FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Trolle w MK III

<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 22 lipca 2017, 16:19

Re: Trolle w MK III

czarny_mj napisał(a):I jak pierwsze wrazenia z dev talku o Madraku1? Jak dla mnie even ground w takiej postaci nie przejdzie :D

Mieszane. Z jednej strony jest bardzo fajne, acz IMO powinno kosztować 3, z drugiej strony na bardzo dużo rzeczy będzie to tylko brak knock downa, a w tym wypadku Horgle wypada lepiej pod kątem innych czarów. CO jest turbo fajne to feat. Acz znów nie rozumiem czemu ludzie się tak srają, bo jak odpalasz feat'a defensywnie, to nie poleczysz się, a jak ofensywnie żeby się wyleczyć to i tak już jesteś w combacie. IMO fajny u ciekawy caster, ale póki co poza IMO wzrostem kosztu czaru do 3, nie powinien być uważany za giętego. Ale pewnie i tak nie przejdzie. Ale nie wykluczam, że grałbym, acz mój Madrak 3 turbo mi się podoba i nie szukam póki co castera do piechoty.
Inna, IMO bardziej istotna sprawa to dodanie do tiera zapisu, że wszystkie warrior modele poza casterem dostają zapis, że są Northkinami. To bardzo otwiera ten tier i powoduje, że można tam spokojnie wsadzać kawalerie. Która obok nowych champów jest rzeczą, która najbardziej może korzystać z Northkin Eldara.
No i naprawiono wagon misiowy. Nieobowiązkowe Stumbling Drunk jest dalej IMO kiepskie(wolałbym skończoną liczbę modeli w styli 3+d3 i ja wybieram które), ale o niebo lepsze od starego i można się zastanawiać. Zmiana na +. Generalnie poza Koldgrimma bardzo udany CiD.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 25 lipca 2017, 09:07

Re: Trolle w MK III

Dobra Mulg wyglada narazie fantastycznie chociaz zanim zaczne skakac ze szczescia poczekam jak bedzie wygladal na koniec dev talku :D

A jak odbieracie pozostale zmiany? Madrak z Even Groundem za 3 wciaz wyglada fajnie aczkolwiek bez runbearera teraz to nie ma co wychodzic z domu :)
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 25 lipca 2017, 09:12

Re: Trolle w MK III

Mi wystaczy żeby Mulgowi zostawili arcame vortex, bonda i wiekszą siłe. Arc node jest bajerancki, ale nigdy go nie było, a grać się dało, więc jak go zdejmą to nie będzie to jakaś wielka strata. Arc na modelu za 22 pkt, który musi go odpalać i stać w zasiegu przeciwnika też nie jest jakiś w opór mocny, a może otworzy nam trochę paru casterów ;) byleby mu zdjeli wracanie do swoich modeli bo jest różnica między arc nodem w 10 calach, a 14.

Madrak IMO może spokojnie grać bez runebearera i blood boomowac ;)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 25 lipca 2017, 09:33

Re: Trolle w MK III

Zgadzam sie ze Koszt Mulga sprawia ze ArcNode na nim nie jest w zaden sposob przegiety. Niewiem jak zareagowac na to ze za arcane vortex zdejmujemy furie ;)
<<

QcDWG

Posty: 1592

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 25 lipca 2017, 13:05

Re: Trolle w MK III

a nie bedzie sie forcowal za arcane vortex?
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1053

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 25 lipca 2017, 13:15

Re: Trolle w MK III

Pewnie będzie ale aktualnie jest napisane, że "removes fury point". Chyba, że nikt nie zauważy to będzie fury managment graits :D

EDIT:"Arcane Vortex functions differently than you expect, and its not a type-o. You spend fury off of Mulg to use it, not force him to use it. You must have fury on him to use Arcane Vortex." Albo i nie zmienią
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

czarny_mj

Avatar użytkownika

Posty: 809

Dołączył(a): wtorek, 14 maja 2013, 15:48

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 27 lipca 2017, 12:34

Re: Trolle w MK III

No i kolejny update za nami i Mulg po zakonczeniu dev talka wyglada dokladnie tak jak mialem nadzieje ze bedzie wygladal :)
Co sadzicie o Kolgrmie z Mulgiem w obecnej wersji? :D
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1017

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post czwartek, 27 lipca 2017, 13:56

Re: Trolle w MK III

Teraz to już musicie kupić extreama jak wyjdzie :)
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1676

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 10 sierpnia 2017, 13:25

Re: Trolle w MK III

czarny_mj napisał(a):No i kolejny update za nami i Mulg po zakonczeniu dev talka wyglada dokladnie tak jak mialem nadzieje ze bedzie wygladal :)
Co sadzicie o Kolgrmie z Mulgiem w obecnej wersji? :D

Że nadmiar treści nad fabułą. Sytuacyjnie fajne, ale z drugiej strony aktywacja modelu za 22 pkt tylko po to, aby odpalić na nim Arc Node'a jest albo game winning zagraniem, albo opcją, że została nam jedna Furia extra po zabiciu czegoś fajnego. IMO ładniej wygląda niż pracuje. Ale zobaczymy, nie jestem pewien czy Koldgrimma będzie chciała grać na beast bricku - wydaje się być dobrze skrojona pod Northkiny i mocno techowana na Legion, z tym, że po prostu uważam, że pod obie rzeczy są fajniejsze opcje :) Niemniej jest ciekawa :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Nowynick

Posty: 4

Dołączył(a): wtorek, 8 stycznia 2019, 21:53

Frakcja: -

Post wtorek, 15 stycznia 2019, 00:06

Re: Trolle w MK III

Trolle mnie kuszą i to okrutnie (tak pomalowałem wszystkie dostępne modele do calledonii w infinity wiec tartany mi nie straszne) czy Ragnor z nowego startera ma sens w wiekszych grach? Jak wygląda sytuacja trollbloodsów w MK3 jest moc czy raczej ciężko - nie szukam autowinów ale nie chce grać armią która zawsze ma pod górkę (grałem tomb kingami w 6 i 7 edycji battla
<<

Whydak

Avatar użytkownika

Posty: 1053

Dołączył(a): sobota, 30 kwietnia 2016, 08:55

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 15 stycznia 2019, 08:29

Re: Trolle w MK III

Nowynick napisał(a):Trolle mnie kuszą i to okrutnie (tak pomalowałem wszystkie dostępne modele do calledonii w infinity wiec tartany mi nie straszne) czy Ragnor z nowego startera ma sens w wiekszych grach? Jak wygląda sytuacja trollbloodsów w MK3 jest moc czy raczej ciężko - nie szukam autowinów ale nie chce grać armią która zawsze ma pod górkę (grałem tomb kingami w 6 i 7 edycji battla


Hej,

Nie jestem eksperetem od trolli ale w WM&H już trochę gram i zacząłem je jako 2 armię.

Pytanie czy celujesz w pogranie sobie do piwa czy grę turniejową. Chociaż w tym systemie przy piwie też się można natknąć na turniejowe listy.

Ragnor jest w porządku casterem który ma parę fajnych rzeczy i mocny feat. Nie jest w topie ale grać się nim da, na pewno w górnej połowie casterów z battelboxów którzy generalnie są dość prości w obsłudze ale brakuje im trochę jakiejś głębi przez co rzadziej są w grze.

Grałem w battla 6-8 ed i tutaj są znacznie mniejsze dysproporcje. W armiach uważanych za słabsze częstym problemem jest, że mają po prostu mniej skutecznych złożeń i ciężej się im dostosować do mety albo po prostu nudzą.

Przy wyborze armii zwróciłbym uwagę na theme forces. Ciężko aktualnie grać bez nich i może się okazać, że modele które ci się spodobały do najlepszych nie należą albo co gorsza po prostu nie można ich wystawić do skutecznej listy nawet for fun przez ograniczenia kompozycji.

W trollach gra się najwięcej na Band of Heroes i Storm of the North czyli generalnie piechotne listy. Power of Dhunia czyli theme force skupiony na bestiach ma relatywnie słabe bonusy i brakuje w nim unitow przez co ciężko grać na obecny pakiet scenariuszy ale istnieją działające listy i czasami występuje w parze turniejowej (na turnieje zabiera się zwykle 2 listy i po zobaczeniu list przeciwnika wybiera jedną). Kriel Company mnie nigdy nie interesowalo to sie nie wypowiem.
Blak napisał(a):Naszą scenę trzymają nie zasady, nie modele, tylko forumowy flejm. xD
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1857

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post wtorek, 15 stycznia 2019, 11:51

Re: Trolle w MK III

Kriel Company no cóż da się, ale w innych theme jest łatwiej i przyjemniej:)
Power of Duhnia obecnie Borka2
Pozostałe najfajniejsze
Ragnor jest fajny, ale Kolgrima fajniesza:)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
Poprzednia strona

Powrót do Trollbloods

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości