FAQ  •  Zarejestruj  •  Zaloguj

Piu Piu Piu - Kevin strzela

<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post poniedziałek, 15 czerwca 2020, 20:07

Piu Piu Piu - Kevin strzela

Mam swój temat w trollach, nawet całkiem rozbudowany, to skoro wziąłem się za nową(dla mnie) frakcję to odtworzę bliźniaczy temat w odpowiednim dziale. Dorobiłem się ostatnio arii CG. Tak trochę z przypadku bo nie planowałem(choć idea rozstania z Trollami już od dłuższego czasu chodziła mi po głowie), ale sama frakcja(nie licząc ciuchci) podobała mi się od pierwszych przecieków.
Gier za pasem mam już 7. Takich w realu, bo na razie jestem zbyt leniwy na uczenie się vassala/wartable. Z jednej strony na brak sparing partnerów nie mogę narzekać(ach to podziemie Covidowe)z drugiej strony Poznań jakoś nie grzeszy topowymi złożeniami konkretnych frakcji. Oznacza to pewno, że będę wygrywał lokalnie więcej niż przegrywał, a potem pojadę na Mastera i będzie bardziej cute :)
Problem z CG jaki mam jest to, że armia głównie podoba mi się wizualnie, dość przeciętnie gameplayowo. Jakoś tak zanim się wziąłem na poważnie za kminienie rozpisek i pierwsze sparingi to armia wydawała się mieć wyższy power lvl. A IMO w mecie może mieć ciężko.

Primo strzelanie. Takie normalne, nie spreyowe. CG ma paczkę za 28 + caster + albo artyleria/solos/kolos, która podejrzewam(bo mi się nie chcę liczyć) radzi sobie z większością targetów bez jakiś super dopałek do arma. No jednak 11 w pełni zboostowanych strzałów z pow 15 i ratem 8 oraz 11 strzałów z boostem na demage jest dość urocza. I mocarna, nie zapominajmy o tym :) I na papierze wygląda turbo fajnie. Co mi się w tym w takim razie nie podoba :?: 14 cali thrata spreyo jacka, który w sumie strasznie telegrafuje game play, który IMO i tak jest turbo przewidywalny. Oraz potrzeba trafienia konkretnym debuffem - a to już łatwiej zshield guardować

Secudno spreyo strzelanie. Mamy 4 źródła strzelania. Ciuchcia, Kolos, 2 spreyo jacki. Podobnie jak w każdym innym spreyo strzelaniu jeśli nie zabijesz, umrzesz. W CG to w ogóle nie podlega pod dyskusje, 1 heavik jest w stanie zwarzywnić połowę kolosa. Problem jaki mam ze spreyo strzelaniem jest taki, że często gęsto ilość resourców, które trzeba wrzucić w target, żeby go zabić dalece przekraczają value jakie zdobywasz. Zwłaszcza jeśli chodzi o ciuchcie.

Tertio - Meta. Oj nie lubią Ci CG aktualnej mety. PoM - taaa. Infernale - taaa. Tak z marszu 2 topowe frakcje i bayabongo. No niestety, meta się zrobiła antystrzelecka, a CG o ile mają wuchte strzelania i na ogół jak przeciwnik nie ma jakiejś turbo dużej ilości Shield Guardów to i tak mogą, ale bazują na 2/3 kluczowych które wbijają odpowiedni debuff.

Quarto - Papierowe statystyki defensywne. Poważnie, skew na defens da się złożyć pod jednym casterem xd skew pod arm tylko na strzelanie xd

Quinto - heavy jacki. No tu nie wiem co napisać :) Mamy cudownego kolosa, który ginie od pierdnięcia, fajne ulity light jacki z zabawnymi statystykami defensywnymi, a potem mamy heaviki. Mamy Vindicatora, którego nie rozumiem, mamy Supressora który jest fajnym utylity jackiem ale nic nigdy samemu ciężkiego nie zabiję, a do zabijania śmieci mamy całą resztę armii i mamy torosa, który mnie prywatnie nie zachwyca xd

Sexto - casterów xd Mechanicznie, podoba mi się jeden. Lucas xd

Więcej numerków wymieniać nie będę, bo a. więcej po łacinie bez googlania nie znam, bo b. wyjdzie, że mi się w tej armii kompletnie nic nie podoba xd

To teraz jedziemy z rozpiskami. Na start casterów 2 - Sylvestro i Gearhart. Tutaj nie błysnąłem ani intelektem ani oryginalnością.

Sylvestro klasycznie

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lkiBlDldld

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Syvestro 1] Aurum Adeptus Syvestro [+28]
- Liberator [10]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Sergeant Nicolas Verendrye [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Dragon's Breath Rocket [0(5)]
Dragon's Breath Rocket [5]
Steelhead Halberdiers (max) [11]
- Doctor Alejandro Mosby [4]
Railless Interceptor [16]
Railless Interceptor [16]

Cudów nie ma. Długo walczyłem ze sobą, żeby piechotą pod Mosbim byli Resolutsi bo mi się turbo modele podobają, ale dałem sobie siana. Na razie jedna gra za mną, było śmiesznie. Można zrezygnować z Vulcana, wziąć 2 heaviki(nie wiem jeszcze czemu, internet podpowiada) i mieć trochę punkcików w zapasie na solosów.

Gearhart jest śmieszniejszy. Builty po necie krążą 2. Na strzelaniu albo na spamie Vangardów. Byłem i tu i tu, złożyłem build na ciężkiej piechocie xd Szukam dropu w infernale, bo Sylvestro mi tam nie leży. Stricte strzelający Gearhart infernalą może pomachać, bo i co z tego, że odstrzeli Gate w ture, trade 12 pkt za pół armii wydaję się być albo bajtem życia, albo kiepskim tradem :) Jako, że jestem zwolennikiem 2 koncepcji to złożyłem armie z cyklu co podejdzie to umrze od jakiś 3 modeli xd

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lllklkoWlD

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vulcan [35]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Toro [13]
Ragman [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]
Order of Illumination Resolutes (max) [13]
- Doctor Alejandro Mosby [4]

To był pierwszy draft. Wyporne to na strzelanie przeciwnika, bije mocno. Umiera w melee od byle gówna xd

Wziąłem więc rozpiskę na Vanguardach, wymyśliłem na co chcę, żeby mogla grać i wygląda to póki co tak:

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElllllklk

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Ragman [4]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Ragman może dostać za brakujący pkt upgradem do hermita. I pewno będzie. Jakby się ktoś zastanawiał czemu Ace - bo zabawnie zdejmuje archonty jak na 4 pkt solosa. Czemu piechota :?: Bo przynajmniej w match upy w które chcę ją wrzucać powinna się dobrze treadować, randomowe +2 do defa na vanguardach wydaję się być pocieszne, nie jest mi żal wysłać 1 piechociarza do contestowania. CZemu ten theme force. Bo armia i tak średnio IMO umiera od strzelania, strasznie lubi zaczynać, a brak merców w Prima Materia jest średnio warty bonusów. Generalnie Work in Progress xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

DaGreenBoy

Avatar użytkownika

Posty: 2173

Dołączył(a): czwartek, 21 lutego 2013, 20:09

Frakcja: Trollbloods

Post środa, 17 czerwca 2020, 12:48

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Jest sub
Lubię CG taka mała odmiana po Trollach, armia gra, gry przyjemne nawet przy mniejszym ograniu
Trollbloods : The Best Faction.
Khador: Only jack-heavy lists.
Chętnie zagram na małe punkty.
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 18 czerwca 2020, 22:34

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Dzisiaj pierwsze test Gearharta z vanguardami

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Hermit [5]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]


Pełnego raportu nie ma, bo mój przeciwnik poległ na liczeniu i miał 2 freebie mniej niż 75 pkt przewiduję :) W dodatku jego bodaj 2 gra nową frakcją(CoC) więc tak średnio miarodajna gra :) No, ale Prime Axion jest smutny jak przez cała grę zabija raptem 4 pkt(Ace) bo reszta ma duży arm na strzelanie albo się dobrze zastawia przed dragowaniem przy pomocy Shield Guardów. Śmieszna gra w sumie, Vangardy wyciągają w mojej rozpie 20 P+S więc się całkiem nieźle trade'ują, a nie mamy dużo problemów z ładowaniem ich foca bo Gearhart w sumie to upkeepuje snipe na kolosie i w turach nie combatowych rzuca decel. Młotkowi zrobili co mieli, postali w strefach, poumierali w melee w jednej strefie, w drugiej strefie wygarnęli syte 3 szarżę w kolosa na -1 ładując w niego jakieś 30 kratek :) Póki co zostają. Ace też - zabił parę kulek, wkurwiał stojąc z Def16 i dodgem w concelu albo coverze mając shield guarda za plecami - nie trafił na swój cel w postaci Archonta żadnego więc sobie latał i robił Piu Piu :) Na razie z rozpy jestem względnie zadowolony, zobaczymy jak będzie z bardziej wymagającymi przeciwnikami :)

Następny raport mam nadzieję już za tydzień :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 18 czerwca 2020, 22:37

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Generlanie po to jest 5 vanguardów bazowo w tej liście żebyś mógł pluć na garytha

Niby fajnie że carpace na tych assualtach i jakiś unit ale imo jak baldwin ma być syta kontrą na guny (a ma przeca syvestro gra 95% MU xD) to nie odbieraj mu tych 4 SG :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 18 czerwca 2020, 22:48

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Baldwin nie ma być da mnie sytą kontrą na gany. Nie widzę sensu tego na lokalnym poletku. Ta rozpa ze strzelania to się boi głównie Siege 1, którym w Polsce gra/grał bodaj Petero. Kara na Infernalach nie jest tak straszna jak ma się carapace, decel, tarczę i shield guardy. Zresztą jak mi ktoś wystawi na to Karę to ja chętnie przyjmę takie infernale. Bardziej boję się Zataroth xd

Ja Sylvestro zagrałem 1 grę z 8 CG xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post czwartek, 18 czerwca 2020, 22:53

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

No w siege 1 SG Ci robi gre to samo co w Karę.

nasza Polska meta to specyficzny koń faktycznie. Ja bardziej znam światową niż nasza bo siedzę w domu :D
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1194

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 19 czerwca 2020, 16:22

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Widzisz a mi się wydawało, że ta Kara da radę na CG i nawet fajna będzie. Ale Carapace zdecydowanie ją absolutnie wyłącza. Ale jakieś MU bym ograł :)
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post piątek, 19 czerwca 2020, 19:28

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

QcDWG napisał(a):No w siege 1 SG Ci robi gre to samo co w Karę.

nasza Polska meta to specyficzny koń faktycznie. Ja bardziej znam światową niż nasza bo siedzę w domu :D


Techowanie się na światową mete jest dla mnie bez sensu. Przez półtora roku techowalem się pod Skorn, bo wszędzie pisali/mówili że miażdży, nie trafiłem ani razu. Tj. W ostatnich 2 latach grałem ze Skornem bodaj raz i to nie w topowym złożeniu xd Więc nie widzę powody się pod Siega techowac po PeterO jest jeden, gra w 40'stke i i tak mnie znów przekula/sam się zwałuję xd Infernale mam akuray szanse dość regularnie zobaczyć, a tutaj wolę chyba jednak 2x malych mlotkowych, bo Infernale mi tego nie odstrzelą, w malee i tak umrą, a mogą uderzać, nie żal mi na contest itd

BTW nie wiem jak będzie mi grane z Sylvestro. Niby powinnien być main dropem, a wydaje mi się ze w 2 moje glówne problemy lokalne nie pogra - PoM ma za duze armoury na initialsach żeby to sensownie ustrzelić, a na Infernale tego nie widzę - o ile Halabardy powinny dobrze bić, to reszta rozpiski się w to nie tradeuje za dobrze IMO.
Za to powinnien sobie dawać rade w Flames in Darkness - choć tu nie wiem jak z Fionną, acz lokalnie raczej nie do sprawdzenia xd
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post czwartek, 25 czerwca 2020, 22:19

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Ven napisał(a):Widzisz a mi się wydawało, że ta Kara da radę na CG i nawet fajna będzie. Ale Carapace zdecydowanie ją absolutnie wyłącza. Ale jakieś MU bym ograł :)



No i zagraliśmy. Mój Gearhart na mieszance Vanguardów i Młotków kontra Venowa Kara Infernal w wersji z Howlersami.

https://conflictchamber.com/?cg201b_-1z ... oSaj9bokok

Infernals
[Theme] Hearts of Darkness (Cygnar)

[Sloan 1] Captain Kara Sloan [+28]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
Eilish Garrity, the Dark Seeker [0(5)]
Great Princess Regna Gravnoy [0(6)]
Hermit of Henge Hold [0(5)]
Journeyman Warcaster [4]
- Charger [9]
Howlers (max) [15]
Howlers (max) [15]


Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Gearhart 1] Marshal General Baldwin Gearhart [+27]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Crucible Guard Mechanik [2]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Hermit [5]
Rocketman Ace [4]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Crucible Guard Assault Troopers (min) [8]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

Scenar Spread the net. Wygrałem zaczynanie. Gra krótka i bez większej historii. Ja pobiegłem w swojej nie wchodząc jakoś kosmicznie w zasięgi. Snipe na kolosie. Ven w swojej miał Karę i 3 Huntery do strzelania - zbił mi jakieś 6 kratek w 3 vanguarów łącznie. Reszta poza sensownymi zasięgami. W swojej odpalił się kolos - giuded fire z prospero + rust - jeden hunter bez cortexu, drugi bez movmentu - bohaterska Rochemtman Ace strzeliła do niego z karabinku, rzuciła 2 "6", Ven mnie pogonił wzrokiem i dwa Huntery bez Cortexu. Nie contestuje przeciwnikowi jego flagi - musi tam oddelegować Hermita co jest mi w sumie na rękę bo jest daleko ode mnie. Do jego strefy wbiegam jednym młotkowym - chcę wybejtować jego howlersy. Generalne dalsza gra bez historii - Ven decyduje się spróbować CK, bo jak sobie policzył 2 hunyery spadające na turę to stwierdził że to kiepska opcja. Problem jest taki, że jest w coverze z decel i 2 focami. W dodatku los blokuje do niego Vanguard, też w coverze. All in - Kara podchodzi odpala feata, ma na sobie refuge - nie trafia 2x w coverowego vana. z zfeatowanych hunterów, 2 bez foca udaje mu się w końcu odstrzelić vanguarda blokujacego losa, ale 2 huntery nie dają zabić Gearharta- trafia 3 strzały więc i tak nieźle (na 12), ale nie kula jakiś wybitnych demage i Gearhart przeżywa na jakiś 9 życiach. Małe szanse na CK o ile w ogóle. W zwrotce Gearhart podchodzi, odpala Feat'a na Karę, strzela w nią 2x - raz trafia wbija 4 kratki. Trancer podchodzi, wslamowuje w nią Howlera, podlatuje Ace i na 2 ataki zabija Karę :)

Wiedzieliśmy, że to kiepski match up dla Ven'a, Andrzej chciał sprawdzić jak bardzo. IMO mógł sobie odpuścić tą próbę CK, zabić mi 3 vanguardy i grać w szachy. Problem miałbym taki, że dość szeroko grał Howlerami i miałbym problem z sensownym feat'em - zawsze 1/2 modele z tyły były schowane i mógłbym nie dać rady zabić całości. A jak nie zabijałem całości to nie przerzucałem preya and so on. Ewentualne zabijać kolosa, ale bał się rzucania na -6, 2 shieldguardów i Hermitowania mojego.

Trudno wyciągnąć jakieś sensowne wnioski z tej gry. Widzieliśmy, że będzie ciężko dla Vena, było :) Następny test infernalowy pewno już na mastera :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1194

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 26 czerwca 2020, 00:27

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Tak, zdecydowanie Kara nie była super MU na to, ale z drugiej strony ta konkretna rozpiska mocno gryzła idee strzelania w frakcję co strzela. A założeniem tej Kary jest grać na inne zbyt mocne dla Infernal Masterów strzelanie. Tutaj to nie popłaciło jak straciłem dwa cortexy z dwóch strzałów kolosa. 1 Umbral by załatwił sprawę. Dlatego wyszła nowa wersja po dyskusji by spróbować czymś takim:

[Theme] Hearts of Darkness (Cygnar)

[Sloan 1] Captain Kara Sloan [+28]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
- Hunter [10]
Eilish Garrity, the Dark Seeker [5]
Great Princess Regna Gravnoy [0(6)]
Hermit of Henge Hold [5]
Journeyman Lieutenant Allister Caine [5]
- Ace [10]
Umbral Guardian [0(6)]
Umbral Guardian [0(6)]
Howlers (min) [9]
Howlers (min) [9]
ObrazekObrazek
<<

Encaitar

Avatar użytkownika

Posty: 2353

Dołączył(a): piątek, 22 lutego 2013, 12:50

Lokalizacja: Kraków

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 26 czerwca 2020, 08:11

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Jak ta Kara ma być brana kiedy DL rozpa nie daje rady odstrzelić to musi być super OP gunline. Inaczej chyba szkoda mieć to w parze. IMHO jak nie ma opcji na uber strzelanie to lepiej zrezygnować całkiem. Za dużo list jest odporna na średnio-mocne strzelanie.
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post piątek, 26 czerwca 2020, 09:07

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Encaitar napisał(a):Jak ta Kara ma być brana kiedy DL rozpa nie daje rady odstrzelić to musi być super OP gunline. Inaczej chyba szkoda mieć to w parze. IMHO jak nie ma opcji na uber strzelanie to lepiej zrezygnować całkiem. Za dużo list jest odporna na średnio-mocne strzelanie.


Podpieram, tylko surowa siła się liczy
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
<<

Ven

Avatar użytkownika

Posty: 1194

Dołączył(a): wtorek, 4 czerwca 2013, 10:03

Frakcja: Protectorate of Menoth

Post piątek, 26 czerwca 2020, 09:23

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Dobra, dyskutujmy o CG ;) ja założę w końcu swój temat to i o Karze będzie. :D

Jak dla mnie rozpa Kevina jest mocna na gunliny a sama jest mocno wyporna + potrafi też to co CG lubi czyli dobrze strzelić i przywalić dzięki featowi. Na razie nie widze zmian do niej i spokojnie turniejowo może pykać.
ObrazekObrazek
<<

Kevin

Avatar użytkownika

Posty: 1944

Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15

Lokalizacja: Poznań

Frakcja: Trollbloods

Post sobota, 27 czerwca 2020, 10:17

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Jaki chamski hijack mojego tematu xd

Dzisiaj takie luźne rozważania - mini raportu będę starał się pisać raz w tygodniu, na ogół w jego końcowej części jako, że grywam na ogół w czwartek :)

Dzisiaj inny caster, koncept rozpiski taki sam. Też raczej single target high demage, acz z casterem, który nie jest tylko featbotem.

https://conflictchamber.com/?cf201b_-1u ... lElElElklk

Crucible Guard
[Theme] Magnum Opus

[Mackay 1] Captain Eira Mackay [+19]
- Toro [13]
- Toro [13]
- Vanguard [10]
- Vanguard [10]
- Aurum Ominus Alyce Marc [0(5)]
Prospero [0(5)]
- Vulcan [35]
Trancer [0(3)]
Trancer [0(3)]
Trancer [3]
Dragon's Breath Rocket [5]
Dragon's Breath Rocket [5]

W teorii mamy lepszą spell liste, nie jesteśmy uzależnieni od rzucania kluczowych Boundless Chargów, żeby mieć jakiś sensowny threat range. Mamy castera, który całą grę coś robi(tak wiem, że Gearhart z Snipem jest fajny, ale ma też dość papierowe staty - ale to może problem związany z nieumiejętnością póki co wyliczenia różnicy między transferem a redukcją obrażeń za focus). Tylko cały czas mam wrażenie, że rozpa jest słabsza w tym co robi niż Gearhart. Theme forcy można dobierać dowolnie w zależności od lokalnej mety - jeśli nie ma dużo strzelania to Prima Materia zawsze IMO będzie słabsza bo jest mniej wszechstronna do budowania i ma mniejsze szanse na to, że zacznie grę.
Z drugiej strony powyższa rozpa mi się za bardzo nie podoba - wiadomo, na featcie z debbufami zabija wszechświat bo wszystko może bić z efektywnym +5,5 do obrażeń. Ale wydaje mi się, że mimo teoretycznie większego potencjalnego demage outputu(dodatkowo kość zamiast +2) to jest to słabsze. Przede wszystkim działa tylko na konstrukty co już mocno zawęża rozpiskę. Wiadomo Vulcan w pełni zboostowany jest super, ale jakoś tak wypada mi w teorii słabiej niż Gearhartowy ze Snipem pod Prospero. Dużo też robi brak bonusa do trafienia. Wydaję mi się, że Mckay ma podobnie jak Gearhart problem z ładowaniem jacków w kluczowych momentach. Ma na to raptem 3 focusy(bo minus za upkeep i rzucanie mobility po obniżeniu), a jacki potrzebują trafiać, zwłaszcza, że trzymając Vulcana pod Prospero nie pobiegniemy tym drugim, żeby pasywanie podwyższać Mata. Bardzo dużo zmienia też liczba WJP - caster w opór bardziej przeżywany, który używa swoich statów całą grę, ale czy jest to warte 2/3 kluczowych solosów/jacka/oddziału piechoty/artylerii. Nie wiem, nie wydaję mi się.
Więc taki raczej myślowy rumble, bo pewno i tak nie potestuję za bardzo - Gearhart mi się zaczyna podobać. Następny pewnie na tapetę składania rozp pójdzie Lucas - jedna z najciekawszych mechanik w grze IMO, świetna spell lista, nikt nim nigdy nie osiągnął dobrych rezultatów. Brzmi jak fajnie składające się rozpiski, które nie będą działać xd

Tak jeszcze BTW - długi czas myślałem, że trolle mają kiepsko napisane theme force(i dalej tak myślę!), ale Prima Materia może spokojnie rywalizować ze starym KC pod kątem sensu wystawienia. Dużo ilość ograniczeń i stosunkowo bardzo przeciętne benefity.Jedyne co ją wybrania w stosunku do KC to to, że stara KC miała dostęp do prawie samych rzeczy, które się nie chciało wystawiać, PM ma sensowne modele, tylko ich ograniczenia w stosunku do zysków powodują, ze w 9,5/10 przypadków wolę Magnum Opus. W sumie praktycznie wszystkie rozpiski, nawet te na większej ilości jacków mam w MO :)
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
ObrazekObrazek
<<

QcDWG

Avatar użytkownika

Posty: 2266

Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39

Lokalizacja: Śląsk

Frakcja: Cygnar

Post sobota, 27 czerwca 2020, 11:09

Re: Piu Piu Piu - Kevin strzela

Generalnie Gearhart ma własnie lepsza spell listę od Mkay imo :P A 2 shadow bindy na turę wydaję sie spoko. Wiadomo Mkay coś robi ale oddaje też 10 WJ a szczerze rzadko kiedy się to zwraca moim zdaniem - w sensie mało który caster nadrabia brak tych punktów w liście :P

Do vanguardów bez dobule shieldguard nie jestem przekonany, nie lepiej liberatory?
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Następna strona

Powrót do Crucible Guard: rozpiski

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron