Ok był pierwszy test, to sie podziele spostrzerzeniami:
Grałem przeciwko Protektoratowi w anstepujacym skladzie:
Sevi2
-Vanquisher
-Blessing of Vengence
-Reconner
-Devout
-Rhoven
-Erranci Full + UA
-Errant seneshal
-ksiazka
-vassal
-Wracki
-mechanik
Gralismy Hold the line bo nie chcialo nam sie szukac stref
Ja zagralem swoim Horlukiem, gra poszla w miare szybko, erranci wciaz sa strasznie wkurzajcy dla jednostek z berserkiem
i rok w nich utknal a jak juz udalo mu sie zabic ostatniego to nie mail do kogo dojsc z overtaka bo wszystke potencjalne cele zniknely do self-sacfice'a. w nastpenej turze przeciwnika Ginie rok, a ekipa rhovena szarazuje mi earthborna ktory wyprbul torche do przodu. W mojej rundzie udaje sie mulgiem z wild aggresion wyciac rhovena z ekipa, jednego erranta uwalniajac earthborna i jeszce dojsc i strzlic dwie tuby eSeviemu ktorzy przezywa ale zostaje na kilku punktach zycia, mauler wbija rage'a na earthborna ten daje rade doszarzowac do castera przeciwnika i koniec gry.
Teraz czas na spostrzezenia na temat mk3 po pierwszej grze:
1. Premeasuring byl fajny, i co zaskaujace bardzo przyspieszyl nam gre, poprostu nie marnowalsimy czasu na wyliczanie zasiegow z kontroli, flag commandow etc. Narazie nie zepsulo nam to radosci z gry i nie faworyzowalo mocniej strzelajacego przeciwniak ale moglo byc to zwiazane z tym ze zasiegi besti z featem Horluka i rushem sa na tyle duze ze ciezko jest sie ustawic w zasiegu swojego strzelania i poza zasiegiem szarzy besti.
2. 75 punktow daje odczucia jak granie odrobine wiekszego dawnego 35... niby duzo rzeczy jest tanszych, punktow mamy tyle co w dawnym 50, ale ilosc jackow, besit ktore bierzy sprawia ze wiekszosc rozpisek ktore probowalismy narazie ukladac wygalda tak: pare jackow/bestii, do tego 1-2 oddzialy i troche supportu, jakos malo tego wszsytkiego na stole
niewiem czy byl to powod konstrukcji rozpisek ale mam wraznie ze gry an 100 punktow moga tutaj jednak nastapic w miare szybko gdyz chyba beda z powrotem dawac odczucia ladnej bitwy a nie malej przepychanki dwoch casterow ze switą
Teraz wnioski o rozpisce:
1. Ja chce tutaj bombera
Niewiem za co niewiem jak i niewiem czy, ale bardzo by mi sie przydal, ze swoimi 20"-22" zasiegu w turze feata
Znaczy ogolnei mimo duzych zasiego przydalo by sie troche strzelania
2. Earthborn jest fajny, ciezki do usuniecia, a z jednym z dwoch animusow nadal bardzo grozny
3. Mulg mimo ze strasznie sie postarzal przez te 8 lat i nie jest juz mlody i zwawy jak kiedys, nadal jest bestią z reachem overtakiem, pathfinderem na szarzy i nadal bije strasznie mocno
4. Ustawiania dwoch 4 i 5" kolek an sobie jest strasznie upierdliwe i musze zdecydowanie zainwestowac w obrecze, ale +4 do defa jest fajne
To tyle z pierwszych testow zobaczymy co z tego wyjdzie dalej, narazie nie robie zmian