FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

<<

Shonsu

Posty: 1744

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post sobota, 13 lipca 2019, 10:48

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Nie wiem co mają zapowiadane zmiany do funkcji "drugiej fali", którą mogą pełnić i teraz. I pełnią ją też już halabardnicy swoją drogą, więc nie wiem ile tych unitów drugiej fali ma być.... (i halabardnicy nie są w tym dobrzy bo są za wolni a stormblady są jeszcze gorsze bo mają cal mniej zasięgu). No ale przecież "wystarczy chcieć" (czytaj: "pod warunkiem, że ta rada dotyczy innych a nie mojej frakcji i modeli, którymi gram"). Jak mówię - bardzo cenne rady, dziękuję!
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1928

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 13 lipca 2019, 20:34

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Szymek kurde wrzuć na luz. Cygnar to aktualnie najbardziej denna frakcja obok trolli, tu w ogóle nie ma co podejmowac dyskusji. Niech ta piechota dobrze strzela, do kuźwy nędzy Cyganr to najsłabszy gunline w systemie, a to niby dizajn frakcji miał być!
Super gra k***
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1797

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 13 lipca 2019, 20:54

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Najsłabszy gunlane :?: challenge accepted xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2246

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post sobota, 13 lipca 2019, 21:32

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

A Heley3 z archonem to nie będzie co najmniej dobre? Do tego Siege gunline i chyba da się coś ugrać?
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1928

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 13 lipca 2019, 22:45

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Wszystko wszystkim da się gdzieś ugrać. Ale fajnie byłoby tez coś wygrać i za bardzo nie rzucać sobie kłód pod nogi :D Generalnie gravediggerki dostały meta po dupie, bo sa słabszymi tharnami. A Siege noz daniem Daniela gra w całą mete i jemu to wychodzi, ale tylko jemu.

H3 za dużo wymaga a za mało daje, Duzo gorsza harbi.
Super gra k***
<<

cainus_lupus

Posty: 921

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post sobota, 13 lipca 2019, 23:38

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

QcDWG napisał(a):Wszystko wszystkim da się gdzieś ugrać. Ale fajnie byłoby tez coś wygrać i za bardzo nie rzucać sobie kłód pod nogi :D Generalnie gravediggerki dostały meta po dupie, bo sa słabszymi tharnami. A Siege noz daniem Daniela gra w całą mete i jemu to wychodzi, ale tylko jemu.

H3 za dużo wymaga a za mało daje, Duzo gorsza harbi.

Tharny to patologia, jeżeli to jest poziom którego oczekujecie to po mojemu możecie sobie płakać do usranej śmierci. Nie po to ich nerfią żeby tworzyć nowego potworka.

Simon często pitoli głupoty zakładając że PP zawsze ma rację (jak swego czasu przy themach Legionu), ale tutaj muszę go bronić, bo raz że nie wiesz wszystkiego o zmianach, dwa - dostajecie masę nowych rzeczy do ogrania w Oblivion, trzy - będzie mnóstwo zmian i nerfów, meta się strasznie zmieni i minie trochę czasu zanim się ustabilizuje. W samym Legionie to ja widzę powrót Lylyth2, Lylyth3, Kallusa1 po staremu (Legosy i BB), Thagrosha1 z Sacral Vault i pierdyliard nowych rozp które potencjalnie może namieszać (Lylo1 na minionach, Saeryn1, Vayl1). A podobnie będzie we wszystkich frakcjach (może nie aż tak, bo Legion to mocno patologiczny przypadek z uwagi na absurdalne stare themy, ale będzie dużo zmian).

Niektóre rzeczy widać od razu, ale zwykle to są przegięcia w obie strony, jak Tharnowie albo starzy Legioniści. Reszta wymaga ogrania.

Jak chcesz coś wygrać to potrenuj, pokombinuj z rozpiskami a nie czekaj na gotowca. Ja pamiętam że Heru jeszcze w Mk2 karcił wszystkich rzeczami uważanymi przez wszystkich za totalnie niegrywalne, jak AK, Karchevem albo Kosytami.
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 1928

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 14 lipca 2019, 06:41

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

No i widać że Legion łeb podnosi. Macek nie nerfią i poprawiają opcje w każdym theme i od razu sie lepiej na PP patrzy c'nie? Przeciez ilość naprawiania Legionu jaka poleciała na te frakcję jest szalona. I wiadomo, ze tam było sporo słabo napisanych rzeczy ale litości, czemu nic z mackami nie robio.

Jak Cygnar dostanie takie traktowanie to pogadamy. Morrowan theme ma ograniczonych casterów więc będzie hit albo nie-hit. w SD Zapowiedzieli zwiekszenie pow, unyelding i niższe koszty co praktycznie nic nie zmienia. Do tego nadal mamy theme którego bonus jest antysynergiczny z frakcją - daje mi niemozliwość leapowania od moich modeli :) Więc widać, że srednio kumają problem jaki jest w SD - gra tylko to, co da się dowieźć albo zajebiscie strzela =lance i enginy. Ich zmiany winduja lance na poziom arma 22 w melee więc znowu będa najlepsze - więc co konkretnie się zmieni dla tych smutnych lolków z dzidami?

Jak bedzie dobrze to będzie dobrze, na razie nie jest. Narzekam bo podobno każdy ma prawo, kiedy to on narzeka :* Trolle Kevin tez są w dnie z metrem mułu, no przybijam Ci piątala. :*
Super gra k***
<<

cainus_lupus

Posty: 921

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 14 lipca 2019, 11:04

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

QcDWG napisał(a):No i widać że Legion łeb podnosi. Macek nie nerfią i poprawiają opcje w każdym theme i od razu sie lepiej na PP patrzy c'nie? Przeciez ilość naprawiania Legionu jaka poleciała na te frakcję jest szalona. I wiadomo, ze tam było sporo słabo napisanych rzeczy ale litości, czemu nic z mackami nie robio.

Jak Cygnar dostanie takie traktowanie to pogadamy. Morrowan theme ma ograniczonych casterów więc będzie hit albo nie-hit. w SD Zapowiedzieli zwiekszenie pow, unyelding i niższe koszty co praktycznie nic nie zmienia. Do tego nadal mamy theme którego bonus jest antysynergiczny z frakcją - daje mi niemozliwość leapowania od moich modeli :) Więc widać, że srednio kumają problem jaki jest w SD - gra tylko to, co da się dowieźć albo zajebiscie strzela =lance i enginy. Ich zmiany winduja lance na poziom arma 22 w melee więc znowu będa najlepsze - więc co konkretnie się zmieni dla tych smutnych lolków z dzidami?

Jak bedzie dobrze to będzie dobrze, na razie nie jest. Narzekam bo podobno każdy ma prawo, kiedy to on narzeka :* Trolle Kevin tez są w dnie z metrem mułu, no przybijam Ci piątala. :*

Nie patrzę na nich lepiej, bo jedyne co zrobili to dali normalne themy, które Cygnar miał od początku. Nie wiem czy wiesz o czym piszesz. Odezwałem się bo być może wrócę po Oblivionie żeby trochę pograć, chociaż i tak skupiam się teraz na KoW.
Wydaje mi się też że o ile trolle faktycznie mają bardzo ciężko, to graczom Cygnaru zwyczajnie w dupach się poprzewracało. Leapy ucieli bo to była patologia kosząca piechotę i bestie, zero skilla i zajebiście efektywne. To już nie wróci, co nie znaczy że leapy są słabe. Po prostu musisz inaczej kombinować.
To ile Spd maja Stormguardzi że są niegrywalni? 3? 4? Czy jak normalna piechota 5/6?
Legion nie dostał żadnych samograjów, rzeczy które mają ekstra matchupy, ludzie się cieszą na FB że będzie można teraz kombinować z rozpiskami. Cieszą się że Legosi zeszli do 13 punktów, albo Scouci mają CRA. Albo że mogą wystawić kupiony w MK2 Sacral Vault, czy zagrać Vayl1 z Typhoonem. No i normalną BG. Takie przegięcia...
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 1999

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 14 lipca 2019, 11:26

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Spokojnie dzis dostaniemy (trolle) PoD i wgnieciemy metę :)
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1797

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post niedziela, 14 lipca 2019, 11:49

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Heu heu heu ;) I frytki!
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

cainus_lupus

Posty: 921

Dołączył(a): niedziela, 3 marca 2013, 16:01

Frakcja: Legion of Everblight

Post niedziela, 14 lipca 2019, 12:59

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

DaGreenBoy napisał(a):Spokojnie dzis dostaniemy (trolle) PoD i wgnieciemy metę :)

No ja myślę 8-)
Artur Szyndler;Kryształy Czasu-Saga o Katanie napisał(a):50 tysięcy wielotonowych, megapancernych, półdinozaurów oczekiwało na bitwę
<<

Shonsu

Posty: 1744

Dołączył(a): niedziela, 18 sierpnia 2013, 12:23

Frakcja: Khador

Post niedziela, 14 lipca 2019, 14:41

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

cainus_lupus napisał(a):To ile Spd maja Stormguardzi że są niegrywalni? 3? 4? Czy jak normalna piechota 5/6?


cainus_lupus napisał(a):Legion to mocno patologiczny przypadek z uwagi na absurdalne stare themy


To ile te themy mają darmowych solosów, że są słabe/przestarzałe? Jednego, czy ze 3 jak normalne themy?
<<

PeterO

Posty: 849

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39

Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa

Frakcja: Cygnar

Post niedziela, 14 lipca 2019, 15:04

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Z obniżenia punktów np. Stormguardow ucieszą się jedynie nieliczni gracze, bo te modele po prostu są beznadziejne. Chcę mieć trochę więcej grywalnych modeli, bo Cygnar tka naprawdę jedynie Battle Enginami stoi. Cygnar praktycznie z każdym nowym CiDem dostawał po dupie i nie dostawał zupełnie nic w zamian.
Haley3 w GD jest super, ale jest turbo trudna w ograniu, gdzie w innych frakcjach osiągnięcie podobnego efektu silnymi rozpiskami nie wymaga aż tyle.

Nie wiem skąd wziąłeś to, że chcemy modele na poziomie Tharnow w Cygnarze? Albo cokolwiek tak przegietego :P

Jest tak jak Kuc pisał - PP dając unyielding, a zabierając advance move pokazało, że nie kuma czaczy. Nie wiem kto to testuje, ale przez ostatnie kilka lat wypuszczali coraz to nowe buble i Cygnar jest obecnie źle przemyślany.
Żbik napisał(a): Lepiej się przypierdolić i przeprosić, niż się nie przypierdolić i potem żałować.
<<

Simon99

Avatar użytkownika

Posty: 3096

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52

Lokalizacja: Zabrze

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post niedziela, 14 lipca 2019, 18:20

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

PeterO napisał(a):Jest tak jak Kuc pisał - PP dając unyielding, a zabierając advance move pokazało, że nie kuma czaczy. Nie wiem kto to testuje, ale przez ostatnie kilka lat wypuszczali coraz to nowe buble i Cygnar jest obecnie źle przemyślany.


Sorry PeterO muszę Ciebie zacytować i powiedzieć, że "nie kumasz czaczy" ;) Ludzie po prostu nie słuchają, nie czytają oraz nie analizują tego co PP wypuszcza w całości i dochodzi do pewnych uproszczeń.

Parę uściśleń żebyśmy widzieli na czym stoimy:
- Prawie wszystkie theme force'y straciły Advance Move'y oraz bonus +2 do deployment. Nie tylko Cygnar by ich gnębić, ale zdecydowana większość (poza takimi, które opierają się na modelach z 4ką SPDa). Te zdolności zostały usunięte właśnie dlatego, że spora ilość rozpisek na poziomie pierwszej tury drugiego gracza była stawiana przed dylematem nie wchodzenia do scenariusza lub dostawania alpha strike od strzała. Stwierdzenie, że PP nie "kuma czaczy", bo zabrali ten bonus jednemu unitowi świadczy o tym, że nie rozumie się intencji designerów.
- Update, który wchodzi teraz w życie jest głównie kierowany do uaktualnienia theme force'ów i na to kładziony jest główny nacisk. Theme'y Legionu były skonstruowane bardzo źle jeżeli chodzi o to jakie założenie teraz mają designerzy gry. Były one za bardzo restrykcyjne i musieli poświęcić sporo czasu na dostosowanie ich, zaprojektowanie od nowa (niektórych), przetestowanie itp.. Żeby nie było nie uważam, że Theme'y Legionu kiedyś były złe... były one po prostu innym podejściem, który na przestrzeni jednego CIDu mógł być bardziej zbalansowany w ramach tych założeń, które chcieli. Okazało się, że chcą pójść inną ścieżką, bo takich theme'ów jest dość sporo.
- Cygnar nie dostanie dużego buffu modeli, ponieważ nie jest to największą koniecznością tego update'u. Oni chcą się skupić na wskrzeszeniu theme'ów, które mają mieć jeden szablon do końca i tyle. To, że nie koncentrowali się na na "niegrywalnych" modelach aż tak bardzo, że do przerobienia mieli 30+ theme force'ów, które należy przeprojektować i przetestować. Jak będziemy wrzucać nieprzetestowane rzeczy to wyjdą nam drugie tharny.
- Nie znamy wszystkich zmian jakie Cygnar dostanie i ja bym nie marudził na Waszym miejscu na zapas :) Wystarczy, że jeden stormblade captian dostanie desprate pace'a i okaże się, że narzekanie na to, że stormbladzi dostali "tylko" obniżkę siły, boost powera oraz unyelding pójdzie w eter. Albo da im to jakiś solos z Riot Questa czy ktokolwiek kogo nie mają tam w planach na najbliższe miesiące. Tym bardziej, że te bonusy, które teraz dostali stawiają je w tym samym koszyku punktowym co Exemplar Knights oraz Doom Reavers, które mają swoje rozpiski w których grają.

- zmiany w theme force'ach uwolnią możliwość tworzenia skomplikowanych rozpisek. Tacy stormbladzi mogli nie mieć sensu przed updatem, ale nie zmienia faktu, że jak teraz np. stworzy się listę z dużą ilością jacków oraz Stormblade'ami jako 2ga linia to może mieć sens. Nie trzeba już brać 60 punktów w piechocie by mieć darmowych solosów, więc będzie można trochę pokombinować ;) Jeżeli nie chcecie dawać im szansy to nie musicie. Pewnie ktoś im da i znajdzie dla nich jakiś ładny domek lub UDOWODNI TESTAMI, że czegoś im brakuje :)


Ja oceniam PP zawsze na podstawie tego co widzę w aktualnej chwili oraz tego jak dane ich rozwiązanie może być wykorzystane. Zarówno to jak i poprzednie posunięcia (poza usunięciem PG, ale to można było zrozumieć :P ) powoduje, że jestem podekscytowany tym ile opcji w grze zostało otwartych. Nawet w tym "najsłabszym" cygnarze. Ja widzę sens rozwiązań, które pokazują i wiem, że mają zawsze dwie opcje do wyboru:
- byś konsekwentni i cisnąć w rozwiązania, które mają już teraz (np. otwarte CIDy theme'ów pojedynczo)
- lub zmienić kiedy uznają to za stosowne (zmiana theme force'ów).

Na chwilę obecną nie wiemy jak będzie wyglądała meta na 2 miesiące po Oblivionie, ale niektórzy już mogą powiedzieć, że Storm piechota jest w tej mecie słaba. Może i będzie, ale może się okazać, że wcale nie.


PS. Kuc mi powiedział, że chciałby żeby każdy theme był podciągnięty pod level Tharnów. Pozostawię to bez komentarza teraz :P
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"

PP Judge od 14.03.2017
<<

yaro

Avatar użytkownika

Posty: 7438

Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 11:25

Lokalizacja: Krakow

Frakcja: Skorne

Post niedziela, 14 lipca 2019, 19:49

Re: PP i nowe zasady - ciekawostka pod kątem WTC

Troche uwazam ze Cygnar narzeka za bardzo. W mk2 cygnar w duzej mierze stal najemnikami i to przy rekonstrukcji themow moze wrocic, wiec zanim bym narzekal zaczekalbym na koncowy wyglad. Co do storm brigade - zabrali advance move - ok. Ale caly theme stal sie bardziej otwarty. nikt nie zmusza was do brania x unitow, tak samo nie musicie juz tylko tworzyc tej listy w oparciu o BE (bo piechota sredniawa byla to prawda). Dostajecie opcje. zacznijcie myslec o tym co mozecie nowego wymyslec zamiast plakac za bonusem w slabym wczesniej themie. Lepiej pomyslcie co nowego mozecie zrobic z nowymi zalozeniami.
Edit: i najwiekszymi wygranymi z themow moga byc sons of the tempest.
Herudaio napisał(a):Nobody expects the Iosian inquisition!

0-6(1) > 10-7(3) ?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nowości

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość