FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1621

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 15:35

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):
Tantal napisał(a):To samo się tyczy gdy jeden model szarżuje a drugi nie bo np. się nie rozpędził. Kombujesz do tego co masz bonus za szarże i bonus za combine też się liczy.


Wszystkie modele muszą mieć bonus za szarżę inaczej go nie będzie.


W Prime na stronie 65 pisze dokładnie to:
All other bonuses and penalties to the attack and
damage rolls, such as the bonus for intervening terrain, are
based on the primary attacker.

Wnioskuje z tego że jeśli model "prowadzacy" mogł się rozpędzić a reszta robi combine do niego w takim wypadku bonus z szarży należy się.
<<

Shonsu

Posty: 1725

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 15:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

Doczytaj jeszcze następny akapit i będzie dobrze. ;)
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1621

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 16:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Doczytaj jeszcze następny akapit i będzie dobrze. ;)

Tak zgadza sie Shonsu miałeś racje

In a combined melee attack, only the primary attacker actually
makes an attack. The other participants lose the attacks they
contributed to the combined attack. A model that charged
during its activation can participate in a combined melee attack,
but the combined attack cannot be a charge attack unless all
contributed attacks are charge attacks. If any non-charge attack
is contributed, the combined attack is not a charge attack.


Musiałem na spokojnie doczytać.
Wyjątkiem jest sytuacja kiedy wszystkie ataki w Cobine są atakami szarżowymi.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 366

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 19:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mój błąd, przepraszam. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że grałem tak na oficjalnego judga pp :roll:
Obrazek
<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 328

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 23:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy czar Magic Bullet działa na atak ze sprejki ? Jeśli tak to przy trafieniu ze sprejki x modeli mam wtedy tylko 1 czy x "magic bulletów"?
<<

Shonsu

Posty: 1725

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 26 marca 2019, 07:33

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jeden ale wybierasz od którego się odbija.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1868

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post środa, 17 kwietnia 2019, 07:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dahlia vs tresher. Może ja lotf uderzyć czy nie? Imo nie bo jednak targetuje te modele w Los. I spoko że wszystkie ale dahlia mówi no no no babe. Encaitar pomusz
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 1050

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post środa, 17 kwietnia 2019, 08:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

QcDWG napisał(a):Dahlia vs tresher. Może ja lotf uderzyć czy nie? Imo nie bo jednak targetuje te modele w Los. I spoko że wszystkie ale dahlia mówi no no no babe. Encaitar pomusz


Encaitar może po Musz.
Nie, LotF nie może jej uderzyć jeśli rzuci Haunting Melody. Blood Reaper targetuje każdy model z osobna:
https://privateerpressforums.com/showth ... ing-melody
Obrazek
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Posty: 449

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 17 kwietnia 2019, 08:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czyli tramplem też nie można jej uderzyć?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2215

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 17 kwietnia 2019, 09:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Też nie.
<<

Vampaj

Posty: 1193

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post piątek, 10 maja 2019, 12:13

Re: Pytania wszelakie mk. III

Touch of the grave vs zbieranie dusz. jest napisane ze modele ktore sa RFP nie generuja dusz ale wiekszosc RFP jest na boxed. Teraz pytanie czy pomimo tego ze sa RFP to nadal mozna z nich zbierac dusze?

Cull Soul - This model can gain soul tokens. When a living enemy model is destroyed within 2" of this model, this model gains the destroyed model's soul token. After this model replenishes focus during the next Control Phase, replace each soul token with 1 focus point.

Soul Harvester - When target friendly Faction model/unit destroys a living enemy model with a melee attack, this caster gains the destroyed model’s soul token regardless of the proximity of other models.

Touch of the Grave - Models destroyed by a Bane Knight are RFP'd.
ObrazekObrazekObrazek
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7427

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post piątek, 10 maja 2019, 12:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

powiedzialbym ze dostajesz dusze i model jest RFP bo efekty sa oba na destroyed.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1868

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 10 maja 2019, 12:32

Re: Pytania wszelakie mk. III

Active gracz nie będzie decydował?
<<

Shonsu

Posty: 1725

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 11 maja 2019, 11:29

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy jak model ma broń strzelającą bez losa (np. Eyriss) to może strzelać do tyłu?

Wydawało mi się że nie ale po pobieżnym przeczytaniu rozdziałów o ataku nie mogę nic znaleźć poza tym że front arc wymagany jest przy wyznaczaniu losa.
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7427

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post sobota, 11 maja 2019, 18:50

Re: Pytania wszelakie mk. III

Byl infernal ruling ze linia musi wychodzic z front atcu.

Edit: qc na ogol gdy zabijasz przeciwnika swoimi baneami to jestes aktywnym graczem czyz nie? ;)
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości