FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Mastery na Sezon 2018/2019

Moderator: Loża Masońska Ligi

<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1426

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 13 czerwca 2018, 10:37

Mastery na Sezon 2018/2019

Hejo,

Wiemy już, że w listopadzie 2018 r. będzie organizowany master w Poznaniu oraz na początku Kwietnia 2019 będziemy ogarniać dwudniowy turniej (docelowo) Master w Kaliszu. Oba eventy planowo w hotelach.
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 13 czerwca 2018, 10:44

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

hej, Kraków prosiłby o przesuniecie Kalisza gdyz tak jak w tym roku w drugiej polowie Marca planujemy IGQ w Krakowie.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2974

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 13 czerwca 2018, 14:20

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

DO USUNIĘCIA
Ostatnio edytowano czwartek, 14 czerwca 2018, 10:20 przez Simon99, łącznie edytowano 1 raz
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 13 czerwca 2018, 14:28

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

nie mozna. Po pierwsze chcemy sie odsunac od Gobber Crowna , a po drugie chodzi o to by utrzymac w miare termin by byl taki sam co roku. I Simon, z calym szacunkiem ale niech sie wypowiada maestro skoro on organizuje.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2974

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 13 czerwca 2018, 15:17

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

DO USUNIĘCIA
Ostatnio edytowano czwartek, 14 czerwca 2018, 10:20 przez Simon99, łącznie edytowano 1 raz
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post środa, 13 czerwca 2018, 15:46

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

coz, przepraszam ze kolejny rok z rzedu chcialbym utrzymac ten sam termin dla mastera w Krakowie, tym bardziej iz ma on juz zagwarantowany status IGQ i jest w obecnej chwili jedynym turniejem miedzynarowym w Polsce (WTC z wiadomych wzgledow nie licze bo to do chwili obecnej impreza co roku zmieniajaca lokalizacje). Racja jest to bardzo slaby argument.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1426

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post środa, 13 czerwca 2018, 18:39

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Ja powiem tak. Nie jestem głównym organizatorem turnieju w Kaliszu. Zaproponowałem to chłopakom bo aktualnie to na lokal jest zapisanych 25 osób, czyli więcej niż na niektórych masterach. Lokalizacyjnie łączy Poznań oraz Śląsk (Zabrze, Katowice, Gliwice) więc brzmi na duży potencjał. Warszawa też ma niezgorszy dojazd. Dziś ustalałem z chłopakami wstępny termin. Druga połowa miesiąca nie pasuje bo raz wielkanoc a dwa pyrkon. Chłopaki powiedzieli, że celują w pierwszy weekend i już są rozmowy z hotelem gdzie by turniej miał się odbyć.

Yaro, nie każdy turniej da się pogodzić. Pogadam z chłopakami czy coś wykminimy, ale na pewno nie chcemy rezygnować z tego turnieju bo środowisko Kaliskie i okoliczne do niego ma duży potencjał a ten turniej może ich otworzyć na resztę środowiska i doprowadzić by jeździli na turnieje. Gdyby to tylko ode mnie zależało to bym zmienił termin (sam wiesz, że przekładałem termin jak mnie o to prosiłeś i nie było żadnego problemu z tym).

Rozumiem, że Kraków ma IGQ. Trzymam kciuki by ten turniej miał jak najwięcej graczy. Kalisz ma potencjał szczerze być liczniejszy niż każdy z masterów jakie były w tym sezonie bo geograficznie jest na prawdę dobrze ulokowany i zarówno Poznań jak i Śląsk wspomniany może wesprzeć ten ośrodek w makiety i inny staf.

Tyle w tym temacie.
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 09:05

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Maestro, ja szczerze kibicuje Kaliszowi i zycze by mieli mastera, jak najlepszego tylko sie da.
Po prostu wydaje mi sie ze 2 mastery w Polsce w przeciagu 2-3 tygodni to przesada, nie mamy srodowiska by udzwignac takie turnieje.
Nie chce tez konkurowac o graczy z turniejem w Polsce ze wzgledu na wlasnie bliskosc terminow.
Kraków od kilku lat ogarnia turnieje w marcu i chcemy by tak zostalo, niestety my z terminem jestesmy duzo mniej elastyczni poniewaz nie mozemy patrzec tylko na imprezy w Polsce.
Prosilbym wiec osoby ktore tu zagladaja by mialy na to wzglad przy ustalaniu terminu.
Ze strony Krakowa tez jestesmy sklonni wspomoc ow osrodek jesli tylko zdolamy.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1426

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 09:15

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

yaro napisał(a):Maestro, ja szczerze kibicuje Kaliszowi i zycze by mieli mastera, jak najlepszego tylko sie da.
Po prostu wydaje mi sie ze 2 mastery w Polsce w przeciagu 2-3 tygodni to przesada, nie mamy srodowiska by udzwignac takie turnieje.
Nie chce tez konkurowac o graczy z turniejem w Polsce ze wzgledu na wlasnie bliskosc terminow.
Kraków od kilku lat ogarnia turnieje w marcu i chcemy by tak zostalo, niestety my z terminem jestesmy duzo mniej elastyczni poniewaz nie mozemy patrzec tylko na imprezy w Polsce.
Prosilbym wiec osoby ktore tu zagladaja by mialy na to wzglad przy ustalaniu terminu.
Ze strony Krakowa tez jestesmy sklonni wspomoc ow osrodek jesli tylko zdolamy.


Niczego nie obiecuję. Pogadam z chłopakami ale na pewno tego turnieju nie odpuścimy.
Obrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 09:32

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Nikt nie mowi o odpuszczaniu, ba sam chetnie przyjade, ale zacznijmy sie komunikowac jako orgowie z terminarzem. Bo znow bedzie ze turniej, turniej, turniej, 3 miesiace nic, turniej, turniej, turniej. mam wrazenie ze nikt nikogo nie pyta sie o terminy wzajemnie, skoro loza lezy to moze my zacznijmy rozmawiac co?
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Chomik

Posty: 3312

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:29

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 09:37

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

panowie bardzo wierze w to ze dacie rade zrobic mastery bezkolizyjnie bo miejsca w kalendarzu jest dosc. mozna np celowac w pazdziernik albo maj. te dwa miesiace oblozone nie sa wcale. styczwn czy grudzien tez ale rozumiem ze to mniej atrakcyjny termin.

dla dobra naszego malutkiego srodowiska wierze ze dacie rade. i tez na chlopski rozum kalisz jako masterowego debiutanta preferowalbym by ciut sprobowal sie wpasowac z terminem. w koncu marzeniem byloby miec coroczne i powtarzalne imprezy w naszych osrodkach:)

trzymam kciuki za wzajemna wasza cierpliwosc i zrozumienie. za malo nas by sie prztykac przy takiej okazji.
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7219

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 09:50

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Chomiku, ale my sie nie zamierzamy psztykac (przynajmniej ja :) ) po prostu poszla informacja wiec od razu zglaszam problem do normalnego rozwiazania poprzez rozmowe i dobra wole. Tylko nie rozumiem po co Simon postanowil sie wbijac tam gdzie jest osoba niedecyzyjna i ma najmniej do powiedzenia.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2974

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 10:05

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

DO USUNIĘCIA
Ostatnio edytowano czwartek, 14 czerwca 2018, 10:20 przez Simon99, łącznie edytowano 1 raz
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

Tutajec

Avatar użytkownika

Posty: 2942

Dołączył(a): wtorek, 26 lutego 2013, 03:18

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 10:10

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Niech się chłopaki sami dogadają. Dobrze im idzie :)
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 2974

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 14 czerwca 2018, 10:23

Re: Mastery na Sezon 2018/2019

Tutajec napisał(a):Niech się chłopaki sami dogadają. Dobrze im idzie :)

Masz rację :) Usnąłem swoje wypowiedzi w tym temacie, ponieważ jako teksty osoby niedecyzyjnej nie mają znaczenia :)
Przepraszam, że chciałem pomóc :)
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
Następna strona

Powrót do Dyskusja ogólna o Lidze - sugestie i pomysły

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron