FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Moderator: Sędziowie

<<

Vampaj

Posty: 1184

Dołączył(a): piątek, 11 lipca 2014, 07:38

Frakcja: Cryx

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 19:20

Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Zgodnie z najnowszym rulingiem wszelkie zdejmowanie stealtha nie działa na modele z provlem

https://privateerpressforums.com/showthread.php?277740-Intrigue-vs-Prowl
ObrazekObrazekObrazek
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 19:29

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

:!:

(Sentry Stone)
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 920

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 19:49

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Ale za to np. magesight nadal działa na moje szczęście, bo pozwala ignorować stealth, a nie go zabiera. Zadziała pewnie w przypadku krasnoludzkiego BE, czy gobbera z lunetą.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1724

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 19:52

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Vampaj napisał(a):Zgodnie z najnowszym rulingiem wszelkie zdejmowanie stealtha nie działa na modele z provlem

https://privateerpressforums.com/showthread.php?277740-Intrigue-vs-Prowl

Mark the target działa. Nie pozwala dostawać stealha na powrót o ile mnie pamięć nie myli :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 19:54

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Kruker napisał(a):Ale za to np. magesight nadal działa na moje szczęście, bo pozwala ignorować stealth, a nie go zabiera. Zadziała pewnie w przypadku krasnoludzkiego BE, czy gobbera z lunetą.


Tak, dokładnie.

Ogólnie efekty które dają stealth "while within" będą re-gain'owane.

To oznacza, że flary też nie zdejmują stealth z prowl'a <3
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 20:02

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Po prostu intryga to jednorazowy puls po którym stealth ze stałych zdolnosci jest "reaplied". Wszelkie zdolności zdejmujące stealth będące aurą (działające cały czas) będą działać. Mogli to konkretniej napisać.
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 20:08

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:19

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Ten temat nadal dotyczy pulsów (w przykładach). Zaraz bedzie niedomowienie np. z zasadą targeting flare spriggana bo autor (to ty Musza? :) ) wyciąga zbyt dalekie wnioski:

"Which essentially says that unless an effect causes a model with prowl to be unable to regain stealth, prowl reapplies stealth immediately after the effect"

Niczego takiego infernal nie powiedział. Powiedział tylko że po użyciu intrygi stealth wraca co wygląda logicznie w przypadku tego typu jednorazowych "strzałów" kontra stały efekt (prowl).

Ale zdolności stałe typu while within czy upkeepy to inna bajka i z tamtego tematu nie wynika że nie działają (chyba że konkretnie infernale powiedzą że tak).
Ostatnio edytowano poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:41 przez Shonsu, łącznie edytowano 1 raz
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Posty: 920

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:40

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Musza napisał(a):https://privateerpressforums.com/showthread.php?277822-Prowl-and-Similar-Effects-vs-Flare-Revelator-Gun-Similar-Effects


Ma to sens, nie pomyślałem o tym pod tym kątem. Mini buff dla Grayle'a.
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:44

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Shonsu napisał(a):Ten temat nadal dotyczy pulsów (w przykładach). Zaraz bedzie niedomowienie np. z zasadą targeting flare spriggana bo autor (to ty Musza? :) ) wyciąga zbyt dalekie wnioski:

"Which essentially says that unless an effect causes a model with prowl to be unable to regain stealth, prowl reapplies stealth immediately after the effect"

Niczego takiego infernal nie powiedział. Powiedział tylko że po użyciu intrygi stealth wraca co wygląda logicznie w przypadku tego typu jednorazowych "strzałów". Zdolności typu while within to inna bajka i z tamtego tematu nie wynika że nie działają (chyba że konkretnie infernale powiedzą że tak).


Nie, to nie ja.

Wydaje mi się, że to co nazywasz "wyciąganie zbyt dalekich wniosków" nie jest złe, jeśli prowadzi do pełnej klaryfikacji problematycznych zasad. Dzięki temu ruling będzie w jednym miejscu i każdy będzie mógł łatwo do niego sięgnąć na turnieju. Na discordzie wybuchła żywa dyskusja na ten temat i wiele ludzi ma wątpliwości, więc przydałoby się, żeby ktoś je rozwiał.
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:53

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

@Musza

Analogia to jest to co jest dobre. :) Dlatego pełna zgoda co do flar i innych jednorazowych strzałów.

Zbyt dalekie wnioski to jednak w tym przypadku udowadnianie że infernal mówiąc piernik miał na myśli wiatrak i wcale nie jest dobre.

Intryga/flara itd.:

Jednorazowy efekt kontra stały efekt (prowl)

Targeting flare/ upkeepy zdejmujące stealth i inne zdolności while within:

Stały efekt kontra stały efekt.

Myślę że dostrzegasz różnicę. Po prostu szkoda że podane przykłady dotyczą tylko pierwszego przypadku choć autor rozszerza interpretację na wszystko. Spoko najwyżej później się dopytamy o targeting flare i tego typu pola/aury.
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 21:59

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Shonsu napisał(a):@Musza

Analogia to jest to co jest dobre. :) Dlatego pełna zgoda co do flar i innych jednorazowych strzałów.

Zbyt dalekie wnioski to jednak w tym przypadku udowadnianie że infernal mówiąc piernik miał na myśli wiatrak i wcale nie jest dobre.

Intryga/flara itd.:

Jednorazowy efekt kontra stały efekt (prowl)

Targeting flare/ upkeepy zdejmujące stealth i inne zdolności while within:

Stały efekt kontra stały efekt.

Myślę że dostrzegasz różnicę. Po prostu szkoda że podane przykłady dotyczą tylko pierwszego przypadku choć autor rozszerza interpretację na wszystko. Spoko najwyżej później się dopytamy o targeting flare i tego typu pola/aury.


Dostrzegam różnicę. Chodzi o to, że to z korzyścią dla nas wszystkich, że autor interpretuje zasady w taki sposób na forum gdzie zadaje się pytania o zasady. Jest szansa, że Infernal rozwieje wszelkie wątpliwości i napisze jakieś wskazówki jak te interakcje rozczytywać. Dzięki takim tematom nikt się później nie kłóci i np. nie woła niepotrzebnie Simona :D
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 22:06

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Musza pełna zgoda ale niestety/stety zasady tego forum są takie że infernale preferują konkretny przypadek i odpowiadają na zasadzie tak/nie bez długich wyjaśnień. :)

W tym wypadku założę się że infernal odpowie twierdząco (bo wszystkie przykłady to analogia intrygi). I nadal nie będziemy wiedzieli co z tym nieszczesnym plackiem spriggana czy podobnymi "aurami" a Simon będzie musiał przyjść. :) Będzie trzeba dopytać i tyle.
Ostatnio edytowano poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 22:08 przez Shonsu, łącznie edytowano 1 raz
<<

Musza

Avatar użytkownika

Posty: 994

Dołączył(a): sobota, 4 lutego 2017, 19:48

Frakcja: Circle Orboros

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 22:08

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Shonsu napisał(a):Musza pełna zgoda ale niestety/stety zasady tego forum są takie że infernale preferują konkretny przypadek i odpowiadają na zasadzie tak/nie bez długich wyjaśnień. :)

W tym wypadku założę się że infernal odpowie twierdząco (bo wszystkie przykłady to analogia intrygi). I nadal nie będziemy wiedzieli co z tym nieszczesnym plackiem spriggana czy podobnymi "aurami". Będzie trzeba dopytać i tyle.


flara Spriggana zawiesza grę :D
<<

Shonsu

Posty: 1712

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 6 sierpnia 2018, 22:09

Re: Zdejmowanie Stealth vs Prowl

Wraca do rozpiski! :D
Następna strona

Powrót do Pytania o zasady

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości