Kraye, 50pkt
System: Warmachine
Faction: Cygnar
Casters: 1/1
Points: 50/50
Captain Jeremiah Kraye (*6pts)
* Hunter (6pts)
* Hunter (6pts)
* Cyclone (9pts)
* Defender (9pts)
* Hammersmith (8pts)
* Squire (2pts)
Black 13th Gun Mage Strike Team (4pts)
Precursor Knights (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Precursor Knight Officer & Standard (2pts)
Captain Arlan Strangewayes (2pts)
Mnogość strzelających jacków do wykorzystania Guided Fire w niemal każdej turze (zwłaszcza Cyclone), dzięki czemu forfeit ruchu do efektywnego strzelania nie jest konieczny i linia ognia może biegać gdzie się jej chce. Dodatkowo dochodzą numery z heavy jackami strzelającymi na Ride by Attack. Pozostały focus do wydania w zależności od sytuacji na stole, a możliwości jest dość sporo. Prekursorzy dla shield walla i ranked attacks, a fakt, że Kraye i tak nie ma spelli boostujących trooperów idzie w parze z ich odpornością na magię. Chociaż Cyc i Defender są z reguły nastawieni na range, z pomocą feata też mogą być groźni w melee, kiedy pierwszej linii już nie będzie. Squire przydatny jak zawsze, zwłaszcza u castera z trzema czarami o zasięgu CTRL.
Mam tylko dylemat jeśli chodzi o Hammersmitha. Z jednej strony Full Tilt to spoko sprawa, zwłaszcza sparowana z Ride by Attack. Z drugiej Arlan może nie nadążyć za jackiem chodzącym na SPD8
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Co o tym myślicie?