FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Krychu

Posty: 323

Dołączył(a): piątek, 10 maja 2013, 23:05

Lokalizacja: Poznań-Komorniki

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 11 maja 2018, 08:53

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kevin napisał(a):Stackuja.


Kromac1+Ghetorix OP! ;)
<<

Shonsu

Posty: 1723

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post piątek, 11 maja 2018, 21:27

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy "enters or ends activation" w przypadku np. Razor Wall oznacza że model który wejdzie w to pole i tam zostanie dostaje 2 rany czy jedną?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2210

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 11 maja 2018, 21:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wchodząc dostaje i jak zostanie to drugiej nie obrywa.
<<

Shonsu

Posty: 1723

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 12 maja 2018, 09:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dzięki.

A jeszcze taka sytuacja: incorp wchodzi w covering fire, wypłaca atak i tam zostaje. Czy dostaje dmg na koniec aktywacji, czy nie dostaje wcale bo liczy się tylko pierwszy trigger a wtedy był incorpem?
<<

Elros

Avatar użytkownika

Posty: 1680

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 22:10

Lokalizacja: Szczecin

Frakcja: Retribution of Scyrah

Post sobota, 12 maja 2018, 10:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Powiedzialbym ze nie dostanie bomby, bo zgodnie z wordingiem Entering OR ending their activation. W momencie kiedy trigger wchodzi na wejscie nie bedzie go na koniec aktywacji
Dziekan WTC2016 napisał(a):To nie ma prawa się nie udać
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4506

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 maja 2018, 11:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy chmurka jest terenem ?
Obrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1741

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 20 maja 2018, 11:31

Re: Pytania wszelakie mk. III

Spreyki przez nią przechodzą :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4506

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 maja 2018, 11:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

Wiem , ale nie w tym rzecz akurat.
Potrzebuje tylko info tak lub nie czy chmurka to teren.
I czy chmurka z czaru jest traktowana tak samo jak ta lezaca na stole juz ?
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2210

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 maja 2018, 12:04

Re: Pytania wszelakie mk. III

Chmurka czasem jest terenem...

Jeśli chmurka "is a hazard" i zadaje jakieś obrażenia to wtedy jest terenem, a jeśli nie ma nic takiego to jest zwykłą chmurą. Skąd się wzięła nie ma znaczenia, tylko kwestia czy rani ma znaczenie.
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4506

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 maja 2018, 12:32

Re: Pytania wszelakie mk. III

Glupie to ..
pytam ze wzgeldu na thunderheada.
On ma pulsa ktory wali przez chmury, bo nie sa terenem zgadza sie?
Obrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2210

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 20 maja 2018, 12:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Logika jest taka, że "cloud" to zwykła chmura, a "cloud hazard" to teren bo "hazards" są terenem.

Jeśli ktoś stałby za chmurą, powiedzmy z Eruption of Ash, to nie dostałby tego autohita od Thunderhead'a.

Teraz się zorientowałem, że Spray został erratowany od czasu tego rulingu infernala i przechodzi przez każdy rodzaj chmury. Ale to tylko spray.

EDIT:

Chmura leżąca na stole rozstawiona przez TO jest churką typu Dense Fog i jest elementem terenu, który będzie blokował niektóre rzeczy.
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 789

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 22 maja 2018, 07:56

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kilka pytań po ostatniej grze:
1. Mój model ma Concealment. Model przeciwnika ma gunfighter. Przeciwnik szarżuje. Czy nadal mam bonus z concealment jak mnie bije pistoletem?
2. Czy bonus +2def z górki i +2def z concealment się stackują?
3. Mój model jest w melee range 0,5 wrogiego modelu który ma dwie bronie o różnym zasięgu - 0,5 i 2. Czy jak wyjde z zasięgu 0,5 ale zostane w 2 to dostaje free strike'a z "krótszej" broni?
4. Czy Egregore (lub cokolwiek innego co nie ma broni) może szarżować?
5. Czy Warlock może zdropować furię przed biegiem?
6. Czy może ją też zdropować po biegu?
7. Czy mogę strzelać magicznymi atakami w rzeczy z którymi jestem związany bez -4 to hit?
8. Czy mogę strzelać magicznymi atakami w rzeczy z którymi nie jestem związany (ale jestem związany z czymś innym)? Jeżeli tak to czy mam za to jakieś minusy to hit?
9. Czy battle-enginy i kolosy mogą strzelać/czarować w cokolwiek innego jak są sam związane w walce?

Chyba wsio :)
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

ObrazekObrazek
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1154

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 22 maja 2018, 08:54

Re: Pytania wszelakie mk. III

1. Jak to strzał z gunifghtera to raczej tak.
2. tak
3. nie, tylko jak wyjdziesz z 2"
4. tak? tylko raczej spali szarze jak nie bedzie miec wroga w mele. Nie jestem pewny.
5. tak
6. chyba nie. zdropuj przed :D
7 - 8. Zależy co rozumiesz przez "strzelanie magicznymi atakami". Rzucać czary (spell castera/magic abbility) tak możesz. Strzelać nie.
9. Kolosy z zasad podstawowych mogą. Czarować można bo tak to działa. Enginy z bazy raczej nie ale spora cześć strzelających ma zasadę która na to pozwala (weapon platform/dual attack).
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

LosKamilos

Avatar użytkownika

Posty: 448

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 19:11

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Grymkin

Post wtorek, 22 maja 2018, 09:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

4. nie możesz szarżować
<<

Krissos

Avatar użytkownika

Posty: 1516

Dołączył(a): środa, 13 marca 2013, 22:11

Lokalizacja: Tri City Best City

Frakcja: Cryx

Post wtorek, 22 maja 2018, 09:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mam takie pytanie, bo widziałem sporo kmin na ten temat. Severa szarżuje z rogów, czy może wypłacić strzały z gunfightera? A jeżeli może, to czy może zacząć od rogów i odpalić chain na koniec? Czyli łącznie sprzedać 4 zboostowane ataki?
http://s1251.photobucket.com/user/Krissos/library/
Obrazek

from Battle College napisał(a):Egregore
Weapons and Attacks
•None. It just floats there, silently judging you.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości