FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Pytania wszelakie mk. III

Moderator: Sędziowie

<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 1264

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post czwartek, 2 lipca 2020, 14:03

Re: Pytania wszelakie mk. III

Gathasper napisał(a):Cześć, jeżeli użyje rebuke, na unit który ma na sobie rozkaz shield Wall to wtedy ten unit przestaje go wykonywać?


nie, order już został wykonany, ale nie mogą go użyć w następnej turze
Obrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2190

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 26 lipca 2020, 11:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

Lylyth2 feat mówi że dostaje dodatkowy strzał i gunfightera
BA, Carnie etc mają assult, spraykę.
Szarżuje, mam assaulta, potem korzystam z sprayki bo mam gunfightera.
Czyszczę wszystko co było w mele.
Mogę strzelić z dodatkowej sprayki?

Według mnie tak bo ostatni strzał nie korzysta z gunfightera
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 26 lipca 2020, 12:23

Re: Pytania wszelakie mk. III

Tak, ale nie wykonasz żadnego innego ataku
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2190

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 26 lipca 2020, 12:52

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kevin napisał(a):Tak, ale nie wykonasz żadnego innego ataku

O to chodzi, bo nie mam duala
Czasem potrzeba zrobić 3 spraye
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 26 lipca 2020, 20:52

Re: Pytania wszelakie mk. III

Kevin napisał(a):Tak, ale nie wykonasz żadnego innego ataku


Jak zabil wszystko w melee to nie ma czego atakowac :P
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Piotr

Avatar użytkownika

Posty: 204

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 20:48

Lokalizacja: Zielona Góra

Frakcja: -

Post środa, 29 lipca 2020, 13:58

Re: Pytania wszelakie mk. III

Jestem pewien że tak było ale nie mogę znaleźć zasady:
Jeżeli efekt zabrania mi wykonywać szarży, to nie mogę też slamować i tramplować?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2283

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post środa, 29 lipca 2020, 14:21

Re: Pytania wszelakie mk. III

Musi być opisane inaczej możesz.
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2190

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 29 lipca 2020, 18:19

Re: Pytania wszelakie mk. III

Dokładnie tak musi zabraniać slam
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

azrael88

Avatar użytkownika

Posty: 46

Dołączył(a): czwartek, 4 maja 2017, 14:26

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 31 lipca 2020, 19:09

Re: Pytania wszelakie mk. III

Pytanie: Caster1 rzuca na model Countermeasure. Do modelu z tym czarem podchodzi Arc node castera2, caster2 chce rzucić przez Arc noda czar ofensywny. Co się dzieje? Czy Countermeasure zadziała jak na każdy inny ranged attack i czar nie pójdzie?
Obrazek

Obrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1974

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 31 lipca 2020, 19:37

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czarowanie to nie jest ranged attack.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Piotr

Avatar użytkownika

Posty: 204

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 20:48

Lokalizacja: Zielona Góra

Frakcja: -

Post sobota, 1 sierpnia 2020, 20:02

Re: Pytania wszelakie mk. III

Czy można przyciągać dragiem objective? Ma zasadę immobile, ale ona zabrania tylko move A nie push
Ostatnio edytowano sobota, 1 sierpnia 2020, 21:13 przez Piotr, łącznie edytowano 2 razy
<<

Cień87

Avatar użytkownika

Posty: 66

Dołączył(a): czwartek, 18 maja 2017, 23:21

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 1 sierpnia 2020, 20:33

Re: Pytania wszelakie mk. III

a Drag nie robi przypadkiem push??? Przynajmniej tam ma wpisane Galeon
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post sobota, 1 sierpnia 2020, 20:39

Re: Pytania wszelakie mk. III

nope Objectivy i falgi sa nieprzesówalne
<<

Piotr

Avatar użytkownika

Posty: 204

Dołączył(a): czwartek, 14 maja 2015, 20:48

Lokalizacja: Zielona Góra

Frakcja: -

Post sobota, 1 sierpnia 2020, 20:45

Re: Pytania wszelakie mk. III

Też mi tak się wydaje, ale gdzie jest tak konkretnie napisane?
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1888

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post sobota, 1 sierpnia 2020, 21:30

Re: Pytania wszelakie mk. III

Same zasady Objectivu ze Steamrollera

IMMOBILE – This model has no Normal Movement or Combat
Action, cannot become knocked down or be moved, and is
automatically hit by melee attacks.

OBJECTIVE – This model cannot be placed, cannot channel spells, and
cannot be chosen as a Prey target. This model cannot be targeted or
damaged until the second player’s second turn. This model cannot
engage or be engaged. Models never gain a back strike bonus against
this model. Friendly models can ignore this model when determining
LOS and can advance through this model if they have enough
movement to move completely past it.
Poprzednia strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości