FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Make Khador Great Again.

<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 9 października 2018, 09:49

Re: Make Khador Great Again.

Trencherzy to jest lista na ciezki khador, tylko casterem musi byc h3, a w liscie trzeba miec tlg :P
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 289

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post wtorek, 9 października 2018, 16:55

Re: Make Khador Great Again.

Lista Qca poprawiona :D
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1185

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 10:12

Re: Make Khador Great Again.

Hyhy Jakby bylo mozna rzucac feata Włodzimierza na charakterow to byloby baaaaaardzo OP :D
Tankerzy tak czy inaczej robia gre tutaj :D
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 289

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 20:59

Re: Make Khador Great Again.

Po prostu gdy podpakowałem oficera shocktropow wpadło do głowy, zrobić to samo dla democorów, żeby utrzymać profity :D Z braku ogrania zapomniałem o jego "charakterności". Bo generalnie pamiętam o tym zapisie, z poprzednich themów, gdyż nie działa na miśki, fenrisa i takie tam ;).

Wczoraj zagrałem moim/naszym nowym pomysłem, a mianowicie:

Khador Army - 75 / 75 points
[Theme] Winter Guard Kommand

!!! Your army contains a CID entry.

[Butcher 1] Orsus Zoktavir, The Butcher of Khardov [+28]
- Marauder [11]
- Ruin [17]
Kovnik Apprentice Kratikoff [4]
- Juggernaut [13]
Kovnik Jozef Grigorovich [4]
Winter Guard Field Gun Crew [0(4)]
Winter Guard Infantry (max) [10]
- Winter Guard Infantry Officer & Standard [4]
- Winter Guard Rocketeer (3) [6]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Mortar Crew [0(5)]
Winter Guard Gun Carriage [17]
Winter Guard Gun Carriage [17]


vs. Anamag 'primal terror', raport soon..
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1185

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post środa, 10 października 2018, 21:40

Re: Make Khador Great Again.

Czekam na raport. Rozpa mnie interesi :D
<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post środa, 10 października 2018, 22:45

Re: Make Khador Great Again.

Tym razem nie ja , ale rozpa na stole robi swoje
<<

m4estro90

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 1381

Dołączył(a): sobota, 10 stycznia 2015, 19:23

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Khador

Post czwartek, 11 października 2018, 07:42

Re: Make Khador Great Again.

myślałem o podobnej koncepcji ale pod sorschą1. Jednak nie mam zamiaru kupować drugiego gun carrige więc porzuciłem tą idee
Obrazek
<<

PeterO

Posty: 614

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 11 października 2018, 08:23

Re: Make Khador Great Again.

Uuu też czekam ;) jestem ciekaw tego khadoru na grubaskach ;)
<<

Tantal

Avatar użytkownika

Posty: 289

Dołączył(a): piątek, 15 lipca 2016, 23:26

Lokalizacja: Gliwice

Frakcja: Khador

Post sobota, 13 października 2018, 21:59

Re: Make Khador Great Again.

Wyżyłowana lista Gmyrka:

Legion Army - 75 / 75 points
[Theme] Primal Terrors

[Anamag 1] Anamag the Doom Feaster [+27]
- Blightbringer [32]
- Ammok the Truthbearer [4]
Spell Martyr [1]
Spell Martyr [1]
Warmonger War Chief [5]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
- Gorag Rotteneye [0(6)]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Blighted Ogrun Warmongers (max) [13]
Chosen of Everblight (max) [20]
Hellmouth [0(6)]
Hellmouth [0(6)]


Scenariusz: Rekon II
Zaczynam. Wystawiam enginy na flankach, jacki środkiem, a gwardie z butcherem bardziej w stonę mojej czyli prawej strefy.
Gmyro kitra hellmouty za lasami i całą armie dość symetrycznie z blightbringerem i Anamag na środku.

Obrazek
(harpie czy jak się nazywają te jacki z retrybucji z bolt throwerem to trzeci oddział warmongerów)


Tura1:
Lecim. Jacki przyklejają się do obj. tak aby hellmouth nie mógł ich przyciągnąć (boże jaki ten model jest zjebany). Butcher rozdaje iron flesh na gwardie, retaliatory stike na ruina i fury na prawy engine. I już pierwszy bląd. Muszę rzucać pierwsze fury na ten engine który będzie dalej od Butchera, bo jestem w stanie je później przerzucić na tego bliżej mnie, odwrotnie już nie. Gwardia podchodzi do strefy. Wózki jadą na maxa.
Gmyrek:
Szarżuje prawy engine 3 mackami ale zadaje dosłownie nic. Prawy hellmut dostaje z aury blightbringera. 1 macka szarzuje zadajac chyba 6 dmg. Reszta armi pozycjonuje sie poza szarzami wózków. 3 odważnych ogrów robi za generatory vengance.

Obrazek

Tura2:
Decyduje się na bardzo śmiały ruch czyli szarżuje lewą dorożką w hellmutha. Powodem tego jest to, że nawet po vengance ogry mnie nie dopadną, a ja trochę sobie obiję hellmoutha. Co prawda będę w zasięgu chosenów ale Gmyro będzie musiał wpakować większość oddziału, więc podoba mi się chyba ta wymiana. Nie mówiąc już o tym, że będzie miał problem, żeby dostawić tam więcej niż 3 modele do mojego enginu bo trochę hellmouth wadzi. Zadaje 3 obrażenia i ubijam ogra z działek czyli plan wykonany. Repo by wyjść poza zasięgi warmongerów i tutaj 2 free striki od chyba tytanowych paszczo/macek wbijają chyba 15dmg (21 total na wózku) :/.
Druga dorożka szarżuje w czarnego warmongera w strefie czyszcząc macki impactami a bombkami ściąga na ziemie drugiego czarnucha, który zdaje tougha. Repozycja wstecz. 3 gwardzistów podchodzi i kombuje w leżącego.

Obrazek

Gmyrek:
3 chosenow składa lewy wózek. Następnie hellmuth przyciąga jacka i wspólnie z 1 mongerem wylączają mu prawa rękę. Anamag wali hexblastem w gwardzistów ściągając im iron flesha i blightbringer zabija mi 3 rakietki :/. Zupełnie zapomniałem, że ta suka ma hexbasta i czując się zbyt bezpiecznie z iron fleshem, partacko z pozycjonowałem gwardie.
Spellmartyr scoruje na 0:1

Obrazek

Tura3:
Zaczynam od butchera który podchodzi do flagi, składa mackę w mojej zonie i odpala feata. Teraz gwardią muszę ściągnąć 2 warmongerow. Robie to generalnie mało wydajnie, bo wychodzę nimi z melee, ofiarowując ich de facto. Niestety wychodzi moje nie ogranie tym themem, bo zapomnialem, że ich mini feat daje także gunfightera co w tej sytuacja zaoszczędziło by mi tych 2 gwardzistów.
Dorożka szarżuje w blightbringera po drodze przejeżdżając przez 2 ogry. Niestety 2 impacty nie dają rady z hellmuothem :/. Z działek ubija jeszcze 2 ogry w tym tego który stoi na drodze mojego jacka do garganta. Jugger z featem z łatwością tnie Blightbringera. Ruin sciagą 2 choseny nabijając tokeny. Maruder wychodzi ze strefy żeby zmieścić się w kontroli butchera (gmyrek i tak nie ma niczego co mogło by tu scorowac). Niestety chosen zdaje tougha i leczy się do 4 a hellmouth zostaje na 3. Działko które próbuje dobić lezącego chosena trafia w mojego jacka i 3 kostkami na dmg prawie go składa :D. Mortat po dewiacji ubija spell martyna przy fladze. Grzegorz chwyta za flagę.
2:1

Obrazek

Gmyrek:
Leci feat i +2 do siły na prawie wszystkie odziały. Warmongery z szefem rozkręcają mi wózek i leci berserk w jacka. Szarże 2 chosenów go dobija. Macka leci na kontest. Ostatni chosen dobija marudera który ledwo chodzi po strzale z działka. Hellmuth przyciąga ruina ale ten z retalatory strike zamyka ten paskudny ryj. W odwecie trzeci oddział warmongerów go otłukuje. Ruin teraz kontestuje flagę więc drugi spell martyr nawet do niej nie podchodzi.
Dalej 2:1

Obrazek

Tura 4
Nie wiem dlaczego ale uznaje, że szarża sorschy to najlepszy sposób na zabicie macki. Chcialem oczyścić gwardie wiązaną w melee. Którzy potem wspólnie z butcherem ściągają 1 ogra O_o. Ruin już bez cortexu, wbija 4 obrażenia war chiefowi i 1 warmoger zdaje tougha. Dobija go Gregorovich. Działko przewraca chosena zostawiając go na 2 obr. po rapid healing.
4:1

Obrazek

Gmyrek
Chosen wstaję z risa i szarżuje w Gregorovicha. Ogry zmiatają gwardzistów i sorsche. Pada ruin i spellmartyr scoruje na fladze.
4:2

Obrazek

Tura 5
Butcher rozprawia się 2 ogrami i chosenem. Działka pokazują klasę i odstrzeliwują po kolei: mackę i ogra w mojej strefie oraz spellmartyra na fladze.
5:3

Obrazek
(macka z następnej tury :P )

Gmyrek:
Jest już naprawdę późno wiec Gmyrek nie przedłużając, wygrywając tą gre na scenariusz(ma jeszcze 3 tury scorowania) postanawia zabić mi castera. Macka ściąga Butchera, a Anamag po dopaleniu się z Fury strenght zabija go ostatnim atakiem.

Podsumowując:
- Zabrakło trochę zimniej krwi. Myślę, że spokojnie mogłem drugą turę zagrać bardziej pasywnie. Głównie chodzi o tą dorożkę na lewej stronie. Ubić tego jednego ogra z działek i spokojnie zaparkować w strefie.
- Bardzo mało efektywnie wykorzystałem cały duży oddział gwardii. Tak naprawdę nic nimi nie zrobiłem oprócz zabicia paru ogrów. Nie wspominając już o rakietkach. Gdybym użył ich chociaż do zabicia obj. to wygrana na scenariusz była by na wyciągniecie ręki.
- Feat Butchera1 to zuo. Rzadko brałem go pod uwagę przy rozkminianiu list ze względu na jego "tępotę" gry. W zasadzie tura feata i rozdawanie solidnych upkeepów. Ale chyba nie jest aż tak nudno, zwłaszcza z dorożkami :)
- Chyba lista zagości u mnie na dłużej. Tak jak nie lubiłem nigdy tego thema, tak z dwoma bryczkami mi się podoba :D
Obrazek
<<

Karpiu

Avatar użytkownika

Posty: 1185

Dołączył(a): poniedziałek, 11 maja 2015, 15:46

Frakcja: Khador

Post wtorek, 16 października 2018, 16:13

Re: Make Khador Great Again.

Caly Bucz 1 to calkiem fajny lego Caster. Pasuje prawie do kazdego thema i ma bardzo wiele plusow. Feat to naprawde zlooooooo. Jak gralem nim na Theme Winter Guardow z 9-cioma rakietami 3x Winter Guardami, Destroyerami, Spriggunem i mortarami to robilo sie ciekawie. Zwlaszcza jak wszystkie rakiety trafiaja i nagle wszystko w turze feata strzelalo z dodatkowa koscia :D Kolosy poprostu znikaly ze stolu :D
Poprzednia strona

Powrót do Khador

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości

cron