Bez szczegółów ale pierwsza gra HR po erracie.
Gralem z Halley3 (byli trenchersi, stormlance, strzelajace jacki, sensowny support) i ogólnie mnie zjadła na CK, chociaż na czas (bardzo dużo mozliwości) i ew. jakbym przeżył assasynacje to nawet miałem sensowne szanse.
Ogółem HR się trochę zmienia bo jego assasynacja jest już bardzo mało prawdopodobna vs. kiedyś - czyli zostaje attrition (w poprzedniej wersji to było idiotyczne proste i bym zasadził również w tej grze CK).
Jeżeli HR ma być nadal moim all rounderem (zawsze mam przynajmniej "jakąś" grę) to musi trójca zostać. Jacki nadal mi się sprawdzają bo to naprawdę dobre utility. W starej wersji dostałaby prawdopodobnie CK z jakiegoś kosmicznego zasięgu.
Zastanawiam się z czy nie wywalić trochę supportu dla rzecz kolejnego unitu i wychodzi mi coś takiego - może tak popróbować?
W takim układzie mogę wybrać jeden unity na maxa i się waham pomiędzy flamebringerkami (lepsze na feacie, ale mniej dusz) vs. idrianie (gorsi na feacie ale więcej dusz ogołem).
Protectorate Army - 69 / 75 points
(High Reclaimer 1) The High Reclaimer [+32]
- Eye of Truth [20]
- Scourge of Heresy [16]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [5]
Flame Bringers (min) [11]
Flameguard Cleansers (min) [9]
- Flameguard Cleanser Officer [4]
Idrian Skirmishers (min) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [5]
Lub może zamienić flamebringerki na więcej piechoty?
http://conflictchamber.com/#b21b0JgS3I2 ... 3H2P3R3C3BProtectorate Army - 75 / 75 points
(High Reclaimer 1) The High Reclaimer [+32]
- Eye of Truth [20]
- Scourge of Heresy [16]
Choir of Menoth (min) [4]
Visgoth Juviah Rhoven & Honor Guard [9]
Knights Exemplar [9]
- Knights Exemplar Officer [5]
Idrian Skirmishers (max) [15]
- Idrian Skirmisher Chieftain & Guide [5]
Flameguard Cleansers (max) [15]
- Flameguard Cleanser Officer [4]
The Covenant of Menoth [4]
Wrack [1]
Szukam innego oddziału ale żaden się nie nadaje prócz wymienionych.