Tyrant Zaadesh
Posty: 38
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Re: Tyrant Zaadesh
inaczej - Cassius ma problem z brickami- piechotnymi. Proponowany przez Ciebie brick beastheavy imo nie jest problemem dla cassiusa nawet z Agonizerem, ktorego Cassius ma jak wylowic.
Edit: i nie chcialbym byc zlosliwy, ale wyliczenia tez powiedzialy ze Barnaba nie jest w stanie zabic Xerxisa na DTM'ach prawda?
Edit: i nie chcialbym byc zlosliwy, ale wyliczenia tez powiedzialy ze Barnaba nie jest w stanie zabic Xerxisa na DTM'ach prawda?
Re: Tyrant Zaadesh
barnaba o mało co sie nie potknął o własny ogon... zabił go na styk.
co do bricków... myślę że top5 ligi narazie tego nie oddaje bo nie każdy ma jeszcze max turniejów ale ludzie z topu w polsce potrfia takimi brickami grac:) nie ma ich owszem duzo ale... wszystkie teraz trole praktycznie
co do bricków... myślę że top5 ligi narazie tego nie oddaje bo nie każdy ma jeszcze max turniejów ale ludzie z topu w polsce potrfia takimi brickami grac:) nie ma ich owszem duzo ale... wszystkie teraz trole praktycznie
Posty: 3027
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 23:58
Lokalizacja: Kraków
Frakcja: Circle Orboros
Re: Tyrant Zaadesh
Co do agonizera, dodam tylko ze to jest cel nr1, i poki ten maly, wrendy sukinsyn nie zejdzie nie ma opcji zebym pakowal bestie do walki.
a poza tym zgadzam sie ze pMorvahna jest lepsza
a poza tym zgadzam sie ze pMorvahna jest lepsza
Posty: 2299
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 14:24
Lokalizacja: Gliwice
Frakcja: Trollbloods
Re: Tyrant Zaadesh
Róbta raport z meczyków takim ciężkim zestawieniem maybagu
Death to the false moderator !!
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
Re: Tyrant Zaadesh
Orboros fakt - nie lubi - za duzego nagromadzenia duzej ilosci pancerza ( i dlatego piechota jest skrajnym wariantem gdzie często mamy problemy ). Kwestii jest kilka
Czy mowimy o 4 duzych sloniach? Jesli tak to no offence radzilismy sobie z tym dwa lata temu i radzimy dzisiaj, nie są to łatwe mu i wymagają furdy doświadzcenia, ale przy dobrym wybieraniu celów i zdejmowaniu sukcesywnie słoni można wyjśc na wymianach lepiej zwlaszcza ze sloniowa sciana jest w pizdu wolna i można ją wymanewrować... wiadomo - tendencja do grywania eMorvahna ktora ma pod sobą 3x unit piechoty + np. stalker gorax / woldwrath nie jest """absolutnym ideałem""" vs Skornowe bricki (zwłaszcza piechotne) problem tkwi w tym ze na attritrion powinno to dawać rade.. są to MU trudne, nieprzyjemne, ale nie skazane na stanie w kącie z płaczem, a kazda bestia wiecej nawet sentry - to mój uśmiech jako gracza Orborosu bo ja wole 1 slonia niz 5 cetratich do zabicia. Dlatego problemem absolutnym z którym orboros musi nauczyc sie zyc jest zestaw 2x warders + championi, jak to gówno stanie sie BARDZO popularne w meta to orboros nie będzie miał łatwo - tak to nadal jest wolny brick, ale juz taki brick ktory nas boli, eMorvahne też. W przypadku eMorvahny gra rozstrzygałaby się late game'owo na zasadzie ile zabijesz z bricka zanim sie wskrzesisz - jesli za malo to poddaj gre ...
Nalezy jednak pamiętać że orboros róznie uzupełnia eMorvahne:
- cassius wy tam się jaracie CoS - ok on też poprawia co nieco, ale ... helmouth w kontekscei pozycjonowania modeli robi czysty rozpierdol - mądrze wykorzystany ustawia CK, czysci scenariusz, podsuwa modele, albo odsuwa (pamietac - slonie są wolne) i ma strangleholda który akurat na bestie działa fajnie.
- eKrueger ten to w ogóle, telekineza (i geomancja najczesciej) rozbija cetratich tak jak nam wygodnie, a cetrata bez shieldwalla to martwy cetrata w wiekszosci sytuacji. Dorzucamy jeszcze Storm walla ( bo maks potrzeba 2 telekinez by caly oddzial pozbawic shield walla w wiekszosci sytuacji ) i incindiari tez nagle sa mniej grozni. Na trolle działa to inaczej, najczesciej trzeba grac na scenariusz i liczyc na bledy ustawien ktore czesto przy bricku sie zdarzaja - tym niemniej telekineza jest srodkiem by sie fajnie bawic i lepiej ustawiac LUB zalozyc ew. ck
- pBaldur poprawia kwestie alpha strike - brick w ciebie rzadko kiedy wbija pierwszy, ale przy baldurze w zasadzie nigdy tego nie zrobi , dodatkowo nasze bestie (albo trackerki) biją z sensowną siłą bo z primalem wyciągają już 22 siły, a trackerki z siłą 13 ( prey i czar ) + WM liczyłeś sam przed chwila że ile 7 modeli wystarczy by zlozyc slonia 19 arma ? tu byś miał z 10 modeli a to może i tego słonika arm 21 tez troche pocharatac ( a wilk dobije ).
Konczac nudny dla wiekszosci wywód - brick bestyjne, czy jackowe orboros owszem nie uwielbia, ale przy odpowiednim doborze warlockow rozstawia po kątach, wygrywa na scenariusz, i jakoś radzi sobie na około bo rzadko kiedy może je po prostu rozpirzyć ot tak. Bricki piechotne, są upierdliwe, trudne, i standardowe buildy eMorvahny radzą sobie z nimi "srednio", i trzeba sięgać po coś lepszego.
Czy mowimy o 4 duzych sloniach? Jesli tak to no offence radzilismy sobie z tym dwa lata temu i radzimy dzisiaj, nie są to łatwe mu i wymagają furdy doświadzcenia, ale przy dobrym wybieraniu celów i zdejmowaniu sukcesywnie słoni można wyjśc na wymianach lepiej zwlaszcza ze sloniowa sciana jest w pizdu wolna i można ją wymanewrować... wiadomo - tendencja do grywania eMorvahna ktora ma pod sobą 3x unit piechoty + np. stalker gorax / woldwrath nie jest """absolutnym ideałem""" vs Skornowe bricki (zwłaszcza piechotne) problem tkwi w tym ze na attritrion powinno to dawać rade.. są to MU trudne, nieprzyjemne, ale nie skazane na stanie w kącie z płaczem, a kazda bestia wiecej nawet sentry - to mój uśmiech jako gracza Orborosu bo ja wole 1 slonia niz 5 cetratich do zabicia. Dlatego problemem absolutnym z którym orboros musi nauczyc sie zyc jest zestaw 2x warders + championi, jak to gówno stanie sie BARDZO popularne w meta to orboros nie będzie miał łatwo - tak to nadal jest wolny brick, ale juz taki brick ktory nas boli, eMorvahne też. W przypadku eMorvahny gra rozstrzygałaby się late game'owo na zasadzie ile zabijesz z bricka zanim sie wskrzesisz - jesli za malo to poddaj gre ...
Nalezy jednak pamiętać że orboros róznie uzupełnia eMorvahne:
- cassius wy tam się jaracie CoS - ok on też poprawia co nieco, ale ... helmouth w kontekscei pozycjonowania modeli robi czysty rozpierdol - mądrze wykorzystany ustawia CK, czysci scenariusz, podsuwa modele, albo odsuwa (pamietac - slonie są wolne) i ma strangleholda który akurat na bestie działa fajnie.
- eKrueger ten to w ogóle, telekineza (i geomancja najczesciej) rozbija cetratich tak jak nam wygodnie, a cetrata bez shieldwalla to martwy cetrata w wiekszosci sytuacji. Dorzucamy jeszcze Storm walla ( bo maks potrzeba 2 telekinez by caly oddzial pozbawic shield walla w wiekszosci sytuacji ) i incindiari tez nagle sa mniej grozni. Na trolle działa to inaczej, najczesciej trzeba grac na scenariusz i liczyc na bledy ustawien ktore czesto przy bricku sie zdarzaja - tym niemniej telekineza jest srodkiem by sie fajnie bawic i lepiej ustawiac LUB zalozyc ew. ck
- pBaldur poprawia kwestie alpha strike - brick w ciebie rzadko kiedy wbija pierwszy, ale przy baldurze w zasadzie nigdy tego nie zrobi , dodatkowo nasze bestie (albo trackerki) biją z sensowną siłą bo z primalem wyciągają już 22 siły, a trackerki z siłą 13 ( prey i czar ) + WM liczyłeś sam przed chwila że ile 7 modeli wystarczy by zlozyc slonia 19 arma ? tu byś miał z 10 modeli a to może i tego słonika arm 21 tez troche pocharatac ( a wilk dobije ).
Konczac nudny dla wiekszosci wywód - brick bestyjne, czy jackowe orboros owszem nie uwielbia, ale przy odpowiednim doborze warlockow rozstawia po kątach, wygrywa na scenariusz, i jakoś radzi sobie na około bo rzadko kiedy może je po prostu rozpirzyć ot tak. Bricki piechotne, są upierdliwe, trudne, i standardowe buildy eMorvahny radzą sobie z nimi "srednio", i trzeba sięgać po coś lepszego.
Ludzie twierdzący że orboros jest broken cierpią na chroniczny zanik zdrowego rozsądku ;)
Posty: 3097
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 09:39
Lokalizacja: Brytyjskie Terytorium Oceanu Indyjskiego
Frakcja: Khador
Re: Tyrant Zaadesh
Zainspirowany postami Maybuga testowałem coś takiego ostatnio na turnieju:
Rashet - tier 4:
- Sentry
- Sentry
- Canoneer
- Gladiator
- Krea
Full Krokodyle + Task master
Gobber
2x PBH
Grało się tym mega przyjemnie - na wolność tego bym nie narzekał. 11" threat range'u na bestiach to b. dobra liczba. Opcje channellowania pozwalają się dobrać do kamieni bez których to nagle Orboros robi się mniej mobilny, a Carnivore i paraliż pozwalają bardzo miło radzić sobie z wyższym DEFem. Może dziwić Canoneer - miał być trzeci Sentry, ale nie mialem modelu.
Rashet - tier 4:
- Sentry
- Sentry
- Canoneer
- Gladiator
- Krea
Full Krokodyle + Task master
Gobber
2x PBH
Grało się tym mega przyjemnie - na wolność tego bym nie narzekał. 11" threat range'u na bestiach to b. dobra liczba. Opcje channellowania pozwalają się dobrać do kamieni bez których to nagle Orboros robi się mniej mobilny, a Carnivore i paraliż pozwalają bardzo miło radzić sobie z wyższym DEFem. Może dziwić Canoneer - miał być trzeci Sentry, ale nie mialem modelu.
Posty: 38
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość