FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

CoC w MKIII

<<

Doktor

Avatar użytkownika

Posty: 145

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 00:02

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post czwartek, 12 maja 2016, 23:53

CoC w MKIII

Skoro inne frakcje mają takie spisy, to my nie możemy być gorsi ;)

Potwierdzono, że zmian jest dużo mniej niż u innych frakcji, ze względu na powstawanie naszej frakcji w trakcie przygotowywania MKIII.

CoC dalej nie ma możliwości usunięcia Disruption.

Nie ma ograniczenia w ilości indukowanego focusa.
Naprawa działa po prostu na constructy (więc TEP jest naprawialny).
Flara ściąga Stealth.
Armor Piercing działa na wszystko tak samo (połowi ARM).
Shield Guard ma 3" zasięgu.

Flight now says, "This model treats all non-impassable terrain as open terrain while advancing. It can move through obstructions and through other models if it has enough movement to move completely past them. While charging, power attack slamming, or power attack trampling, this model does not stop its movement when it contacts an obstacle, an obstruction, or another model. This model ignores intervening models when declaring its charge target."


Casterzy:
Zachowują swoje zasady Field Marshall.

Aurora - Zamiast True Path otrzymała Aerogenesis - czar daje warriorom i jej +2" ruchu oraz flight.
Axis - Dostał +1 ARM, 1" zasięgu na broniach, a jego feat explicite zabrania szarż (czyli się nie zmienił); Iron Aggression kosztuje teraz 2.
Father Lucant - jego feat daje teraz bonus do ilości naprawianych kratek, stracił Puryfikacje na rzecz Discontinuity - czaru, który daje broniom melee vectorom battlegrupy Dispel (upkeep, koszt 3), ale ma dalej Positive Charge i Watchera.
Iron Mother - Feat prawie taki sam - teraz daje też RAT 8 jej serwitorom.
Syntherion - Synergy ma ograniczenie do +3 i dalej kosztuje 2 Focusy.


Vectory
Vectory są teraz jackami bez cortexu. Wszystkie ciężkie vectory mają zasięg broni melee min. 1".
Assimilator kosztuje 16.
Cipher ma Reload[1].
Corollary teraz przekazuje (użyte słowo "give") focusy i kosztuje 6 punktów, poza tym bez zmian.
Galvanizer ma 1" na pile, kosztuje 5.
Inverter kosztuje 15.
Mitigator - jego broń działa jak dawniej, ale teraz dzięki nowym regułom Toughta go neguje.
Prime Axiom - jego siła wzrosła do 17, Accelspiker ma RoF 5, a serwitory mogą wykonać akcję po ich wystawieniu.

TEP
Ma teraz RoF 2, a każdy serwitor z tyłu umożliwia dodatkowy atak.

Solosi
Enigma Foundry kosztuje 5 punktów, zbiera dusze niezależnie od tego, co zabiło wojownika, po wystawieniu (całkowicie w 3") wojownicy tracą atak, poza tym naprawia 3+d3 kratki. Dwa damage tracki na karcie umożliwiają wystawienie dwóch Enigm i korzystania z jednej karty. FA pozostaje 2 i 4 można mieć tylko w grze na 2 casterów.
Steelsoul Protector otrzymała WM.

Oddziały
Nasza ciężka piechota ma dalej 8 kratek.

Clockwork Angels mają FA 3.
Eradicators mają 0,5" melee range, koszt 9/15.
Optifex Directive naprawiają 1+d3 kratki.
Perforators, koszt 11/18.
Reciprocators, koszt 11/18.
Ostatnio edytowano piątek, 13 maja 2016, 17:34 przez Doktor, łącznie edytowano 4 razy
Final Countdown - 55 (47% win ratio)
<<

Doktor

Avatar użytkownika

Posty: 145

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 00:02

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 13 maja 2016, 08:07

Re: CoC w MKIII

Dodane poranne spoilery - głównie koszty i WM na Steelsoul Protectorze.
Final Countdown - 55 (47% win ratio)
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7250

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post piątek, 13 maja 2016, 08:11

Re: CoC w MKIII

Doktor napisał(a): flight (którego zasady zmieniono - e.g. ignoruje modele przy sprawdzaniu LOS dla szarży).


teraz tez tak działa 8-)
btw wiadomo jakie FA mają enigmy?
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3167

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 13 maja 2016, 10:06

Re: CoC w MKIII

Gift napisał(a):
Doktor napisał(a): flight (którego zasady zmieniono - e.g. ignoruje modele przy sprawdzaniu LOS dla szarży).


teraz tez tak działa 8-)
btw wiadomo jakie FA mają enigmy?

Nadal FA2
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4529

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 13 maja 2016, 16:07

Re: CoC w MKIII

warto pamietac ze lucantowi zostawia watchera
Obrazek
<<

Gift

Avatar użytkownika

MultiTroll

Posty: 7250

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 08:01

Frakcja: Skorne

Post piątek, 13 maja 2016, 16:29

Re: CoC w MKIII

btw inne dowskrzeszania tez niepozwalaja atakowac?
QcDWG napisał(a):Cale mk3 jest jedna wielka dobra decyzja. Plus praktycznie kazda errata? A sr17 juz wyglada duzo lepiej niz na poczatku...

Obulus, Mortician’s Guild napisał(a):Farming is a senseless pursuit. You sow what you may reap, then you reap what you may sow. Senseless.

yaro napisał(a):To po co gracie? By narzekac?
<<

Shonsu

Posty: 1808

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 13 maja 2016, 17:00

Re: CoC w MKIII

Gift napisał(a):btw inne dowskrzeszania tez niepozwalaja atakowac?


Tak zapowiedzieli.
<<

Doktor

Avatar użytkownika

Posty: 145

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 00:02

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 13 maja 2016, 17:33

Re: CoC w MKIII

Dodałem brakujące elementy do pierwszego posta. Z rozpędu zapisałem nie ten fragment flighta - chodziło mi o zmiany w trample i slam.
Final Countdown - 55 (47% win ratio)
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4529

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 25 maja 2016, 12:16

Re: CoC w MKIII

sa sadzicie o aurorze?
czar dajacy flighta + feat z parry brzmi extra
Obrazek
<<

Doktor

Avatar użytkownika

Posty: 145

Dołączył(a): czwartek, 9 maja 2013, 00:02

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post czwartek, 26 maja 2016, 12:30

Re: CoC w MKIII

Jak teraz wygląda sprawa z Reposition? Może po tym czarować? Ale wygląda ciekawie.

Trochę szkoda, że teraz wszystko, co uniemożliwiało leczenie blokuje też naprawę konstruktów.
Final Countdown - 55 (47% win ratio)
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4529

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 26 maja 2016, 13:29

Re: CoC w MKIII

Po repo nie można , juz bie będzie takich dalekich 20+ cali asasynacji
Obrazek

Powrót do Convergence of Cyriss

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość