Stare a nowe zasady specjalne
Napisane: środa, 17 września 2014, 21:32
może nie pytanie a zdziwienie
przeglądałem ostatnio zasady specjalne poszczególnych jednostek na starych zasdach i na najnowszych i szczerze powiem że te starsze zasady sa ciekawsze i jest ich nieco więcej. ciekawe co się przyczyniło do zawężenia tych zasad. Przykład SKORNE CATAPHRACT ARCUARII- stare zasady CHAINS- można było przeciągnąć przeciwnika przez skały i krzczory (a teraz jest tylko DRAG- który jest nieco uboższy) dodatkowo w starej edycji mieli umkę zadawania efektu ciagłego spowalniając przeciwnika. Wogóle bestie miały więcej zdolności Taki RHINODON miał o 2 może 3 umki więcej...
nie rozumiem tego
przeglądałem ostatnio zasady specjalne poszczególnych jednostek na starych zasdach i na najnowszych i szczerze powiem że te starsze zasady sa ciekawsze i jest ich nieco więcej. ciekawe co się przyczyniło do zawężenia tych zasad. Przykład SKORNE CATAPHRACT ARCUARII- stare zasady CHAINS- można było przeciągnąć przeciwnika przez skały i krzczory (a teraz jest tylko DRAG- który jest nieco uboższy) dodatkowo w starej edycji mieli umkę zadawania efektu ciagłego spowalniając przeciwnika. Wogóle bestie miały więcej zdolności Taki RHINODON miał o 2 może 3 umki więcej...
nie rozumiem tego