Mercenaries MK 3
Próbował ktoś nabijać pseudo-synergie Cain3 za pomocą buccaneerów ?
Re: Mercenaries MK 3
Czy w Llaelse Resitance można brać Idrian?
Wtedy jest sens dokupić 2 modele złożyć sobie to
Wtedy jest sens dokupić 2 modele złożyć sobie to
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Mercenaries MK 3
Ven, lepszy jest chor i flamebringerki pod ashlyyn
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Mercenaries MK 3
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Re: Mercenaries MK 3
Można flamebringerki
To ma sens? (jak pożyczę Jacki to 2 modele mam do kupienia )
https://conflictchamber.com/#c6201b_-0R ... 7_2_dSgigi
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] Llaelese Resistance (CID)
(Ashlynn 1) Ashlynn D'Elyse [+29]
- Galleon [39]
Anastasia di Bray [3]
Eilish Garrity, the Occultist [0(5)]
Gastone Crosse [0(4)]
- Mule [15]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Harlan Versh, Illuminated One [4]
Taryn di la Rovissi, Llaelese Gun Mage [0(5)]
Choir of Menoth (min) [4]
Flame Bringers (max) [17]
Thorn Gun Mages [9]
Thorn Gun Mages [9]
Wcześniej chciałem Idrian, ale chyba nie wyjdzie to
W razie czego rozpa na lokal dla funu ogółem ale by mogła grać normalnie.
To ma sens? (jak pożyczę Jacki to 2 modele mam do kupienia )
https://conflictchamber.com/#c6201b_-0R ... 7_2_dSgigi
Mercenary Army - 75 / 75 points
[Theme] Llaelese Resistance (CID)
(Ashlynn 1) Ashlynn D'Elyse [+29]
- Galleon [39]
Anastasia di Bray [3]
Eilish Garrity, the Occultist [0(5)]
Gastone Crosse [0(4)]
- Mule [15]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [4]
Harlan Versh, Illuminated One [4]
Taryn di la Rovissi, Llaelese Gun Mage [0(5)]
Choir of Menoth (min) [4]
Flame Bringers (max) [17]
Thorn Gun Mages [9]
Thorn Gun Mages [9]
Wcześniej chciałem Idrian, ale chyba nie wyjdzie to
W razie czego rozpa na lokal dla funu ogółem ale by mogła grać normalnie.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Mercenaries MK 3
ja kminie ashlyyn, galeon, 3 nomady, flambringerki, chor, ze 3 solosow, 2 x gun mage. Jednak fajnie korzystac z czaru dajacego steady i pathfinder bg ; ) Na pewno brak ragmana jest meeh
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Mercenaries MK 3
Mi Ashlyn weszła w takim układzie z 2 Nomadami i takim chamskim brakiem 2pkt do dodatkowego solosa. Chyba ten Nomad nie jest wart "16"pkt? Wydaje mi się, że nie to i tak prócz Galeona wejdzie 1 ciężki Jack.
IMO ten czar jest sytuacyjny - wogóle nie musisz go rzucać. Po za tym Nomady wyglądają na focuso-żerne, a Ashlyn wydaje się, że nie ma za dużo do rozdania jednak.
W razie czego nie znam się na mercach ale lubię Harlana - rozumiem, że Ragmana tylko z powodu Dark Shroud? Teoretycznie oznaczałoby to dokupienie sobie Ragmana zamiast Harlana (bo jego próćz Ashlyn nie mam ).
IMO ten czar jest sytuacyjny - wogóle nie musisz go rzucać. Po za tym Nomady wyglądają na focuso-żerne, a Ashlyn wydaje się, że nie ma za dużo do rozdania jednak.
W razie czego nie znam się na mercach ale lubię Harlana - rozumiem, że Ragmana tylko z powodu Dark Shroud? Teoretycznie oznaczałoby to dokupienie sobie Ragmana zamiast Harlana (bo jego próćz Ashlyn nie mam ).
Re: Mercenaries MK 3
Army Composition
An army made using this theme force can include only the following Mercenary models:
Llaelese warcasters
Caine’s Hellslingers
Drake MacBain
non-character warjacks
Llaelese models/units
Captain Sam MacHorne & the Devil Dogs
Dannon Blythe & Bull
Colbie Sterling, Captain of the BRI
Eilish Garrity, the Occultist
Gobber Tinker solos
Harlan Versh, Illuminated One
Madelyn Corbeau
Rhupert Carvolo
Rutger Shaw
Special Rules
This army can also include up to two non-character Crucible Guard units or up to two non-
character Cygnaran units or up to two non-character Protectorate units. These units are
considered to be a friendly Mercenary Llaelese unit instead of Crucible Guard, Cygnar, or
Protectorate units and can include attachments.
If Ace is included in this army it is a friendly Mercenary warjack instead of a Cygnar warjack.
For every full 15 points of units and solos in this army, you can add one command attachment or
solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of units/solos
in the army when calculating this bonus.
Llaelese models in this army gain Pathfinder XICONX.
Before models are deployed at the start of the game, you can place one 5˝ AOE completely
within 18˝ of the rear table edge of your deployment zone. While completely within the AOE,
friendly Faction models gain cover. Enemy models treat the AOE as rough terrain.
friendly Faction models gain cover. Enemy models treat the AOE as rough terrain. When you
deploy your models you can deploy one solo completely within the AOE.
An army made using this theme force can include only the following Mercenary models:
Llaelese warcasters
Caine’s Hellslingers
Drake MacBain
non-character warjacks
Llaelese models/units
Captain Sam MacHorne & the Devil Dogs
Dannon Blythe & Bull
Colbie Sterling, Captain of the BRI
Eilish Garrity, the Occultist
Gobber Tinker solos
Harlan Versh, Illuminated One
Madelyn Corbeau
Rhupert Carvolo
Rutger Shaw
Special Rules
This army can also include up to two non-character Crucible Guard units or up to two non-
character Cygnaran units or up to two non-character Protectorate units. These units are
considered to be a friendly Mercenary Llaelese unit instead of Crucible Guard, Cygnar, or
Protectorate units and can include attachments.
If Ace is included in this army it is a friendly Mercenary warjack instead of a Cygnar warjack.
For every full 15 points of units and solos in this army, you can add one command attachment or
solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of units/solos
in the army when calculating this bonus.
Llaelese models in this army gain Pathfinder XICONX.
Before models are deployed at the start of the game, you can place one 5˝ AOE completely
within 18˝ of the rear table edge of your deployment zone. While completely within the AOE,
friendly Faction models gain cover. Enemy models treat the AOE as rough terrain.
friendly Faction models gain cover. Enemy models treat the AOE as rough terrain. When you
deploy your models you can deploy one solo completely within the AOE.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Mercenaries MK 3
No Ven, mozesz mieć dragi z 19 powa, bić z powem 25, czemu nie miec tego Poza tym z gibbsem, ktorego warot miec nagle chor i wszystkei solosy majo repo3. A to juz jest cos
W takie kolosy spokojnie mozesz podstawic DS i nadal trafiac, zwlaszcza z vet leadera
I masz racje chodzilo mi o dwa nomady. Ja mam wstepnie tak:
(Ashlynn 1) Ashlynn D'Elyse [+29]
- Galleon [39]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
Anastasia di Bray [3]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [0(4)]
Ragman [0(4)]
Choir of Menoth (min) [4]
Flame Bringers (max) [17]
Thorn Gun Mages [9]
Thorn Gun Mages [9]
Ale gibbs chyba wejdzie za gormana
W takie kolosy spokojnie mozesz podstawic DS i nadal trafiac, zwlaszcza z vet leadera
I masz racje chodzilo mi o dwa nomady. Ja mam wstepnie tak:
(Ashlynn 1) Ashlynn D'Elyse [+29]
- Galleon [39]
- Nomad [11]
- Nomad [11]
Anastasia di Bray [3]
Gorman di Wulfe, Rogue Alchemist [0(4)]
Ragman [0(4)]
Choir of Menoth (min) [4]
Flame Bringers (max) [17]
Thorn Gun Mages [9]
Thorn Gun Mages [9]
Ale gibbs chyba wejdzie za gormana
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Mercenaries MK 3
Ok, można i tak z tym Ragmanem
Ale nadal uważam, że dodatkowy Nomad nie jest wart 15-16 pkt (bo brakuje w Twojej 2pkt do dodatkowego solosa).
Wtedy się i gibbs i jeszcze 2 innych zmieści.
Ale nadal uważam, że dodatkowy Nomad nie jest wart 15-16 pkt (bo brakuje w Twojej 2pkt do dodatkowego solosa).
Wtedy się i gibbs i jeszcze 2 innych zmieści.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Mercenaries MK 3
Ven, solosi nie licza sie do punktów ; ) wiec brakuje mi 6 punktów (39 mam w unitach). Wiec na sile nie bede pchał tego darmowego solosa
Gibbsa dam za gormana pewnie
PS> jezeli zmienili, że się licza, dalej brakuje mi 3 pnuktów. Czyli niiiiby dostaje darmwoego gibbsa (4). Ale musz eupchanac cos do unitow. Jak moze nie ma praktycznego unitu za 3 punkty oznacza to, ze za te 11 z nomada trzeba dac jakis unit sensowny, tu pomyslow mam brak tbh, moze aiana z holtem. I jakiegos solas + ten darmowy. Niby zyskuje w pnuktach ale trace argumenty do bicia, dla mnie ten spam malych pierdolek po prostu nie zrobi tyle co dodatkowy heavik na trady
Gibbsa dam za gormana pewnie
PS> jezeli zmienili, że się licza, dalej brakuje mi 3 pnuktów. Czyli niiiiby dostaje darmwoego gibbsa (4). Ale musz eupchanac cos do unitow. Jak moze nie ma praktycznego unitu za 3 punkty oznacza to, ze za te 11 z nomada trzeba dac jakis unit sensowny, tu pomyslow mam brak tbh, moze aiana z holtem. I jakiegos solas + ten darmowy. Niby zyskuje w pnuktach ale trace argumenty do bicia, dla mnie ten spam malych pierdolek po prostu nie zrobi tyle co dodatkowy heavik na trady
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Re: Mercenaries MK 3
No właśnie liczą
For every full 15 points of units and solos in this army, you can add one command attachment or
solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of units/solos
in the army when calculating this bonus.
Przynajmniej w ostatniej wersji CID.
A&H byliby mega ale nie ma ich
To nie będzie grało na Heavy meteal Khadorski raczej, a tylko w takich kwestiach byłby problem IMO. Z resztą sobie radzi raczej.
For every full 15 points of units and solos in this army, you can add one command attachment or
solo to the army free of cost. Free models do not count toward the total point value of units/solos
in the army when calculating this bonus.
Przynajmniej w ostatniej wersji CID.
A&H byliby mega ale nie ma ich
To nie będzie grało na Heavy meteal Khadorski raczej, a tylko w takich kwestiach byłby problem IMO. Z resztą sobie radzi raczej.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Mercenaries MK 3
Wlasnie moim zdaniem to jest lista, ktora w parze powinna rozwiazywac problemy wysokiego ARMa
Dobra to skladalem to jakos wczesniej ; ) Dalej podtrzymuje moją wersje o dodatkowym jacku fajnie jest tradowac po jednym, z quickenem to tu to tam ; ) tam mozna niby dac talona ale to nie to samo ;/
Dobra to skladalem to jakos wczesniej ; ) Dalej podtrzymuje moją wersje o dodatkowym jacku fajnie jest tradowac po jednym, z quickenem to tu to tam ; ) tam mozna niby dac talona ale to nie to samo ;/
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość