Strona 1 z 1

Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: piątek, 21 marca 2014, 20:03
przez Shino
Myslalem o zlozeniju takich 2 rozpisek cyrisu:
pierwsza
Iron Mother Directrix & Exponent Servitors (*4pts)
* Assimilator (8pts)
* Assimilator (8pts)
* Assimilator (8pts)
* Assimilator (8pts)
Obstructors (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Optifex Directive (Leader and 2 Grunts) (2pts)
Perforators (Leader and 4 Grunts) (9pts)
* Transverse Enumerator (2pts)
Enigma Foundry (3pts)
i druga
Axis, the Harmonic Enforcer (*6pts)
* Conservator (7pts)
Transinfinite Emergence Projector & Permutation Servitors (9pts)
Transinfinite Emergence Projector & Permutation Servitors (9pts)
Clockwork Angels (Leader and 2 Grunts) (3pts)
Eradicators (Leader and 4 Grunts) (9pts)
Obstructors (Leader and 5 Grunts) (4pts)
Perforators (Leader and 4 Grunts) (9pts)
* Transverse Enumerator (2pts)
Algorithmic Dispersion Optifex (1pts)
Enigma Foundry (3pts)

pierwsza jest raczej anty piechotna z nastawieniem na mozliwosc gry z menothem (tylko po to mi sa optifexi tam).
Druga raczej nastawiona na bardziej zrownowazona gre. BE tu pomagaja, jako, ze sa takze dobrym ppancem oprocz perforatorow

myslalem tez o zmianie axisa na lucanta. tedy pewnie by wypadl arc node oraz zamienilbym jednego be na cyphera, zeby miec wiecej jackow do positive charge'a. co prawda wtedy sie field marshal mu marnyje na conservatorze, ale ten jack i tak bardzo dobrze chyba do niego pasuje.

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: piątek, 21 marca 2014, 21:37
przez Simon99
Imo lepiej w drugiej rozpie zmieścić lucanta i przekonwertować tą rozpiskę tak by sobie lepiej z PoMem radziła :) Lucant narzuca styl gry, które PoM raczej nie lubi.

Co do mamuśki : za dużo assimilatorów :P Rozpiska imo może mieć trochę problemy na scenariusz (nie ma czym contestować) oraz z przemiałem bardzo szybkiej piechoty (czytaj satyxie itp.)

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: piątek, 21 marca 2014, 21:56
przez Shino
co potrzebowalbym wiec na pom?

wydaje mi sie, ze BE i eradicatorzy juz sobie calkiem niezle radza z ta armia. Chyba, ze chodzi o to, zeby tam wrzucic optifexow.

Co dac zamiast assymilatorow?

zamiast jednego moge dac battle engine oraz wtedy innego zmieniam na conservatora, ale nie wiem czy to taki swietny pomysl, a oni aclkiem niezle sie bija i sa dosc dobra odpowiedzia na armie typu cryx czy wlasnie pom.
wyszlo mi wiec cos takiego:

matka
2x asymilator
conservator
BE
5 perforatorow z ua
10 obstructorow (choc nie wiem czy nie brac lepiej reductorow, ale wydakje mi sie, ze nie robia wiele swoimi spraykami)
enigma (przez mala ilosc piechoty pewnie bym ja zamienil na 3 aniolki)
3 mechanikow

i druga:

lucant
conservator
ccipher
BE
6 obstructorow
5 eradicatorow
5 perforatorow z ua
enigma
3 aniolki

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: środa, 1 października 2014, 02:28
przez Shino
Po wielu przemysleniach oraz przejzniu rozp z wtc zdecydowalem sie zrezygnowac z mamy. Zostaje wiec lucant i syntherion z takimi rozpami:

1) Tata Lucant 5
Cipher 9
Transinfinite Emergence Projector & Permutation Servitors 9
Clockwork Angels 3
2x max Reciprocators 2x 9
max Reductors 6
Attunement Servitors 2
2x Enigma Foundry znane tez jako smutne pralki 2x 3

zalozenie jest proste. biegniemy do przodu jednoczesnie udawajac, ze jest to tawrda i wytrzymala armia. dodatkowo kontra na cygnar.

2) Tierowy Syntherion 6
Corollary 3
Prime Axiom 19
Cipher 9
2x Assymilator 2x 8
Galvanizer free
2x Optifex Directive 2x 3
Algorithmic Dispersion Optifex 1
Attunement Servitors 2

ostatnie 2 punkty nie wiem w co wlozyc. Na pewno beda to jedne z kulek, lecz zupelnie nie wiem, ktore wybrac. Flar wiecej chyba nie potrzebuje (a juz na pewno nie 3. mam 2 z ciphera, 3 z kulek i ew. dodatkowe z axioma). Miny nie wiem czy w tej armii sa takie istotne, choc z drugiej strony punctury sa gorsze od nich. Sklaniam sie wiec w strone reflex servitorow, ale nie jestem pewien co tu powinienem miec.

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: sobota, 4 października 2014, 14:19
przez sHEPT
Za mało grałem lucantem żeby o nim mówić.
A co do synterion to wsadziłbym koniecznie drugiego dispresora, bo jeden ma głupią przypadłość do gibnięcia przez przypadeka wtedy niema jak rzucić kluczowego holda. I dopchać ten jeden punkt wtedy tymi co naprawiają. I jeszcze nie jestem pewien dwóch asymilatorów, protestował bym zamiast jednego inne wektory o tym samym koszcie (invertera lub monitora)

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: poniedziałek, 6 października 2014, 19:52
przez Shino
w sumie dobry pomysl z tym arc nodem. Rzeczywiscie moze byc znacznie lepszy niz flary, choc nie wiem czy te kulki rzeczywiscie tu beda wartoscia dodatnia. I tak mam 7 modeli z repairem. Choc trzeci arc node hcyba juz nie jest potrzebny.

W sprawie assymilatorow: dotad sprawdzaly mi sie najlepiej. Mozliwe, ze rzeczywiscie 3 to za duzo w rozpie z kolosem, ale ground pounder jest swietnym atakiem. A w polaczeniu z hot shotem (zakladam, ze przerzucam go co ture tak, aby mialy go 2 jacki) robi spory przeciag. Jakbym mial go zamieniac to chyba predzej na modulatora albo conservatora i za punlty bym wzial wtedy cos jeszcze. Zarowno moinitor jak i inverter nie sa moim zdaniem takimi niezlymi jackami (albo ja nie umiem uzyc ich potencjalu)

Co do Lucanta to nie byla takze moim pierwszym pickiem, ale jesg czary sa niesamowite. poza tym jest mega twardy w takiej wersji. Jedynie ni moge sie doczekac az wyjdzie battle engine. Model jest wkoncu od roku gotowy

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: środa, 8 października 2014, 11:45
przez Simon99
W syntherionie wymień jednego assymilatora na modulatora i wrzuć sobie diffusora i arc node'a. Na chwilę obecną ja takim czymś gram i de facto jest to chyba najbardziej uniwersalny ze wszystkich buildów. Masz dużo czyszczenia piechoty, możliwość poprawienia trafiania, zwiększone zasięgi szarż i opcja na granie magnetic holdem.

Co do tatusia : imo recipricatorzy potrzebują opcje positive charge'y, a z jednym jackiem to jest naprawdę ciężkie. Nie wiem czy i jak ta rozpiska będzie działać. Jeżeli zamierzasz grać tym głównie na cygnar to powinieneś znaleźć jakiś sposób walki z stormwallem. Tutaj musisz to ograć na MU w których chcesz to używać i zobaczyć jak Ci się to podoba :)

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: środa, 8 października 2014, 13:19
przez Shino
wlasnie o modulatorze i diffuzerze myslalem w poprzedni komentarzu. Magnetic hold i homing beacon moga sie fajnie combowac w sumie.
sprawe drugiego jacka u taty musze przemyslec. Wczesniej gralem wlasniena 2. Na cipherze i conservatorze (inne mi do niego nie pauja zbytnio). tu musialbym chyba go wrzucic kosztem flar i aniolkow.

Re: Iron Mother i Axis 50 pts

PostNapisane: środa, 12 listopada 2014, 17:49
przez Shino
po kolejnych testach rozpiska lucanta mi sie zmienila ponownie. Do gry wrocili perforatorzy jako metoda na stormwalle (rzeczywiscie tu pomagaja) i wypadl ciezki jack na korzysc diffusera (mimo rata 3 na 3 kostkach z luckiem moze trafic w cel)

Tata Lucant, Divinity Architect - WJ: +5
- Cipher - PC: 9
- Diffuser - PC: 3

Transfinite Emergence Projector vel chodzace dildo - PC: 9

Algorithmic Dispersion Optifex - PC: 1
Enigma Foundry vel smutna pralka- PC: 3
Enigma Foundry - PC: 3

Clockwork Angels - Leader & 2 Grunts: 3
Obstructors - Leader & 5 Grunts: 4 (tych mozliwe, ze zmienie w sumie na panow podplomykow, choc nie sprawdzjaa sie tak swietnie a tarpita w tej grze chyba igdy za malo)
Perforators vel penetratorzy Leader & 4 Grunts: 9
- Transverse Enumerator - PC: 2
Reciprocators - Leader & 4 Grunts: 9