CID Cryx - Nerf Denny1
Posty: 54
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Tutaj o feacie zapomniales? podciagnalem to pod spellliste. nadal wydaje mi sie ze zabranie zasiegu ruchu (co ma wplyw na wiele rzeczy, w tym kontestowanie, nie tylko threat range) oraz bicie (ktore i tak nie jest az tak rewelacyjne bo zmusza piratow do skupienia sie i latwiejszego odczyszczenia) sprawi ze ta lista przestanie grac - bo inne robia to lepiej (Satyxis anyone? szybciej, mocniej, z rozdawaniem KD, do tego do drugiego tygodnia przeszedl dodge na modele no KD 14 def + opcja na wrongeye). akurat mnie to wisi bo jak cos to mam modele do wszystkich list tierowych, ale jednak zjazd do boxu revenantow ktore nie widzialy duzo gry w mk2, zobaczyly masowo stol w MK3 jest smutny.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
brzmi tak jak, mad dogi
Ale cóż, fakt jest że mocno dostali. Według mnie bili za mocno, ale dostanie i obniżenia speeda i zabrania point blancka to duży nerf. Mogli zabrać np. jedno i by było spoko.
Ale cóż, fakt jest że mocno dostali. Według mnie bili za mocno, ale dostanie i obniżenia speeda i zabrania point blancka to duży nerf. Mogli zabrać np. jedno i by było spoko.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Nie zapomniałem, ale nie potrafiłem się domyśleć że podciągnąłeś to pod spell liste
Dobzi gracze dalej będą grali Denny1 pod GF dlatego że będzie mniej kontr a rozpa dalej będzie dobrze sobie radzić o ile sie będzie się ją dobrze prowadzić, tak powinno być w każdej frakcji.
Dobzi gracze dalej będą grali Denny1 pod GF dlatego że będzie mniej kontr a rozpa dalej będzie dobrze sobie radzić o ile sie będzie się ją dobrze prowadzić, tak powinno być w każdej frakcji.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Mowilem ze nie zgadzam sie z taka forma ciecia mad dogow ale to bylo przed CIDem
Smutne jest to ze bez mad dogow mozna grac bo sa inne jacki, a na chwile obecna niestety w tierze nie ma innej piechoty...
Edit: Tutaj zalozmy ze masz racje, tylko zadaj sobie pytanie po co? skoro mozna denny wlozyc do Satyxis i problem nie znika... Problemem GF nie byli piraci tylko denny. Denny po prostu zmieni swoje zabawki, a w satyxiach bedzie nawet trudniejsza do wyjecia strzelecko.
Smutne jest to ze bez mad dogow mozna grac bo sa inne jacki, a na chwile obecna niestety w tierze nie ma innej piechoty...
Edit: Tutaj zalozmy ze masz racje, tylko zadaj sobie pytanie po co? skoro mozna denny wlozyc do Satyxis i problem nie znika... Problemem GF nie byli piraci tylko denny. Denny po prostu zmieni swoje zabawki, a w satyxiach bedzie nawet trudniejsza do wyjecia strzelecko.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Ale wiecie ze to dopiero pierwszy update cida i jeszce moga ich wzmocnic jak oddzew bedzie ze za duzo ich przycieli? Wlasnie dlatego to mialo przechodzic przez cid by nie rownac modeli razem z ziemia erratami
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
ja tu widze tylko kulturalna dyskusje o tych zmianach ktore moze beda mialy miejsce wiec chyba wszystko ok co?
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Jak najbardziej, poprostu niektore wypowiedzi sugerowaly ze te zmiany sa juz ostateczne i nieodwracalne ( porownywanie do nerfa maddogow, czy sugerowanie ze juz wiecej nie zobacza stolu np)
Tak z Ciekawosci jezli statek o nazwie "Point-blank" juz odpynal, to co musialo by sie stac by piraci jednak wciaz byli grywalni?
Tak z Ciekawosci jezli statek o nazwie "Point-blank" juz odpynal, to co musialo by sie stac by piraci jednak wciaz byli grywalni?
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
podalem to co mowilem - osobiscie widzialbym podniesienie kosztu i spd 5 jako rozwiazania. Skoro uwazamy ze mechanika rekursji jest za mocna to placmy za nia wiecej. obecnie maly unit i rifflemani ladnie skladaja sie w pakiety 15 punktowe co daje 3 takie pakiety, malych blackbaneow i armatke by miec rowne 60 punktow i 3 sloty darmowe, jeszcze BE sie miesci. nawet zmiana o 1 punkt malego unitu sprawi ze nagle sie przestajemy miescic w taki ladny sposob. Od tego bym zaczal bardziej niz od ciecia spd i dmg outputu w jednym ruchu.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Przeciez Denny dostała nerfa, sam pisałeś że spell lista i feat się zmieniły. Gdyby znerfili tylko denny to by się grało na terminusie czy Covenie.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
no to chyba o to chodzi troche? bo jakos inni casterzy nie maja takich sukcesow w dowodzeniu GF. Dodatkowo naprawde idzie zrobic tego nerfa sensowniej niz pozbawiajac listy powera. Tym bardziej ze coraz wiecej theme forceow wylacza gf tak z definicji, bo zabija rekursje a Ci piraci bez nerfa nie wytrzymuja walki z inna piechota.
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Ogolnie deny dostaje nerfa bo jak kazdy primovy caster byla do wszystkiego w tym ze ona wszystko robila za dobrze:)
Piraci za swoje punkty tez potrafia za duzo speed do5 to dobry ruch, dalbym im moze zeczywiscie gunfightera zeby nie kombinowal sie z gangiem ale i tak podnioslbym koszt. W koncu dwa ataki to sporo
Piraci za swoje punkty tez potrafia za duzo speed do5 to dobry ruch, dalbym im moze zeczywiscie gunfightera zeby nie kombinowal sie z gangiem ale i tak podnioslbym koszt. W koncu dwa ataki to sporo
Posty: 2651
Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 21:52
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Frakcja: Khador
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
1... 2... 3... to koniec, już po walce, Kejt się nie podnosi:)
Re: CID Cryx - Nerf Denny1
Uch... zabolalo:)
Moze podobnie do tych co kupili dwa addzialy a nie... sory niektórzy nie wiedza ile kosztuja figsy bo mozna je dostac
Moze podobnie do tych co kupili dwa addzialy a nie... sory niektórzy nie wiedza ile kosztuja figsy bo mozna je dostac
Posty: 264
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lutego 2013, 18:36
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Legion of Everblight
Posty: 54
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości