Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Moderator: Arhain
@Fryta narazie....
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Ja tam czekam az chlopaki z pomorza wyknuja ten master nad jeziorem
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Ja tam od Berlina wole Kraków i będę tam
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Ostatnio edytowano piątek, 23 lutego 2018, 18:54 przez Cyel, łącznie edytowano 1 raz
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Posty: 1698
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10
Lokalizacja: Szczecin
Frakcja: Retribution of Scyrah
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Tu nie chodzi nawet o nierówność w terenach, sam fakt że mamy LOS blocker typu impas, las, chmura na środku stołu to już jest olbrzymi boost dla zaczynania. często pierwszy gracz może śmiało pozbyć się całej furii/foca i pobiec/poszarżować za impas gdzie jest relewantnie bezpieczny.
Musieliby znieść wymóg los blockera na środku stołu, a na to raczej się nie zapowiada.
Musieliby znieść wymóg los blockera na środku stołu, a na to raczej się nie zapowiada.
Posty: 923
Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40
Lokalizacja: międzyświaty
Frakcja: Convergence of Cyriss
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Rzeczywiście los blocker na środku jest sprawą ustawiającą grę. I działa na korzyść zaczynającego, zwłaszcza list do zwarcia. A kiedy jest to impas dodatkowo to od razu ustawia grę niejako w około siebie. Jednak Pusty środek jaki niejednokrotnie mieliśmy w zeszłych SR-ach to był dramat w drugą stronę. I kto wygrywał środek stołu zyskiwał kontrolę na scenariusz.
W moim odczuciu złą robotę:
-robią zbyt hojnie rozdawane rozmaite bonusy do strefy wystawienia (+2, advance mouve, itp.) bo ułatwiają zajęcie ich nawet jeśli są trochę odsunięte.
-rozmiary i charakter tych los blokerów (nie duża skałka lub średni las są jeszcze ok, za to dupna skała miażdży grę)
-ich ustawienie(powinny być przesunięte nieco w jedną stronę bo po wybraniu tej strony dawały możliwość korzystania z nich również drugiemu graczowi)
-generalna technika układania terenów, powinny być MOCNO asymetryczne tak aby jedna strona utrudniała życie a druga pomagała w obronie (murki w strefach małe los blokery pola. A po drugiej stronie większe skały zmuszające do dzielenia armii, jeziorka, tereny "agresywne")
Tak czy siak zawsze pierwszy będzie miał troszkę z górki bo WM jest grą która toczy się na niewielki polu i wspiera się agresywną grę (co z kolei jest IHMO ok bo premiuje umiejętności a nie kostkologję).
to co bym chciał zobaczyć najbardziej do zmiany to dwa scenariusze z linią stref na środku stołu w których łatwo zablokować przeciwnika poza strefami jak się jest pierwszym.
W moim odczuciu złą robotę:
-robią zbyt hojnie rozdawane rozmaite bonusy do strefy wystawienia (+2, advance mouve, itp.) bo ułatwiają zajęcie ich nawet jeśli są trochę odsunięte.
-rozmiary i charakter tych los blokerów (nie duża skałka lub średni las są jeszcze ok, za to dupna skała miażdży grę)
-ich ustawienie(powinny być przesunięte nieco w jedną stronę bo po wybraniu tej strony dawały możliwość korzystania z nich również drugiemu graczowi)
-generalna technika układania terenów, powinny być MOCNO asymetryczne tak aby jedna strona utrudniała życie a druga pomagała w obronie (murki w strefach małe los blokery pola. A po drugiej stronie większe skały zmuszające do dzielenia armii, jeziorka, tereny "agresywne")
Tak czy siak zawsze pierwszy będzie miał troszkę z górki bo WM jest grą która toczy się na niewielki polu i wspiera się agresywną grę (co z kolei jest IHMO ok bo premiuje umiejętności a nie kostkologję).
to co bym chciał zobaczyć najbardziej do zmiany to dwa scenariusze z linią stref na środku stołu w których łatwo zablokować przeciwnika poza strefami jak się jest pierwszym.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Dla mnie wlasnie ten Los Blocker na srodku to porazka. w 80% gier Khadorem nie mam zazwyczaj jak wyciagnac takiego castera jak przeciwnik sie dobrze zastawi. Ok Boundless charge czy np sciąganie celu itp jakos pomaga ale nie zawsze i trzeba naprawde sie nagimnastykowac. Wolalem te patelnie na srodku stolu
Re: Master Pruszków 17-18 LUTY, 2018
Lada dzień rusza CiD SR2018 chłopaki, będzie można się podzielić przemyśleniami na forum CiD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości