SR 2017
Grałem dzisiaj Standoff (2 kółka, 2 prostokąty z obj.). Irusk2 vs Borka1, ścierające się rozpiski. Zgodzę się, z przedmówcą, że trzeba wstępną attrition gre wygrać, żeby zacząć coś porządnie scorować. Nawet pomimo tego, że ten 1 pkt co turę ma się praktycznie za friko. Gra skończyła się w 7 turze jakieś 8 do 6
Posty: 1210
Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Legion of Everblight
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: SR 2017
Zanim ludzie zaczną wyskakiwać z 10 stronami narzekania lub niedopowiedzeń, proponuję przeczytać jakie są dokładnie zmiany w drugim tygodniu:
http://cid.privateerpress.com/forum/rul ... s-week-two
http://cid.privateerpress.com/forum/rul ... s-week-two
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Re: SR 2017
1. Zabranie trzech objectivów na minus.
2. Killbox na minus.
3. Konieczność zakupu nowych wihajstrów do mierzenia na minus.
4. Rubble jako unrestricted terrain na plus.
Na razie chyba tyle. Coraz więcej uproszczeń jest dla mnie krokiem w złym kierunku.
2. Killbox na minus.
3. Konieczność zakupu nowych wihajstrów do mierzenia na minus.
4. Rubble jako unrestricted terrain na plus.
Na razie chyba tyle. Coraz więcej uproszczeń jest dla mnie krokiem w złym kierunku.
Re: SR 2017
Bo 12" z jednej strony nawet nie można nazwać Boxem. 10" od każdej strony było słabe, ale teraz pudełko będzie miało jeszcze mniejszy wpływ na grę.
Posty: 711
Dołączył(a): piątek, 5 lipca 2013, 13:51
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Legion of Everblight
Re: SR 2017
imo Killbox jak najbardziej na plus. Ja właśnie zauważyłem, że 10" killboxa to był słaby pomysł, bo nawet z nim można było sie chować po tyłach. Sam myślałem, że 12" killboxa jest bardziej rozsądne i prosze . Brak Killboxa z boku imo na minus ale moze bardziej to ugrywalni modele z ambushem. Generalnie w samo Sr17 gra mi sie przyjemniej. W mk2 uwielbiałem burst scenario wpadając np angeliusami, teraz to nie działa. Powinienem narzekać, ale jednak koniec końców gra jest bardziej żywa. Mniejsza liczba objectivów imo na plus. , fuel cache na plus. Zamiana recon na plus o ile nie dadzą kolejnego Hold the line. Jedyne co mi sie nie podoba z SR17 to to, że słabe strony gunline'ów w grze na scenariusz, na niektórych scenariuszach są prawie całkowicie wymazane.
Re: SR 2017
Pamiętajcie że praktycznie obowiązkowy jest los blocking terrain na srodku stołu. A Killbox z boku tak jak Kruk mówi to zaproszenie dla ambusha a poza tym trudno teraz grac kasteram z boku i trzymać kontrolę stołu.
K.
K.
W życiu jest tylko jeden uniwersalny język - siła.
Re: SR 2017
Przy 14" killboxie zasadilem ck ambusherami jak gralem gadami bo stanie rombek w strefie nikogo przed tym nie ratowal:)
Re: SR 2017
Sluchaj ludzie co dostaja sie do skladow na wtc to mogo nie wiedziec to mowie:)
Re: SR 2017
Gadżet, dzięki któremu będę mógł ustawić idealnego cloudwalla
Re: SR 2017
Mowisz o magnesowanych aoe3?:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości