Oblivion, Archons
Lepiej brać co dają bo poprzednie cidy były albo nerfami cygnaru (z wyj. trencherów) albo nie dotyczyły tej frakcji.
Re: Oblivion, Archons
... że wielo-frakcjowy CiD to kiepski pomysł udowodnił już CiD Battle Engine'ów. Deklarowali, że już czegoś takiego nie będą robić, a jednak Oblivion to jeszcze ambitniejszy pomysł. Podoba mi się jak szybko wyłapują problemy i na nie reagują, ale kilka rzeczy wymaga fundamentalnych zmian na które już teraz trochę za późno.
Archony zdecydowanie mają problem - jedne są zbyt mocne i wymagają doglądu (Morrowan w poprzedniej inkarnacji), a inne niezbyt ciekawe i nie wnoszące nic nowego (Dhunian w pierwszym tygodniu). Dodatkowo wygląda na to, że w ogóle nie przemyśleli jak mają one osiadać w theme force'ach co udowadnia liczne dodawanie/usuwanie z nich czy odbieranie im opcji jako darmowy solos.
Osobiście najbardziej zainteresowany jestem Primal Archonem ze względu na moją frakcję i to co się dzieje to jakieś jaja. Pierwszego tygodnia można było brać 2 za free w Secret Masters co trochę balansowało theme, a 1 w Dev Host gdzie ten gość ani nie pasuje wizualnie, ani theme nie potrzebuje dodatkowych opcji, bo jest już absurdalnie mocny i uniwersalny. Jako wisienka na torcie jego główna zasada Reality Anchor mechanicznie nie działała i potrafiła przeszkadzać własnej armii (np. Krueger2 nie może telekinezować modeli przeciwnika w cmnd). Następnie usunęli go jako darmowa opcja z Dev Host i dodali do theme, usunęli w ogóle jako darmowa opcja z Secret Masters (tłumacząc "no more archon spam for feebies" gdzie spam oznacza, uwaga... 2 ), a w BoO i CotW mimo bycia za darmo zabiera slot minionowy i kiedy siada się do budowy listy okazuje się, że nie jest nawet atrakcyjny za darmo, bo lepszy jest Hermit za 4 punkty jako slot minionów. Następna zmiana to lekkie zbalansowanie Hermita i odebranie Primal Archonowi jego głównej zasady, ponieważ nie byli w stanie napisać jej w taki sposób w jaki chcieliby, żeby działała... i pozostał z niego zwykły bułowaty combat solo, który jest za drogi za 9 punktów i zbyt mocny za darmo będąc przy okazji totalnie nieciekawy.
Myślę, że powinni zrobić z tego 2 osobne CiD, czyli najpierw ogarnąć wszystko bez Archonów, a później je dodać. W obecnej formie poza modelami, które faktycznie naprawili (Connie) jest duża szansa na kolejnego LotFa przez niedopatrzenie pewnych interakcji i kilka modeli które pozbierają sobie kurz.
Archony zdecydowanie mają problem - jedne są zbyt mocne i wymagają doglądu (Morrowan w poprzedniej inkarnacji), a inne niezbyt ciekawe i nie wnoszące nic nowego (Dhunian w pierwszym tygodniu). Dodatkowo wygląda na to, że w ogóle nie przemyśleli jak mają one osiadać w theme force'ach co udowadnia liczne dodawanie/usuwanie z nich czy odbieranie im opcji jako darmowy solos.
Osobiście najbardziej zainteresowany jestem Primal Archonem ze względu na moją frakcję i to co się dzieje to jakieś jaja. Pierwszego tygodnia można było brać 2 za free w Secret Masters co trochę balansowało theme, a 1 w Dev Host gdzie ten gość ani nie pasuje wizualnie, ani theme nie potrzebuje dodatkowych opcji, bo jest już absurdalnie mocny i uniwersalny. Jako wisienka na torcie jego główna zasada Reality Anchor mechanicznie nie działała i potrafiła przeszkadzać własnej armii (np. Krueger2 nie może telekinezować modeli przeciwnika w cmnd). Następnie usunęli go jako darmowa opcja z Dev Host i dodali do theme, usunęli w ogóle jako darmowa opcja z Secret Masters (tłumacząc "no more archon spam for feebies" gdzie spam oznacza, uwaga... 2 ), a w BoO i CotW mimo bycia za darmo zabiera slot minionowy i kiedy siada się do budowy listy okazuje się, że nie jest nawet atrakcyjny za darmo, bo lepszy jest Hermit za 4 punkty jako slot minionów. Następna zmiana to lekkie zbalansowanie Hermita i odebranie Primal Archonowi jego głównej zasady, ponieważ nie byli w stanie napisać jej w taki sposób w jaki chcieliby, żeby działała... i pozostał z niego zwykły bułowaty combat solo, który jest za drogi za 9 punktów i zbyt mocny za darmo będąc przy okazji totalnie nieciekawy.
Myślę, że powinni zrobić z tego 2 osobne CiD, czyli najpierw ogarnąć wszystko bez Archonów, a później je dodać. W obecnej formie poza modelami, które faktycznie naprawili (Connie) jest duża szansa na kolejnego LotFa przez niedopatrzenie pewnych interakcji i kilka modeli które pozbierają sobie kurz.
Re: Oblivion, Archons
Z tym Hermitem kogoś pojebało. Koleś wyłącza garganty z gry. Brałbym go za samo Ancient Shroud i -2 arma, to co teraz robi to przesada.
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: Oblivion, Archons
Dobrze to podsumowales Musza.
Odnosnie Hermita... wymyslili sobie, ze chca miec model, ktory bedzie brany rownie czesto, jak Eiryss w MK1... Ona byla w wiekszosci list.
Brak mi slow goscie po prostu sobie zalozyli, ze to ma byc model, ktory bedzie czesto grany i cześć. Ma byc przejebany i koniec kropka. Po prostu taki ma byc, bo ma byc w kazdej liscie xDDD
Kurde no co za ludzie xddd
Odnosnie Hermita... wymyslili sobie, ze chca miec model, ktory bedzie brany rownie czesto, jak Eiryss w MK1... Ona byla w wiekszosci list.
Brak mi slow goscie po prostu sobie zalozyli, ze to ma byc model, ktory bedzie czesto grany i cześć. Ma byc przejebany i koniec kropka. Po prostu taki ma byc, bo ma byc w kazdej liscie xDDD
Kurde no co za ludzie xddd
Re: Oblivion, Archons
Niech zrobią z Lotfa mercowo-minionowego solosa za 4 pkty, Hermit chociaż będzie miał konkurencje.
Posty: 1181
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:39
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań/Warszawa
Frakcja: Cygnar
Re: Oblivion, Archons
Hahah no tak, to w zasadzie jest ich glowna motywacja: $$$. Robia to chyba w zbyt ordynarny sposob ; p
Kontrowanie przez wypuszczenie nowego modelu w nowym cidzie, brzmi jak znana nam historia
Kontrowanie przez wypuszczenie nowego modelu w nowym cidzie, brzmi jak znana nam historia
Re: Oblivion, Archons
Tak tylko robia kontre modelem za 30 cebulionów a nie całym regonem jak w Battlu ktory kosztuje 200 cebulionow.
Obecnie z nowych rzeczy kupilem ino Sorche 0 i Adjucta. Wczesniej za CID samowarow zgodze sie że byly wieksze zakupy bo samowary byly poprostu niegrywalne bez dodatkow.
Obecnie z nowych rzeczy kupilem ino Sorche 0 i Adjucta. Wczesniej za CID samowarow zgodze sie że byly wieksze zakupy bo samowary byly poprostu niegrywalne bez dodatkow.
Re: Oblivion, Archons
Ostatnio edytowano poniedziałek, 29 kwietnia 2019, 11:39 przez cainus_lupus, łącznie edytowano 1 raz
Re: Oblivion, Archons
Tuż przed.
Re: Oblivion, Archons
Yup ale to nie bedzie pewnie az taki wielki wydatek wtedy.
Posty: 993
Dołączył(a): poniedziałek, 4 marca 2013, 00:01
Lokalizacja: Rzeszów
Frakcja: Circle Orboros
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości