FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Riot Quest

<<

PeterO

Posty: 949

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 09:37

Riot Quest

Hej,

Hungerford wyjaśnił nieco więcej w poście na fb:

William Hungerford napisał(a):Hey fam,

Today on dev chat we showed off Gorman the Mad for Riot Quest, and I’ve seen a lot of questions popping up on various FB groups about what that means for Warmachine. So, I figured I would put this out here to help anyone who hasn’t heard how it’s all going down.

Riot Quest (RQ) is coming out later this year and will be supported with new models for ... well ... a real long time

RQ is a stand-alone game set in a post apocalyptic Iron Kingdoms. A possible future where everything has gone real bad, and only the toughest have survived. Set some years in the future, it’s “the day after tomorrow”.

RQ is a hex based arena skirmish game where your Crew of Heroes must battle an enemy Crew over a constantly shifting set of objectives, crack open treasure chests and find loot, strap together makeshift gear to upgrade themselves, and basically just try to achieve victory as fast as possible. Takes about 5 minutes to learn, 30 minute later to play a full game.

The rules for RQ are completely different than Warmachine & Hordes (WMH). It’s a very different gaming experience. Both are fun for their own reasons

Now, here’s where I see some confusion. The RQ heroes are miniatures, some of which are characters you know, like the Butcher or Gorman. Most are completely new characters.

When you buy a RQ hero you’ll get their game cards for Riot Quest. Which shares nothing ruleswise with WM.

However, we are also simultaneously developing separate rules for all of these models so they can played in normal games of WMH. They aren’t league only, or anything like that. They are playable in any event, and Steamroller legal the day they hit shelves.

Basically every RQ miniature has two uses: a brand new hero for your RQ salvage crew, and a new model for your WM army. In RQ this model is Gorman the Mad, a Rogue Class Hero. In WM he is Gorman the Mad or Gorman 2.

I hope that helps clear it up a bit, and I look forward to showing you all more Riot Quest in the near future.

Til then, love y’all, see some of you at LVO, and stay warm. It’s apparently very cold right now.
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Torres

Avatar użytkownika

Posty: 5273

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 10:37

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 12:13

Re: Riot Quest

Aristeia! 2.0 :D
yaro napisał(a):dobra masz dluzszego w internecie. Brawo.
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1130

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 13:01

Re: Riot Quest

Mam nadzieję, że będzie jak Warhammer : Underworlds, tylko nie durne ;P
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 971

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 13:10

Re: Riot Quest

Wyjdzie to zobaczymy. Fajnie, że modele będą swoje zasady w WMce. Gorman wygląda na wypasie.
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 13:37

Re: Riot Quest

Cyel napisał(a):Mam nadzieję, że będzie jak Warhammer : Underworlds, tylko nie durne ;P


a co jest durne w wh:u?
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1130

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 16:01

Re: Riot Quest

Brohun napisał(a):
Cyel napisał(a):Mam nadzieję, że będzie jak Warhammer : Underworlds, tylko nie durne ;P


a co jest durne w wh:u?


Mogę bez zmian przekopiować swój post z forum o planszówkach :)

Ja nie mam dobrych doświadczeń z WH:Underworlds. Miało być nowocześnie i sprytnie, a z mojego punktu widzenia gra ma te same wady co inne gry GW tworzone od lat.

- bezczelny pay-to-win. Tutaj nawet karty nie mają balansujących wartości punktowych jak modele w bitewniaku. Jedyne co musisz zrobić, by Twoja talia/banda stała się silniejsza to wydać $$$
- mechanika kości zbudowana tak, by nie dało się przewidzieć wyników. Przeciwstawny rzut+krytyczne sukcesy sprawiają, że nawet zbudowanie dużej przewagi w ilości kości może się rozbić o to, że przeciwnik rzuci tę magiczną szóstkę a Ty nie
- karty objectivów są tajne, czyli grasz na dobrą sprawę na ślepo, nie wiedząc czy Twój kolejny ruch nie da np przeciwnikowi punktów zwycięstwa, można też zapomnieć o tym, że z rozmysłem próbuje się powstrzymać przeciwnika przed wykonaniem celów
- w rundzie nie ma miejsca na kreatywne zagrania po których przeciwnikowi opadnie szczęka i powie z podziwem "wow, aleś to wykombinował!" Nie będzie tak, że własnym sprytem i pomysłowością wykaraskasz się z sytuacji pozornie bez wyjścia nawet bez kart i dobrych rzutów. Epickie zagrywki wynikają raczej z tego jak podejdą Ci karty, inwencja gracza jest ograniczona
- fajne pomysły, oparte na sprycie grającego i dobrym pozycjonowaniu są niestety zaprzepaszczone:

Np bardzo fajną koncepcją jest support, sprawiający, ze skoncentrowanie kilku figurek na jednej wrogiej daje bonus...tyle, że ten bonus jest totalnie blady w porównaniu z wysiłkiem, jaki trzeba włożyć w doprowadzenie do takiej sytuacji (trudne przy naprzemiennych aktywacjach) O wiele więcej opłaca się rzucić niezasłużonego krytyka niż się namęczyć by uzyskać bonus, który da coś raz na 6 rzutów.

Kolejnym fajnym pomysłem na wsparcie dobrego pozycjonowania jest walka o objectivy na planszy...tylko, że znowu wysiłek jest nieproporcjonalny do zysku. Parę bezcennych ruchów (z 12 w grze) kontruje wyciągnięta z kapelusza (i oczywiście wcześniej kupiona za $$$) głupia karta jak np Earthquake. Pay to win i szczęście z łatwością biją próby rozsądnej, długofalowej gry.
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 31 stycznia 2019, 21:33

Re: Riot Quest

Powiem Ci tak Cyel - napisałem tutaj coś innego ale wykasowałem bo chyba za ostro. ogólnie się nie zgadzam, chyba strasznie się nie zgadzam, boli mnie że masz takie ograniczone doświadczenie w temacie (wnioskuję po wpisie ale ewidentnie) a masz tak daleko idące wnioski

gra jest ekstremalnie kompetytywna, zagrań co opada szczęka jest masa (tylko trzeba grać z ludźmi, którzy takie coś potrafią), objectivy na planszy grają, wygrałem turniej o oficjalne trofeum nie rzucając w niektórych grach ani razu kością ataku... Myślę, że wszedłeś w temat po kostki (i wyszedłeś bo woda zimna), a temat to morze / rzeka

chetnie podyskutuje ale to ogolnie nie miejsce na to, ostatecznie temat o Riot Queście, na którego też się jaram :D
<<

Pierzasty

Avatar użytkownika

Posty: 254

Dołączył(a): niedziela, 14 kwietnia 2013, 16:19

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Legion of Everblight

Post piątek, 1 lutego 2019, 03:07

Re: Riot Quest

Brohun napisał(a):wszedłeś w temat po kostki

No właśnie o te kostki chodziło :lol:
<<

Brohun

Avatar użytkownika

Posty: 220

Dołączył(a): czwartek, 28 czerwca 2018, 23:18

Lokalizacja: Warszawa

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 1 lutego 2019, 11:57

Re: Riot Quest

napisalem to i tez zauwazyłem ta gre słów ale stwierdziłem że zostawiam :D ciesze sie że ktoś wyłapał
<<

Śliski

Avatar użytkownika

Posty: 2476

Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 13:05

Re: Riot Quest

https://youtu.be/KhDbRcL657c
Ktos ogladal? Podobno opowiadaja o Riot Quest. Jakies wartosciowe info, czy ogolniki?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1857

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 13:26

Re: Riot Quest

Pokazują podstawowe modele, ale generalnie o mechanice to niespecjalnie.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Cyel

Avatar użytkownika

Posty: 1130

Dołączył(a): sobota, 1 marca 2014, 20:46

Frakcja: Grymkin

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 13:59

Re: Riot Quest

Z wyglądu jest jak Underworlds, Aristeia, the Edge (Neuroshima Hex?:)) czy masa innych współczesnych arena-combat-planszówek. Diabeł będzie tkwił w szczegółach.

Obrazek

Obrazek
<<

Blak1

Posty: 170

Dołączył(a): poniedziałek, 19 listopada 2018, 21:52

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 15:05

Re: Riot Quest

Gra na chexach, bardzo podobna do WH:U. Alternatywne modele do Maszynki. Baaardzo fajnie się zapowiada. <3
<<

Śliski

Avatar użytkownika

Posty: 2476

Dołączył(a): niedziela, 26 maja 2013, 23:29

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 16:31

Re: Riot Quest

https://youtu.be/KhDbRcL657c?t=2087
Kilka razy podkreślają "a lot of RNG", udało im się wyjątkowo ostudzić mój zapał.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2102

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 14 kwietnia 2019, 16:49

Re: Riot Quest

Rng <3 A tak serio to są ludki co to lubią, Ci co nie lubią pograją w maszynę :P
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Następna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości