wtorek, 7 marca 2017, 18:00 przez Śliski
Ja mam tylko pytanie. Która z firm reklamowała się, że robi super zbalansowane zasady pod turnieje? GW od lat już nie, grałem w ich gry po to, żeby sobie poprzesuwać z kolegami fajne modele po stole. W takim wypadku porównywanie balansu GW i PP moim zdaniem nie ma sensu, bo mieli inne cele. Balans w MK2 był wypracowany przez wiele lat, były utarte schematy wykorzystywane często, ale jednak nowe buildy cały czas się pojawiały i były dobre, z różnych powodów stare były używane częściej (choćby dlatego, że były stare i ludzie mieli je ograne). Było jeszcze co wyciągnąć z MK2 (kto dostał oblitę w deploy ten wie, że wszystkie sztuczki jeszcze nie były odkryte).
Dużo osób jest niezadowolonych ze zmian (z różnych powodów), po części przez duże obietnice, próbują się z tego wygrzebać. Z niecierpliwością czekam na to jaki efekt przyniesie CID, okaże się w wakacje, nie ze względu na Grymkinów (polecam spróbować ocenić warlocka bez feat'a, a potem nim zagrać, ogólnie nie za łatwo), ale ze względu na steamroller, który dotknie wszystkich graczy. Wierzę, że chcą dobrze, pytanie gdzie postawią granicę między dobrze dla siebie i dobrze dla graczy. Może być tak, że po prostu przestajemy być powoli ich targetem (polecam zapytać w lokalnym sklepie z modelami, kto wydaje najwięcej kasy na figsy), a może zmiany nam jeszcze spasują, jakie by opinie po dotychczasowych spoilach nie były.