FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1516

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 15:35

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):
Tantal napisał(a):To samo się tyczy gdy jeden model szarżuje a drugi nie bo np. się nie rozpędził. Kombujesz do tego co masz bonus za szarże i bonus za combine też się liczy.


Wszystkie modele muszą mieć bonus za szarżę inaczej go nie będzie.


W Prime na stronie 65 pisze dokładnie to:
All other bonuses and penalties to the attack and
damage rolls, such as the bonus for intervening terrain, are
based on the primary attacker.

Wnioskuje z tego że jeśli model "prowadzacy" mogł się rozpędzić a reszta robi combine do niego w takim wypadku bonus z szarży należy się.
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 15:48

Re: Pytania wszelakie mk. III

Doczytaj jeszcze następny akapit i będzie dobrze. ;)
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1516

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 16:11

Re: Pytania wszelakie mk. III

Shonsu napisał(a):Doczytaj jeszcze następny akapit i będzie dobrze. ;)

Tak zgadza sie Shonsu miałeś racje

In a combined melee attack, only the primary attacker actually
makes an attack. The other participants lose the attacks they
contributed to the combined attack. A model that charged
during its activation can participate in a combined melee attack,
but the combined attack cannot be a charge attack unless all
contributed attacks are charge attacks. If any non-charge attack
is contributed, the combined attack is not a charge attack.


Musiałem na spokojnie doczytać.
Wyjątkiem jest sytuacja kiedy wszystkie ataki w Cobine są atakami szarżowymi.
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 354

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 19:24

Re: Pytania wszelakie mk. III

Mój błąd, przepraszam. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że grałem tak na oficjalnego judga pp :roll:
Obrazek
<<

Legenda

Avatar użytkownika

Posty: 314

Dołączył(a): niedziela, 4 października 2015, 13:45

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 25 marca 2019, 23:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy czar Magic Bullet działa na atak ze sprejki ? Jeśli tak to przy trafieniu ze sprejki x modeli mam wtedy tylko 1 czy x "magic bulletów"?
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 26 marca 2019, 07:33

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jeden ale wybierasz od którego się odbija.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1793

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post środa, 17 kwietnia 2019, 07:18

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dahlia vs tresher. Może ja lotf uderzyć czy nie? Imo nie bo jednak targetuje te modele w Los. I spoko że wszystkie ale dahlia mówi no no no babe. Encaitar pomusz
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post środa, 17 kwietnia 2019, 08:01

Re: Pytania wszelakie mk. III

QcDWG napisał(a):Dahlia vs tresher. Może ja lotf uderzyć czy nie? Imo nie bo jednak targetuje te modele w Los. I spoko że wszystkie ale dahlia mówi no no no babe. Encaitar pomusz


Encaitar może po Musz.
Nie, LotF nie może jej uderzyć jeśli rzuci Haunting Melody. Blood Reaper targetuje każdy model z osobna:
https://privateerpressforums.com/showth ... ing-melody
<<

Shaysome

Avatar użytkownika

Posty: 436

Dołączył(a): sobota, 21 czerwca 2014, 18:54

Frakcja: Legion of Everblight

Post środa, 17 kwietnia 2019, 08:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czyli tramplem też nie można jej uderzyć?
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2185

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post środa, 17 kwietnia 2019, 09:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Też nie.
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość