FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

COC CID

<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post piątek, 12 października 2018, 09:32

COC CID

Rekursja w COCu nie musi poświęcać już Combat akcji po powrocie ;)

huehuehuehue
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 853

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Cricle Orboros

Post piątek, 12 października 2018, 11:00

Re: COC CID

:]

Niestety żeby całkiem różowo nie było, to wskrzeszasz 6" dalej od przeciwnika niż do tej pory, więc realnie za często tej combat akcji nie użyją. Zmiana nie mniej jednak na +, szczególnie u Lucanta, który w turze feata może wypchnąć Enigmy bardziej do przodu.

Do tego Frustrum Locus jest całkiem spoko. Bez szału, ale spoko.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1621

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 12 października 2018, 11:17

Re: COC CID

Jedyne co ratuje nowego solosa przed byciem giętym to zła tier lista w której jest dostępny. Model za 4 pkt z mechaniką boostu w sumie za darmo, 10 kratkami życia, sensownym armorem, blestem i dispellem na sensownym działku generalnie jest mocny. I nie wiem czemu forum CiD próbuje mi wmówić, że jest słabe :) Ja bym takiego solosa za 6 pkt przyjął u siebie, ale ok.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 12 października 2018, 11:21

Re: COC CID

Żałość i bieda z tym przywracaniem.... wystarczy wystrzelać modele w 5" od enigmy i koniec, mało tego znika cała elastyczność, jak gram miksem małych średnich podstawek to super jest jak mogę do średnich dokszesić z nigmy która ma 1 duszę, ale to wymaga podejścia. Dokszeszanie do aniołów to w ogóle jakiś koszmar możliwy do zablokowania na mnóstwo sposobów. bezsensu zmiana..... a locus jest ok tylko jak załapać pierwszy power token solosem na dużej podstawce który musi być z przodu. Łatwy do odstrzelenia.
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post piątek, 12 października 2018, 11:37

Re: COC CID

Lapiesz punkty castujac czary swoim casterem

Solos bylby op w di, w legionie jest sredni bo enigm przeciez nie wyprze
<<

Kruker

Avatar użytkownika

Press Ganger

Posty: 853

Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01

Lokalizacja: Rzeszów

Frakcja: Cricle Orboros

Post piątek, 12 października 2018, 11:48

Re: COC CID

No właśnie za solosa będzie trzeba zawsze płacić, ale jest całkiem dobry. Chroni battlegroupę przed czarami, działko jest spoko + możliwe boosty. Sytuacyjny dispell. Jeden będzie grany imho zawsze w piechotnych listach.

Wskrzeszanie ma swoje minusy, ale też jest parę plusów. Możliwość naprawy/biegu w tej samej turze co wskrzeszają jest spoko. Combat akcja przeciwko melee oriented armiom jest bardzo spoko, na strzelania nic nie da.
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 12 października 2018, 11:58

Re: COC CID

Tak jak pisaliśmy na prv, u lucanta jest do przodu, u pozostałych zwłaszcza przeciwko czemuś co strzela lub czaruje jest sporo na minu. Tak po prawdzie to te nigmy są z papieru i wiele razy mi się zdarzało że w skutek wejścia nimi w zasięg byle czego znikały jako pierwsze (a właściwie czwarte znaczy po wypełnieniu duszami). Z combat akcji jeśłi przeciwnik ma cokolwiek przyzwoitego do strzelania nie pokorzystasz (nie trzeba nawet zabijać enigmy wystarczy bezpoecznik który jest 12/14).
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post piątek, 12 października 2018, 14:52

Re: COC CID

Kevin napisał(a):Jedyne co ratuje nowego solosa przed byciem giętym to zła tier lista w której jest dostępny. Model za 4 pkt z mechaniką boostu w sumie za darmo, 10 kratkami życia, sensownym armorem, blestem i dispellem na sensownym działku generalnie jest mocny. I nie wiem czemu forum CiD próbuje mi wmówić, że jest słabe :) Ja bym takiego solosa za 6 pkt przyjął u siebie, ale ok.


A jakie ma znaczenie jego cena? Może byc i za 17 punktów, skoro jest za darmo. Cena 4 to cena enigmy i to zawsze bedzie jego cena - po prostu zaplacisz za enigme 4 zamiast za sola X punktów. Balansowanie free opcji punktami jest nieefektywne, na co dowodem sa sevy0 czy Lotf po cidzie - tu trzeba nerfic zasady a nie dodawac wirtualnych punktów.

No i jego dzialo powinno miec rng 11 i pow 11, bo 10 nie jest liczba pierwsza ;)
<<

sHEPT

Avatar użytkownika

Posty: 836

Dołączył(a): niedziela, 6 kwietnia 2014, 19:40

Lokalizacja: międzyświaty

Frakcja: Convergence of Cyriss

Post piątek, 12 października 2018, 20:31

Re: COC CID

A może może 13" ;)
bo
7" to ja się ruszam grając z kolegami
8" jak szanuje przeciwnika
9" jak wałuje
a 6" gdy za bardzo spinasz poślady
<<

QcDWG

Posty: 1417

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Skorne

Post wtorek, 16 października 2018, 06:31

Re: COC CID

Void Generator - At any time during its activation, this model can spend a power token to give a friendly Faction model/unit within 5˝ of it Mage Static for one round. (Enemy magic attacks targeting a model with Mage Static suffer –5 RNG. Model lose Mage Static while out of formation.)

i teraz mozemy rozmawiac ; )
Następna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości