SR- czy mozna poprawic system parowania? skorelowany SoS
Juz gramy troche w ta gre i widzimy pewnie troche wad w mimo wszystko niezlym formacie turniejowym. Moze wyszczegolnie to co ja widze jako slabe punkty:
- 0-1 gier
- SoS
Jak 0-1 jest lekko problematyczna aby cos tu zmienic- bo jak? Ktos przegrywa 5-0 ale dominuje gre i tak naprawde gdyby przeciwnik nie zapunktowal to przegralby.
Z drugiej strony ktos prowadzi 4-0 w CP i dostaje Hail Mary CK na twarz.
Niby wypadkowa scenariusza, attrition i CK powinna byc punktami za runde, ale ktos zaraz slusznie zauwazy ze armie nie sa designowane by byc rowne w tych elementach.
Co by nie powiedziec system 0-1 jest dla wszystkich armii rowny (Win to win, loss to loss)
SoS jaki jest wiemy- niestety losowy i to powoduje bol dupy - raz wskoczysz na 3 miejsce, innym razem bedziesz 7 czy 9 przy tej samej ilosci winow w rundach. A gdyby tak go skorelowac? O co chodzi- aby w czasie parowania uwzgledniac aktualny SoS gracza? czyli ci ktorzy maja wysokiego SoSa graja miedzy soba i w ten sposob tworzyc drabinke? W pierwszych 2 rundach i tak bedzie losowy dobor par, ale pozniej juz zacznie sie parowanie po tym jakich miales przeciwnikow.
Wszystko oczywiscie pisze z pozycji przegranego- zwyciezca poki wygrywa SoSem sie nie przejmuje i tak.
Ogolnie zdaje sobie sprawe ze SR zostal napisany tak aby turnieje mozna bylo przeprowadzic przy uzyciu papieru i dlugopisa, ale coraz wiecej pojawia sie pomocy do prowadzenia turnieju, laptopy tez sa wszechobecne. Chcialbym uslyszec wasze zdanie na temat korelacji SoSa z miejscem.