Pytania wszelakie 2
Moderator: Sędziowie
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Re: Pytania wszelakie 2
1. na drodze jest model z mniejsza podstawka - slamowany model leci dalej, model ktory byl na drodze otrzymuje collateral damage jak w opisie czaru/zdolnosci i jest knocked down.
2. na drodze jest model o takiej samej wielkosci podstawki - slamowany model sie zatrzymuje, dostaje obrazenia z dodatkowa kostka i jest knocked down. model, ktory stal na drodze, otrzymuje collateral damage (z POW w opisie czaru/zdolnosci) i jest knocked down. Co istotne collateral damage nie mozna boostowac.
3. Na drodze jest model z wieksza podstawka, albo teren klasyfikowany jako obstacle lub obstruction - slamowany model sie zatrzymuje, dostaje obrazenia z dodatkowa kostka i jest knocked down. Modelowi ktory trafil nic sie nie dzieje. (terenowi oczywiscie tez nie )
Przy pushu jak pisales nie ma zadnych obrazen i zatrzymuje sie na pierwszym modelu niezaleznie od wielkosci podstawki.
Posty: 1990
Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Pytania wszelakie 2
Jak to się ma do:
1.Martydrom-jeśli tego nie użyjemy,a żaden model nie zginie,nie można zmartydromować seneschala w maintenance phase?
2.Kiedy seneschal jest w cmd gravusa/covenanta,nie jest kd,czyli jest tak jakby nieśmiertelny i działa jak model w pełni życia?(kontestuje flagę/zone,wypłaca freestrike,blokuje los i miejsce?)
3.Jeśli nie ma nikogo kto blokuje kd,a inny model zginie w jego cmd i uleczy go,w mojej turze już nie będzie knocked down?
4.Jeśli seneschal jest zabity z efektem removed from play lub innym tego rodzaju,restoration się nie liczy?
5.Jeśli inny model jest removed from play,nie leczy seneschala?
Ogółem jeszcze nie do końca ogarnąłem terminy i co czego zakazuje,także będę wdzięczny za pomoc
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Posty: 1990
Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 156
Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 22:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 5234
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 12:59
Lokalizacja: Warszawa
Frakcja: Grymkin
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 156
Dołączył(a): wtorek, 26 listopada 2013, 22:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Frakcja: Legion of Everblight
Re: Pytania wszelakie 2
Re: Pytania wszelakie 2
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 1990
Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Re: Pytania wszelakie 2
CTRL area wyznacza sie na podstawie statystyki FOC na karcie, a nie liczbie punktow focusa na modelu.
@ Michel Blade
Oznacza to, ze mozesz miec 2 'paczki' miotaczy od 1 do 3 kazda. (czyli max 2 oddzialy po max 3 miotacze)
Posty: 1990
Dołączył(a): czwartek, 5 czerwca 2014, 22:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Pytania wszelakie 2
Posty: 3097
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39
Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego
Frakcja: Khador
Re: Pytania wszelakie 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości