FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Tokeny zamówienie kolejne :D

Moderator: Ice-T

<<

Jasif

Avatar użytkownika

Posty: 2753

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:25

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 23 czerwca 2015, 11:19

Tokeny zamówienie kolejne :D

Ostatnie zamówienie zamknięte, można myśleć o kolejnym :) Nie ma presji, nie śpieszy się, zrobi się jak się ludzie zbiorą.

Ja potrzebuję parę rzeczy, więc 1 osoba już jest.

pzdr
Dr_Norbert napisał(a):Some salt is essential to good gaming health.

Obrazek
<<

doctorkoza

Avatar użytkownika

Posty: 2198

Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2013, 10:11

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Khador

Post wtorek, 23 czerwca 2015, 11:24

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

+1, na pewno coś się znajdzie znowu ;)
ObrazekObrazek
yaro napisał(a):Imo dajmy czas i gra bedzie dobra i zrownowazona :) z wieloma wyborami.

Ice-T napisał(a):...ale spoko będziemy się z Koza zabijać przy stole.
<<

Vampaj

Posty: 971

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post wtorek, 23 czerwca 2015, 15:50

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

a ludzi z krk do zamowienia przyjmujecie? :D
ObrazekObrazekObrazek
<<

Jasif

Avatar użytkownika

Posty: 2753

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:25

Frakcja: Cricle Orboros

Post wtorek, 23 czerwca 2015, 16:18

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

Tak tak :)
Dr_Norbert napisał(a):Some salt is essential to good gaming health.

Obrazek
<<

doctorkoza

Avatar użytkownika

Posty: 2198

Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2013, 10:11

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 14:09

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

Ok, określać się kto co by chciał, tak żeby przed końcem tego miesiąca udało się wszystko ogarnąć...
ObrazekObrazek
yaro napisał(a):Imo dajmy czas i gra bedzie dobra i zrownowazona :) z wieloma wyborami.

Ice-T napisał(a):...ale spoko będziemy się z Koza zabijać przy stole.
<<

Vampaj

Posty: 971

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 15:00

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

PW do Jasifa juz poszla ;)
ObrazekObrazekObrazek
<<

doctorkoza

Avatar użytkownika

Posty: 2198

Dołączył(a): sobota, 23 lutego 2013, 10:11

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 15:05

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

Ok, poproszę go żeby mi przesłał info.
ObrazekObrazek
yaro napisał(a):Imo dajmy czas i gra bedzie dobra i zrownowazona :) z wieloma wyborami.

Ice-T napisał(a):...ale spoko będziemy się z Koza zabijać przy stole.
<<

Ice-T

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 4229

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:10

Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 17:27

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

ja poproszę 2 x 3" aoe zielone (obręcz)
<<

Jasif

Avatar użytkownika

Posty: 2753

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 01:25

Frakcja: Cricle Orboros

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 18:56

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

Vampaj mi takie info przesłał :

Chcialbym ponizsze rzeczy, kolor to czerwony przezroczysty, z grawerem ksywki Vampaj gdzie mozliwe:

Miarki do AOE 5"/4"/3" dla podstawek 30mm/40mm/50mm (3 sztuki) 5zł/komplet - 1 komplet -
Proxybase z zaznaczonym frontem - tutaj jakby mogl zrobic takie jak dla Herudaio czyli z miejscem na palce/ wlozenie znacznika w srodku ( jak trzeba bedzie
3x 40 mm, 4 x 50 mm, 1x 30 mm - calosc tutaj wylazi 13 zl jesli nie bedzie chcial wiecej ;)


Co do moich potrzeb to jeszcze pomyślę i wieczorem/jutro podeślę.
Dr_Norbert napisał(a):Some salt is essential to good gaming health.

Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 6806

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 13 lipca 2015, 20:39

Re: Tokeny zamówienie kolejne :D

do kiedy trzeba sie okreslic?
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Następna strona

Powrót do Bielsko-Biała

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość