FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 830

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 12 października 2018, 20:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie mam teraz linka ale, ponadto było tam napisane iż w tym przypadku w opisie jest po przyciągnięciu jako opis czasu w którym atak jest wykonany a nie że jedno musi nastąpić po drugim. Więc róż kaganiec tego na inne zasady może nie być takie oczywiste i prawidłowe
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4264

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 14 października 2018, 21:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jak przejme kontrole nad modelem, np rampazer w molika, to czy wyplacajac atak molikiem, przysluguje mi sidestep np?
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1633

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post niedziela, 14 października 2018, 22:54

Re: Pytania wszelakie mk. III

Sidestep nie bo to nie będzie initial attack
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7218

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 15 października 2018, 09:15

Re: Pytania wszelakie mk. III

@Drag - warunkiem wykonania darmowego ataku po przyciagnieciu jest to ze model sie znajduje w twoim melee wiec jesli mozesz strzelac w model w swoim melee i zranisz by odpalic drag, to nawet przyciagajac o 0'' (czyli nie ruszajac go bo jest niepushowalny) nadal masz go w swoim melee po przyciagnieciu wiec luta przysluguje. Tak bylo w MK2 i zapis sie nie zmienil wiec nie wiem czemu niby mialoby nie dzialac obecnie.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

McBear

Posty: 16

Dołączył(a): poniedziałek, 18 czerwca 2018, 13:35

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 15 października 2018, 10:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Takie pytanko bo miałem pewną niejasność w grze ze znajomym. Madrak 1 ma w feacie usunięcie d3+3 obrażeń z friendly models. Załóżmy że z rzutu wyszło 5 łącznie, on wtedy usuwa po 5 z każdego friendly model w zasięgu czy łacznie 5 ?
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1667

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 15 października 2018, 11:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

5 z każdego
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 765

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 16 października 2018, 13:38

Re: Pytania wszelakie mk. III

House Shyeel Magister:
Veteran Leader [Shyeel trooper] - While in this model’s command range, Shyeel trooper models gain +1 to attack rolls.

1. Czy to znaczy, że jak coś będzie w commandzie dwóch takich panów, to dostanie 2x +1 ?
2. Jeżeli nie, to czy ktoś może wskazać na zapis czemu tak jest?

Kojarzę zasadę, że nie może być dwóch upkeepów na jednym modelu, czy też zasadę, że te same nazwy spelli nie mogą stackować statystyk (np. zagranie 2x furry na coś), ale to nie jest spell a tym bardziej nie upkeep.
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

Cards (April 2015): https://www.dropbox.com/sh/i57t5yia1sg0 ... -X1Na?dl=0

ObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7218

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 16 października 2018, 13:40

Re: Pytania wszelakie mk. III

zaden efekt nie stackuje sie wielokrotnie chyba ze jest explicite napisany. Gdyby bylo inaczej to powiedzmy ze rzuce 2 blindy z roznych modeli to chcesz poswiecac i akcje i ruch? czy tez shakeowac dwukrotnie?
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 765

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 16 października 2018, 14:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

OK, ale to kwestia "Continuous Effect-ów". Veteran Leader to nie jest continuous effect. Znaczy jest (bo jest cały czas), ale nie jest w tej kategorii bo nie da się go chociażby shakeować (+ nie jest o tym nawet wspomniane w podręczniku w miejscu effectów).

Kwestia jest też taka, że nie "daje" tego żadnemu modelu, tylko to jest to chodzący "bąbelek" (wokół magistra) w który może ktoś wejść i dostać +1 od jednego i +1 od drugiego Magistra zwyczajnie będąc w kontroli. Przynajmniej tak mi się wydaje, dlatego prosiłem tych co mają konkretną wiedzę gdzie mogę znaleźć zapis mówiący inaczej o nakierowanie.

Ostatecznie zakładam, że pewnie jest jak w przypadku Furii (czy też innych czarów), że ta sama nazwa nie działa dwa razy, ale nie mogę znaleźć gdzie to jest zapisane i czy odnosi się też do innych, nie-czarowych rzeczy. :)
Ostatnio edytowano wtorek, 16 października 2018, 14:30 przez Leirual, łącznie edytowano 1 raz
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

Cards (April 2015): https://www.dropbox.com/sh/i57t5yia1sg0 ... -X1Na?dl=0

ObrazekObrazek
<<

Dziekan

Avatar użytkownika

Posty: 4264

Dołączył(a): czwartek, 8 sierpnia 2013, 11:58

Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post wtorek, 16 października 2018, 14:28

Re: Pytania wszelakie mk. III

Nie wiem czy to Ci wystarczy, ale na bank to się nie stackuje.
Jak będę na kompie to znajdę i wyślę Ci fragment.
Jakby się stackował vet leader, to pojedyńcze drudge miałyby mata 11 w cephalach ;p
A nie mają na bank
Obrazek
<<

Leirual

Avatar użytkownika

Posty: 765

Dołączył(a): sobota, 5 października 2013, 15:27

Lokalizacja: Rumia City

Frakcja: Legion of Everblight

Post wtorek, 16 października 2018, 14:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

OK, mam:
"Unless otherwise specified, multiple instances of the same effect (that is, effects with the same name) affecting a model are not cumulative."
Powiedzmy że Vetera Leader to nazwa efektu a nie statystyka na karcie modelu... :P To tak jakby "Empower" arcanistów też mogło być użyte tylko raz na jacku.
You blow up one star and suddenly everyone expects you to walk on water...

Cards (April 2015): https://www.dropbox.com/sh/i57t5yia1sg0 ... -X1Na?dl=0

ObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7218

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 16 października 2018, 14:56

Re: Pytania wszelakie mk. III

w zadnym wypadku to nie jest taka sama sytuacja.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

Herudaio

Avatar użytkownika

Posty: 2825

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39

Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 15:16

Re: Pytania wszelakie mk. III

Leirual jakby Empower miał działać "naraz" to by wtedy to blokowało.
Np. +2 dmg z Arcanisty się nie dubluje. Efekt trwa turę, i dwa takie same naraz by działały.
Przykład efektów "chwilowych/natychmiastowych", które mają specjalny zapis by nie można było być pod wpływem ich dwa razy: Condition z Paingiver Beast Handlers.
Pozostałe efekty modyfikują stan gry (np. danie focusa), ale potem ich nie ma.
Dieta Sosnowiecka napisał(a):Pyry i wyngiel.


"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1835

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 18 października 2018, 22:52

Re: Pytania wszelakie mk. III

Takie pytanko:
Burrow.
You can choose not to deploy this model at the start of the game. If it is not deployed normally, place the burrow marker up to 6" beyond your deployment zone at the same time you would place your models with Advance Deployment. At the beginning of each of your Maintenance Phases, you can either cause this model to surface or move the burrow marker up to 3". If this model surfaces, place it anywhere completely within 3" of the burrow marker. If there is no room to place this model, remove it from play. Once this model has been placed or removed from play, remove the burrow marker from the table. This model must forfeit its Normal Movement or Combat Action during its activation the turn it surfaces.


To wystawiam jak Ad 6cali od normal deploy czy jak mam ad to 6 cali od ad deploy?
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2073

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 19 października 2018, 00:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

up to 6" beyond your deployment zone

Oznacza, że 6'' ponad normalne rozstawienie 7 lub 10 cali. Analogiczny zapis jak przy AD.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość