Start z Circle Orboros
W poprzednim temacie pytałem się o alternatywne figurki. W tym miałbym kilka pytań, które dotyczą frkacji Circle Orboros - jestem bardziej niż zielony w tym temacie.
Słyszałem, że WMH jako system bitewny pozwala skutecznie grać figurkami, które złożone są z modeli, które Ci się podobają. Jedynym warunkiem jest dostosowanie do tych jednostek odpowiedniego warlocka. Innymi slowy warunek brzmi:
1. bierz co chcesz, bo wszystko mocne i użyteczne
2. dobierz do tego odpowiedniego warlocka
Czy to prawda? ;P
Drugie pytanie brzmi, czy można armię oprzeć np. na samych jednostkach (units) - czy np. bez 2 lub więcej bestii nie wychodź z domu?
No i trzecie pytanie brzmi, który warlock pasuje do tych jednostek - a te najbardziej mi się podobają wizualnie i koncepcyjnie (w przypadku użycia zamienników):
- War Wolf
- Tharn Wolf Riders Unit
- Reeves of Orboros Unit
- Wolf Lord Morraig
- Druids of Orboros
- Wolves of Orboros Unit
- Tharn Ravager Unit
- Tharn Bloodweavers
- dział solos i zasadniczo pojedyncze postacie jak stone keeper czy Nuala the Huntress albo Druid of Orboros Overseer posiadają bardzo ładne figurki
- z beastów to w zasadzie tylko: Wold Guardian (zdecydowanie najbrzydsza figurka w tej armii to Gorax) - ten dział zdecydowanie najmniej przypadł mi do gustu jeśli chodzi o w zasadzie wszystkie frakcje Warmachines and Hordes - z tego względu zastanawiam się czy można się bez beastów obejść albo użyć alternatywnych figurek (co zauważyłem jest w tym systemie problematyczne)
Warlocków nie wymieniam bo zakładam, że brzydka czy ładna figurka musi być orginalna i całość dostosowywana jest do tej figurki.
Ogólnie koncepcja wilczej armii wspierana przez druidów patrząc na tą frakcję bardzo mi się podoba (war wolf, wolf lord, tharn wolf riders), przykładowo w pierwszym odruchu kupiłbym np. 5xwar wof plus 3x tharn wold riders z szefem w postaci wolf morraig - pytanie czy ma to jakąś przysżłość z punktu widzenia "grywalności" ;P.