Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Trolle w MK III
Jak tam chłopaki wrażenia ze spoilerów z nowej edycji Zwłaszcza po dużej ich dawce w dniu wczorajszym
Ja tam jestem umiarkowanie optymistycznie nastawiony. Typowałem dwa nerfy przy zmianie zasad charakterów w SR, Mulga i Jannise i oba dostały. Mulg IMO za dużego, czy będzie grywał często teraz zależy od kosztu punktowego. Ale pod eDoomim z overtakem i pod WA przy mega syto. Jannisa - to zależy od tego czy poza wymianą murka na górkę i 1' zasięgiem coś się w niej zmieniło - jeżeli nie, to dalej jest syta, ale to zależy od kosztu punktowego.
Ciężkie bestie:
Rok - jeżeli utrzyma swoje 5 furii to będzie naprawdę fajny z 32 kratkami życia, calowym zasięgiem i berserkiem. Znowu eDoomi się uśmiecha i wording feat'a eMadraka.
Mauler - wygląda na must have w większości rozpisek
Blizer - zobaczy ile raz strzeli, ale mat 6 i gorszy animus mu nie pomagają
Bomber - spoko - jeszcze bardziej ulubiony ziom pGrima, bo nie płacimy podatku za Impalera boli ROF 1 i reload, bo mniej wydajny Furiowo niż wcześniej
EBDT - Młody lamentuje, a ja nigdy nie kupiłem. Bardzo dobry do ADR'y, reszta zależy od tego jak meta odejdzie od wystawianie ciężkich rzeczy.
Mulg - bardzo mocno oberwał. Ale przy sensownej wycenie, z maulerem do pary, pod pDoomiego, eDoomiego, eMadraka dalej wydaje się być sensowny
Dozer - dalej IMO nie będzie grać Veteran Leader IMO był lepszy od Bulldoze'a, a Mat 6 u tej bestii za dużo nie zmieni - pytanie czy dostanie zasadę Bombard Khadoru, jak nie to IMO dalej na półkę
Lekkie:
Axer - bez zmian
Impaler - będzie zdecydowanie rzadziej widywany, mimo, że potanienie Far Strike i chyba P+S 14 na miotce
Swamp - zależy od animusa, z ratem 6 może się pojawić, zwłaszcza przy nowych zasadach back strike
Night - animus mocno sytuacyjny, ale 3 initiale za 7 punktów do rozważenia - pMadrak z Guided Hand wydaje się być jakąś opcją
elementalne - cieszy zwiększenie zasięgu pyry i rata, boli zmniejszenie ROF'a Slaga, ale dali mu Asalta, cholernie bolą self animusy, nawet jeżeli tańsze
Bouncer - Mat 6 zawsze cieszy
Garganty
MK - miodzo, lodzio - mam chwilowo wrażenie, że stał się najbardziej wszechstronną bestią trollową - poza kamieniem i ewentualnym supportem castera przestał potrzebować buffów, pod pMadrakiem może wyciągnąć 3 strzały w turę, jest IMO bardzo duży potencjał
GK - ciekawe jaki ROF i koszt, ale mam wrażenie, że mimo Mat'a 6, słabszy niż w MK2, przez skrócenie strzelania
Oddziały:
Champy - jeżeli Skaldi dalej będzie dawał overtake'a, a będą sensownie wykosztowani to muszę domalować oddział z min do maks pMadrak wydaje się bardzo tych panów polubi
Fenny - IMO set defance lepszy sytuacyjnie od Cleave'a. Jeżeli zachowają Vengeance i No Quter to bomba, jak nie to się zobaczy
Kriele - zależy od kosztu punktowego, ale póki co słabo to wygląda
Burrowersi - bardzo niemiła niespodzianka.
Sluggersi - wystawialność tego oddziału IMO zależy tylko i wyłącznie od tego co będą potrafili HWM
Kamień - raczej bez zmian
Wardersi - wydaję mi się, że minimalny jeden oddział ma potencjał pojawić się w każdej rozpisce. Jeżeli rzeczywiście eMadrak dostanie coś ala stary crusher to będzie to jego ulubiony oddział
Scout - zmarnowany potencjał naprawienia oddziału
NFE - mam nadzieje, że rzeczywiście się za bardzo nie zmienili - koszt w okolicach 9 punktów i pozostaną fajnym oddziałem
Solosi:
tutaj bez za dużych zmian - właściwie każdy solos cieszy się z zwiększenia zasięgu, najbardziej chyba kronikarz, bo wygląda na to, ze ma szanse użyć Charge of the trolls, którego użyłem raz w życiu
czy Ambush pomoże Skinnerowi - zależy od kosztów Hutchuka i innych ambushów do wypożyczenia w minionach. Póki co słabo
BE:
Wózek - zmiany na plus. Więcej HP'sów, reposition,bardzo fajny momentum na bizonach - ciekawe czy będzie działało z impactami i czy dalej ma zboostowany impactowe ataki, jak tak to bardzo ciekawe
Casterzy:
pMadrak to jedyny w całości poznany - zmienił zupełnie swój styl gry. Widzę potencjał.
Caladra - oj mocja się wydaję
pDoomi - lepsza Purifikacja, poza tym bez dużych zmian
eDoomi - zobaczymy czy mu coś pogmerają w czarach i w feat'cie, ale ma potencjał niesamowity patrząc z kąta MK2
3Doomi - bardzo mocno poleciał w dół zasadowo. Brak Goad'a bardzo dużo zmienia. Osłabienie feat'a spodziewane, ale teraz będzie go można najzwyczajniej olać, bo GW i Entropy wyłączają całą jego defensywną stronę
pGrim - jeżeli zostawili mu True Sighta i feat będzie zakazywał szarżować ponad minusami, to zmiany bardzo na plus
Gunny - obiecałem, że jak dostanie feat'a to nim zagram i będę musiał. Zobaczymy. Dostał feat'a, ale średnio wiem jaka jest jego fucha. Feat bardzo pomaga dostarczyć armie do przeciwnika, ale Gunny niczym nie wspiera combatu Explosivo wydaje się być rewelacyjne z MK
Jarl - jeżeli nie zmieniono mu feat'a to to Field Marshal i Dodge mu nie pomogą
pGrissel - hmm, niby polepszono, ale osłabienie kakofonii może wpłynąć na nią mocno
eGrissel - poczekam na feat'a, ale zrobił się z niej całkiem ciekawy caster
https://www.instagram.com/pamper_malowany/