FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Make Khador Great Again.

<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 2 października 2018, 22:50

Re: Make Khador Great Again.

Covering fire, covering fire, covering fire, full blast, win. O_o
Obrazek
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post poniedziałek, 8 października 2018, 22:11

Re: Make Khador Great Again.

Jest w końcu mocno opóźniony raport. Napisałem go w środę niestety uległ dezintegracji ze spotkaniem z moim synem i co skutkowało brakiem chęci do napisania go od początku.
Zdjęcia bardzo słabej jakości.. mało światła mamy w smoczym dlatego zamieszczę tylko jedno, dwa, by mniej więcej dać obraz pola walki

Gra #1
Scenariusz: Invasion

Lista Qca:
Cygnar Army - 74 / 75 points
[Theme] Gravediggers

[Theme] Gravediggers

[Brisbane 2] Colonel Markus "Siege" Brisbane [+28]
- Centurion [17]
- Ironclad [12]
Captain Maxwell Finn [0(6)]
Commander Anson Hitch [4]
Patrol Dog [2]
Ragman [4]
Trench Buster [5]
Trench Buster [5]
Trencher Master Gunner [4]
Lady Aiyana & Master Holt [8]
- Captain Jonas Murdoch [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Commandos (max) [15]
- Trencher Commando Officer [4]
Trencher Express Team [0(5)]
Trencher Express Team [0(5)]

Ja gram vladem2, wersją z v drakhunami.


Qc zaczął od jakże radosnego stwierdzenia że „Dzisiaj przegrałem już 2 razy na zaczynanie, więc do 3 razy sztuka”. Rzuciliśmy kościa i stwierdziłem, że sobię zaczne.

Rozstawiam Democorów daleko na lewej flance. Shocktrooperów środeczkiem z drakhunami po obu stronach. Po parze tankerów także po obu stronach. Devastator na prawą stronę, będzie trzymał strefę. Support za plecami.
W odpowiedzi Qc wystawia oba express teamy wraz centurionem na przeciw demolisherów. Odziały kommandosów na środek i prawą strefę. Cała reszta support/solosów centrum.

Tura1:
Advance move poszedł dla shocków oraz obu suppresion tankerów.
Vlad rozdaje assail na devastatora, hofa na strike tankera i na siebie arcane mighta. Shocktrooperzy z desperate peace i toughem shield walluja się w środkowej strefie. Democorzy stają poza zasięgiem express teamów. Devastator biegusiem w strone strefy. Reszta bieg.

Qc:
Nie bardzo ma do czego sensownie strzelać, pozycjonuje więc swoje modele w strefach. Kommandosi na prawej strefie, obdarowani fury nieco odważniej.

Obrazek
(zdjęcie robione od strony Qca, więc pisząc "prawo" mam na myśli moją prawą :D )


Legenda:

Butcher z psem – Odział ze sztandarem
Lekka kawaleria – Suppresion Tankery(ci z supr fire i sprayką)
Działka wg – Strike Tankerzy
Kodiak – Devastator


Tura 2:
Nie decyduje się na jakiś szalony ruch w stylu feat i próba zajammowania. Pomału zajmuje teren. Suppresion tankery ustawiają covering fire po obu stronach lasu. Dodatkowo vlad wstawia daleko 2 placki zabraniające strzelać, tak aby musiał je przeskoczyć by do mnie pukać. Democory meldują się w strefie poza zasięgiem centuriona.

Qc:
Nie pierdoli się w tańcu i odpala feata. 3 komandosów po ruchu będzie mogło wejść do lasu i zaszarżować Shocktrooperów omijając suppresion fire. Dodatkowo zostaje przerzucone fury z prawym komandosów na środkowych. Adam nie rzuca jakoś wybitnie i ginie tylko jeden Shocktrooper + dmg na drugim. Po kilka kratek obrywa też tanker oraz drakhun który wykonał countercharge. Devastator też trochę porysowany. Reszta komandosów będzie starała się być uciążliwa.
0:0

Obrazek

Tura3:
Leci feat na 2 democorów + draganovicha, 1 drakhuna oraz 1 shocktropera i officera. Zaczynam od lewej strony gdzie strike tanker dzięki buldozowi zabija 2 kommandowsów i odblokowuje z nich drakhuna. Następnie 2 panów młotami z featem i desperate peace dochodzą do centuriona, a pozostali trzej pomagają z odjammowaniem drakhunów.
Jadę z centkiem. Mówię, że boost hita z arcane mighta na co „to ma tylko 11 defa..” ale ja chcę krytnąć 8-) "aha OK". Chwile później został zamrożony. Po dwóch strzałach zostaje z połową hp i wyłączoną włócznią.
Drakhun z featem przeskakuję rzeczkę(dostał pathfindera z obj.)i masakruje express teama. Drugi zrobił to samo z trench busterem.
Na prawej stronie jugger odgania komandosów od suppresion tankera, ale musi mu pomóc sztandar, który wcześnie obdarowuję demolisherów retaliatory strike.
Devastator trampluję przez gromadę komandosów, a suppresion tanker poprawia z full blasta. Nie ma jednak szans aby w pełni wyczyścić tą strefę. 0:0

Qc:
Pomimo tego, że widzi jak jego modele odbijają się od moich, próbuje zachować jeszcze jakieś pozory walki. Ironclad z aurą od ragmana składa 2 shocki. Natomiast Centurion nawet nie próbuje uderzać democorów, bo nie chce oberwać od zwrotki. Nie jestem pewny w jaki sposób pada jeden z Drakhunów, możliwe ze dostał kissa + jakieś strzałki. Drugi zleciał z kunia od szarżującego bustera(to ten shock w polu). Komandosów zostało za mało i są za mali by coś ugrać.
nadal 0:0

Obrazek

To w zasadzie tyle, w następnej turze składam mu oba jacki oraz większość komandosów i zaczynam punktować na lewej strefie. Pozostali komandosi jeszcze przez chwile będą blokować prawą stronę.

Podsumowanie:
Nie wiem co mam sądzić o tej grzej :?.
- To na pewno nie jest paring dla Brisbana.
- Połączenie wysokiego armoru z covering fire skutecznie zastopowało zapędy Qca.
- Z kolei moje modele trafiały celnie i solidnie. Nawet pomimo małej ilości modeli nie było przeszkód by "uwolnić" kluczowe jednostki.
- Problemem Qca było chyba to, że jest w stanie wykręcić wysoki POW, ale dedykowany jedynie na konkretny cel(ayana, minifeat komandosów). Dzięki czemu moi główni solosi: tankerzy i drakhuni byli nie zagrożeni.
Ostatnio edytowano wtorek, 9 października 2018, 16:55 przez Tantal, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
<<

QcDWG

Posty: 1548

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post poniedziałek, 8 października 2018, 22:31

Re: Make Khador Great Again.

Ja jeszcze gralen wersja z 2 x commandosy przez co nic nie strzelalem. Paring raczej z tych paskudnych xD drakhun posadzil ogr z fury ;)
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1426

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post wtorek, 9 października 2018, 07:41

Re: Make Khador Great Again.

1) popraw zdjęcia
2) nie możesz rzucić feata na dragonovicza. Bo on jest charakterem a feat mówi no charakter
3) dobry myk z arcane might, podoba mi się :)
Obrazek
<<

Shonsu

Posty: 1632

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post wtorek, 9 października 2018, 08:18

Re: Make Khador Great Again.

Centurion? Express Team? Ironclad? Chyba złą listę wkleiłeś. :)

Fajna gra choć jak mówi Qc trencherzy to raczej nie lista na ciężki khador.
<<

QcDWG

Posty: 1548

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 9 października 2018, 09:49

Re: Make Khador Great Again.

Trencherzy to jest lista na ciezki khador, tylko casterem musi byc h3, a w liscie trzeba miec tlg :P
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 9 października 2018, 16:55

Re: Make Khador Great Again.

Lista Qca poprawiona :D
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1290

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 10:12

Re: Make Khador Great Again.

Hyhy Jakby bylo mozna rzucac feata Włodzimierza na charakterow to byloby baaaaaardzo OP :D
Tankerzy tak czy inaczej robia gre tutaj :D
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 20:59

Re: Make Khador Great Again.

Po prostu gdy podpakowałem oficera shocktropow wpadło do głowy, zrobić to samo dla democorów, żeby utrzymać profity :D Z braku ogrania zapomniałem o jego "charakterności". Bo generalnie pamiętam o tym zapisie, z poprzednich themów, gdyż nie działa na miśki, fenrisa i takie tam ;).

Wczoraj zagrałem moim/naszym nowym pomysłem, a mianowicie:

Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand

!!! Your army contains a CID entry.

[Butcher 1] Orsus Zoktavir, The Butcher of Khardov [+28]
- Marauder [11]
- Ruin [17]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Juggernaut [13]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (max) [10]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Gun Carriage [17]
Winter Guard Gun Carriage [17]


vs. Anamag 'primal terror', raport soon..
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1290

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 21:40

Re: Make Khador Great Again.

Czekam na raport. Rozpa mnie interesi :D
<<

QcDWG

Posty: 1548

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 10 października 2018, 22:45

Re: Make Khador Great Again.

Tym razem nie ja , ale rozpa na stole robi swoje
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Posty: 1426

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post czwartek, 11 października 2018, 07:42

Re: Make Khador Great Again.

myślałem o podobnej koncepcji ale pod sorschą1. Jednak nie mam zamiaru kupować drugiego gun carrige więc porzuciłem tą idee
Obrazek
<<

PeterO

Posty: 662

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 11 października 2018, 08:23

Re: Make Khador Great Again.

Uuu też czekam ;) jestem ciekaw tego khadoru na grubaskach ;)
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 306

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post sobota, 13 października 2018, 21:59

Re: Make Khador Great Again.

Wyżyłowana lista Gmyrka:

Legion Army - 75 / 75 points
[Theme] Primal Terrors

[Anamag 1] Anamag the Doom Feaster [+27]
- Blightbringer [32]
- Ammok the Truthbearer [4]
Spell Martyr [1]
Spell Martyr [1]
Warmonger War Chief [5]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
- Gorag Rotteneye [0(6)]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Chosen of Everblight (max) [20]
Hellmouth [0(6)]
Hellmouth [0(6)]


Scenariusz: Rekon II
Zaczynam. Wystawiam enginy na flankach, jacki środkiem, a gwardie z butcherem bardziej w stonę mojej czyli prawej strefy.
Gmyro kitra hellmouty za lasami i całą armie dość symetrycznie z blightbringerem i Anamag na środku.

Obrazek
(harpie czy jak się nazywają te jacki z retrybucji z bolt throwerem to trzeci oddział warmongerów)


Tura1:
Lecim. Jacki przyklejają się do obj. tak aby hellmouth nie mógł ich przyciągnąć (boże jaki ten model jest zjebany). Butcher rozdaje iron flesh na gwardie, retaliatory stike na ruina i fury na prawy engine. I już pierwszy bląd. Muszę rzucać pierwsze fury na ten engine który będzie dalej od Butchera, bo jestem w stanie je później przerzucić na tego bliżej mnie, odwrotnie już nie. Gwardia podchodzi do strefy. Wózki jadą na maxa.
Gmyrek:
Szarżuje prawy engine 3 mackami ale zadaje dosłownie nic. Prawy hellmut dostaje z aury blightbringera. 1 macka szarzuje zadajac chyba 6 dmg. Reszta armi pozycjonuje sie poza szarzami wózków. 3 odważnych ogrów robi za generatory vengance.

Obrazek

Tura2:
Decyduje się na bardzo śmiały ruch czyli szarżuje lewą dorożką w hellmutha. Powodem tego jest to, że nawet po vengance ogry mnie nie dopadną, a ja trochę sobie obiję hellmoutha. Co prawda będę w zasięgu chosenów ale Gmyro będzie musiał wpakować większość oddziału, więc podoba mi się chyba ta wymiana. Nie mówiąc już o tym, że będzie miał problem, żeby dostawić tam więcej niż 3 modele do mojego enginu bo trochę hellmouth wadzi. Zadaje 3 obrażenia i ubijam ogra z działek czyli plan wykonany. Repo by wyjść poza zasięgi warmongerów i tutaj 2 free striki od chyba tytanowych paszczo/macek wbijają chyba 15dmg (21 total na wózku) :/.
Druga dorożka szarżuje w czarnego warmongera w strefie czyszcząc macki impactami a bombkami ściąga na ziemie drugiego czarnucha, który zdaje tougha. Repozycja wstecz. 3 gwardzistów podchodzi i kombuje w leżącego.

Obrazek

Gmyrek:
3 chosenow składa lewy wózek. Następnie hellmuth przyciąga jacka i wspólnie z 1 mongerem wylączają mu prawa rękę. Anamag wali hexblastem w gwardzistów ściągając im iron flesha i blightbringer zabija mi 3 rakietki :/. Zupełnie zapomniałem, że ta suka ma hexbasta i czując się zbyt bezpiecznie z iron fleshem, partacko z pozycjonowałem gwardie.
Spellmartyr scoruje na 0:1

Obrazek

Tura3:
Zaczynam od butchera który podchodzi do flagi, składa mackę w mojej zonie i odpala feata. Teraz gwardią muszę ściągnąć 2 warmongerow. Robie to generalnie mało wydajnie, bo wychodzę nimi z melee, ofiarowując ich de facto. Niestety wychodzi moje nie ogranie tym themem, bo zapomnialem, że ich mini feat daje także gunfightera co w tej sytuacja zaoszczędziło by mi tych 2 gwardzistów.
Dorożka szarżuje w blightbringera po drodze przejeżdżając przez 2 ogry. Niestety 2 impacty nie dają rady z hellmuothem :/. Z działek ubija jeszcze 2 ogry w tym tego który stoi na drodze mojego jacka do garganta. Jugger z featem z łatwością tnie Blightbringera. Ruin sciagą 2 choseny nabijając tokeny. Maruder wychodzi ze strefy żeby zmieścić się w kontroli butchera (gmyrek i tak nie ma niczego co mogło by tu scorowac). Niestety chosen zdaje tougha i leczy się do 4 a hellmouth zostaje na 3. Działko które próbuje dobić lezącego chosena trafia w mojego jacka i 3 kostkami na dmg prawie go składa :D. Mortat po dewiacji ubija spell martyna przy fladze. Grzegorz chwyta za flagę.
2:1

Obrazek

Gmyrek:
Leci feat i +2 do siły na prawie wszystkie odziały. Warmongery z szefem rozkręcają mi wózek i leci berserk w jacka. Szarże 2 chosenów go dobija. Macka leci na kontest. Ostatni chosen dobija marudera który ledwo chodzi po strzale z działka. Hellmuth przyciąga ruina ale ten z retalatory strike zamyka ten paskudny ryj. W odwecie trzeci oddział warmongerów go otłukuje. Ruin teraz kontestuje flagę więc drugi spell martyr nawet do niej nie podchodzi.
Dalej 2:1

Obrazek

Tura 4
Nie wiem dlaczego ale uznaje, że szarża sorschy to najlepszy sposób na zabicie macki. Chcialem oczyścić gwardie wiązaną w melee. Którzy potem wspólnie z butcherem ściągają 1 ogra O_o. Ruin już bez cortexu, wbija 4 obrażenia war chiefowi i 1 warmoger zdaje tougha. Dobija go Gregorovich. Działko przewraca chosena zostawiając go na 2 obr. po rapid healing.
4:1

Obrazek

Gmyrek
Chosen wstaję z risa i szarżuje w Gregorovicha. Ogry zmiatają gwardzistów i sorsche. Pada ruin i spellmartyr scoruje na fladze.
4:2

Obrazek

Tura 5
Butcher rozprawia się 2 ogrami i chosenem. Działka pokazują klasę i odstrzeliwują po kolei: mackę i ogra w mojej strefie oraz spellmartyra na fladze.
5:3

Obrazek
(macka z następnej tury :P )

Gmyrek:
Jest już naprawdę późno wiec Gmyrek nie przedłużając, wygrywając tą gre na scenariusz(ma jeszcze 3 tury scorowania) postanawia zabić mi castera. Macka ściąga Butchera, a Anamag po dopaleniu się z Fury strenght zabija go ostatnim atakiem.

Podsumowując:
- Zabrakło trochę zimniej krwi. Myślę, że spokojnie mogłem drugą turę zagrać bardziej pasywnie. Głównie chodzi o tą dorożkę na lewej stronie. Ubić tego jednego ogra z działek i spokojnie zaparkować w strefie.
- Bardzo mało efektywnie wykorzystałem cały duży oddział gwardii. Tak naprawdę nic nimi nie zrobiłem oprócz zabicia paru ogrów. Nie wspominając już o rakietkach. Gdybym użył ich chociaż do zabicia obj. to wygrana na scenariusz była by na wyciągniecie ręki.
- Feat Butchera1 to zuo. Rzadko brałem go pod uwagę przy rozkminianiu list ze względu na jego "tępotę" gry. W zasadzie tura feata i rozdawanie solidnych upkeepów. Ale chyba nie jest aż tak nudno, zwłaszcza z dorożkami :)
- Chyba lista zagości u mnie na dłużej. Tak jak nie lubiłem nigdy tego thema, tak z dwoma bryczkami mi się podoba :D
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1290

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 16:13

Re: Make Khador Great Again.

Caly Bucz 1 to calkiem fajny lego Caster. Pasuje prawie do kazdego thema i ma bardzo wiele plusow. Feat to naprawde zlooooooo. Jak gralem nim na Theme Winter Guardow z 9-cioma rakietami 3x Winter Guardami, Destroyerami, Spriggunem i mortarami to robilo sie ciekawie. Zwlaszcza jak wszystkie rakiety trafiaja i nagle wszystko w turze feata strzelalo z dodatkowa koscia :D Kolosy poprostu znikaly ze stolu :D
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Khador

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron