Tharn CiD
Re: Tharn CiD
Zmiany ogólnie na dobre, ale po tak długim opóźnieniu tego CiDa spodziewałem się trochę lepszego startu. Dużo zmian czeka ten CiD, bo rzeczy (za)mocne trzeba mieć na oku, a te za słabe podnieść, bo inaczej zrobi się to co z Legionem, czyli "Anamag i coś"
Re: Tharn CiD
Natomiast zgadzam sie ze pureblood kosztujacy tyle samo co stalker i bedacy drozszy od ferala troszeczke ma ciezej o miejsce na stole . Nowy unit podobno poprawili i zabrali take downa ;p a dali greviousy
Posty: 2411
Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Tharn CiD
BTW nie ma opcji na jakiś spam najtańszych kozłów? Zwykle jak tego typu jacki/bestie tanieją to pojawia się jakiś spam w mecie.
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
Re: Tharn CiD
QC, a z argumentem "już było mocne" odeśle do statystyk WTC
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
Re: Tharn CiD
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
A tutaj pagani sprzedaje FAQ do studni:
FA is lost construction - not relevant
Theme is list construction - not relevant
Attachments happen before the game if they’re in your list - not relevant
I like dogs. Relevant.
Re: Tharn CiD
Circle czekał na ten CID "way to long", więc hype urósł wysoki jak Kopiec Kościuszki.
Po serii wykluczających się spojlerów (od LnL) dostaliśmy ciekawą paczkę, w której znalazły się:
A) nowe mocne Tharny - Iona, Shamanka i Wolf Riderka
B) Przypudrowane stare Tharny, z których wiele wróciło do wersji zbliżonych do mk2, (Ravagery, Trackerki), więc po 2 latach PP przyznaje się do błędu (miło z ich strony)
C) Bestie, które w końcu nauczyły się biegać po lasach i mają trochę znormalizowane koszty (patrz punkt wyżej)
D) Bestie, z którymi nie wiadomo co zrobić (Raptor, Rip Horn.
(E) i parę rzeczy, których nie ruszono, jak gryfy, czy Kromacki
Wiadomo, że na początek musieli dać mocne rzeczy, żeby mieć z czego ścinać, ale z Ioną trochę przesadzili.
O rozdawanie niby HoFa na dowolny model stackujący się z prawdziwym HoFem bym się nie martwił (w świetle Judicatora).
A studnia już w ogóle jest modelem, który nie wiadomo, do czego przypiąć. Coś tam corpsy, coś tam woldy, gratisowy solos z kosmosu.
Żeby nie było- podobają mi się nowe zabawki i zmiany, ale sporo jest moim zdaniem jeszcze do zrobienia, żeby Circle miał swoje Christmas (kiedy zresztą się spodziewam nowych modeli)
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
Re: Tharn CiD
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: Tharn CiD
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości