporo zrobić, np adv na 2" reacha, skok, coś tam walnąć i repo3 z powrotem by blokować wejście jakiemuś heavy czy nawet kolosalom, przez co prawie nigdy nie są pasywne. Okazało się, ze nie tylko są dobre na wurmwooda, ale też na dużą częśc cygnaru, czy w ogóle warmaszyny. No i chyba tak zostało. W moim odczuciu post errata makeda2 sumarycznie dodatkowo zyskała. Koty same w sobie są średnie, taki sobie mat, taki sobie pow ale sporo zrobią, jeśli potrafią preżyć, a tough + steady + dodge + stay death to umożliwia. Tylko nie polecam battlegroupy johana (despoiler + krea). Dwie bestie, straci sie jedną i już jest problem z furia/celami by rzucić transfer. Dodatkowo ten despoiler strasznie mało robi wbrew pozorom, bo stoi z tyłu. Często nawet nie miałem nawet możliwosci złapać coś ciężkiego przeciwnika po biegu despoilerem. Cokolwiek z Madelyn kompletnie blokuje te rozpiske. Na skornowym forum ktos powiedział "jak widze madelyn to nei wystawiam makede2" argument dla mnie głupi, bo to zabija sporo ewentualncyh matchupów, coś w czym makeda2 jest mega mocna. Dlatego ja gram na Cannoneer + shaman + krea. Szerzej moge rozdać aure krei, +2 zasięgu na prostration sporo daje, no i po 20" zasięgu na strzelaniach coś robi zanim koty dojdą do zwary, czy wyłączyć owe upierdliwe solosy, czy nawet wspomóc koty w assassynacji. W przeciwnym wypadku koty mają po prostu za dużo na ramionach. Kanonierka jak trzeba sama potrafi wystarczająco walnąć w późniejszych turach. Polecam przetestować.