Strona 32 z 36

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 10 września 2020, 13:34
przez QcDWG
Bo to lepszy model od bashera

Czemu śmiesznie. Masz tak chociażby z flame of darkness.

Wotof jest wyjątkowy bo masz naprawdę mało casterów (w khadorze nie mógłbyś nawet zdublować tego theme), tutaj jest spora szansa, że właśnie będzie tak ze bierzesz azazela masz miniony bierzesz madraka masz trole

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 10 września 2020, 14:41
przez Kevin
Jesteś chyba jedyną osobą która uważa ze winter jest lepszy od bashera xd są może 1/2 rozpiski w których rozwazylbym wintera xd może jakby mial assoulta xd ale nie ma ;)

No nic z tym nie zrobimy. Przynajmniej oszczedze sobie zakupów ;) Innych niż ewentualne odkupienie Maddiego3 xd

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 10 września 2020, 18:39
przez QcDWG
Może będzie słaby :D ragnora też oddałem, chce mieć czystą głowę :D

Co do wintera - wolę te sprayke po prostu. I na discouncie (kiedyś bo widzę, że upadł?) widziałem że to popularny wyboru w topkach kiedy jeszcze trole tam były

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 10 września 2020, 19:01
przez Kevin
Upadł nie upadł. Trudno updatować turnieje jak ich nie ma xd A mieli remodeling strony chyba robić.
Winter działa ok pod Kolgrimme bo masz duże szanse na stationery, a to dodatkowe sprayki z +2 do pow. Dodatkowo Gunny + ewentualnie Calandra.
Basher jest tańszy, lepiej się buffuje a randomowe -2 do defa automatycznie jest lepsze od crit stationary IMO - Ven kiedyś pad jak wjechał we mnie Infernalami pod featem Zaataroth, po czym moje modele dostały +4 do trafiania bo basher imark the target. Po dołożeniu Aim'u i opcji boostowania wszystko zmarło :)

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 10 września 2020, 20:34
przez QcDWG
Cena jak się mieścisz w BG nie gra roli często. Inne argumenty kind of rozumiem, też zobaczymy jak mnie granie zweryfikuje. Jak zagram w tym roku xD

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: środa, 16 września 2020, 20:36
przez Kevin
No to jedziemy z koksem - w sumie to sporo teraz. Zacznę od modeli :)

Pyre Troll - dla mnie bomba. Mamy 8 pkt buff bota, który de facto zastępuje Maulera. Strzałka dalej taka se, ale RoF jest ok - jak zwykle nie łapię, czemu podpalające ciastko nie wbija flary, ale nie muszę :) - będzie grany, będzie grany dużo.
Slag Troll - zmiana na +, nie będzie grany. Daję de facto ten sam efekt co Pyra, kosztuje 2 pkt więcej, ma gorszy strzał(bo brak RoF'a), a jego abilitki działają w 50% przypadków - raczej nie będzie grany
Axer - to samo, tylko ciut taniej. Listy, które go brały będą o brały dalej, listy, które miały mechanikę przyśpieszania opartą na innych rzeczach dalej nie będą go brały - będzie grany
Impaler - zmiany na plus - nie potrafię przewidzieć czy będzie grany - Bomber ofensywnie jest lepszy od 2 impalerów, kosztuję pkt mniej, ma mniej kratek niż 2,ale z drugiej strony są listy gdzie tesco snipe może się przydać
Mulg - był dobry, jest tańszy. Mi tam się nigdy nie podobało, że jest Arc Node'em, ale co zrobić. Minus ten sam co zawsze. Gra w jednej liście - będzie grany, ale pewno nie za dużo
Kamień - tańszy, reszta bez zmian - mały będzie pewno grany jak do tej pory zawsze, może się zacząć pojawiać duży
Champy/Skaldi - miły i niespodziewany buff - champy będą grane, Skaldi pewno też
Runeshaperzy - miły mały buff, który właściwie za dużo nie zmienia - będą grani tam gdzie byli grani
Champ Hero - będzie grany tam gdzie był grany
Troll Whelps - dla mnie najlepsza zmiana tego CiD :) - lepsze leczenie, ale przede wszystkim w końcu solos za 1 pkt. Prawdopodobnie sprowadzi się to do tego, że będzie na stole jeden whelp mniej niż zawsze, bo 4 pkt na ogół jest łatwiej znaleźć niż 5, ale RP z reguły wykorzystywało się do czegoś innego - będą grani, więcej niż uprzednio, ale w mniejszych liczbach
Swamp Troll - dziwna zmiana, śmieszna rzecz z kombowaniem tego z featem Ragnora - 2 kości - z drugiej strony to dalej model, który nic nie robi - o ile ktoś nie złoży jakiejś dziwnej, niezabijalnej kombinacji w stylu Ragnor/Carver to się raczej nie spodziewałem zobaczyć
Janissa - na plus - będzie grana tam gdzie była
Strom Troll - na plus - jedyna szansa w obecnej edycji jaką ten model miał na granie to było jak Nemo3 woził się po stołach, przestał - raczej nie będzie grany
Night Troll - wrócił do Mk2, a tam nie był grany
Warders - zmiana ok, zawsze strasznie wkurzające było, że oddział musiał stać obok siebie. Z drugiej strony, dalej są w ciul drodzy jak na brak zdolności offensywnych - raczej nie będą grani, paczka świnek jest tańsza, biję mocniej
Horgle Ironstrike - ech, nie wiem który to as wymyślił, że strzałka z MA4 na 10 cali wymagająca boostowania przy jednym upkeepie to dobry buff dla tego modelu - jako Horgle nie będzie grany, jeśli jednak ktoś będzie brał w PoD Pyre Trolla, a i tak wypełnił już swoje BG to można rozważyć odciążenie castera, nie spodziewam się
Dhunia Knot, śmieszna zasada, która może mieć zastosowanie bo działa na offensywne czary casterów xd - nie wiem czy taka była intencja. Są RP w PoD, może zaczną wstępować(np. moja rozpa w PoD zyskała właśnie 6 pkt xd), ale cholera wie. Z drugiej strony wystarczy zabić jedną(te kosmiczne staty 13/13 xd) - naprawdę nie wiem - to nie jest zły unit, po prostu nigdy nie było na niego pkt w i tak theme forcie który i tak ma problem sensownie się zamknąć.
Ragnor - wszystkie zmiany na plus. Nie wiem czy będzie grany bo zasadniczo nie zmienia to nic w jego game play'u, a nie był grany - myślę, że się pojawi
Madrak3 - fajne zmiany, tylko jego problem w ogóle nie ostał rozwiązany - wcześniej miał relatywnie kiepską albo bardzo sytuacyjną spell liste więc była na nim ta furia, żeby odpalić kamień. Teraz ma dobrą spell listę i nie ma furii, żeby to zrobić. Naprawili mu feat'a, ale to dalej feat na taff w mecie antyhealingowej - to jest CiD week1, w tej wersji nie będzie grany
Brawler - zmiana na plus - gdzie był grany tam będzie
Gunnery Seargant - ja nie wiem czemu ludzie się tak tym modelem napalają - jest ok, ale tym swoim *atakiem to on trafia tylko kamienie/gallowsy czy struktury. Reszta zasad ok, obstawiam, że koszt zostanie zwiększony do 4 pkt, acz IMO nie ma to większego sensu
Boomhowler3 - jest ok. Dalej ma idiotyczny 2 fell call, który będzie pieprzył ludziom kolejność aktywacji, ale za to dobry potencjał bojowy. Z drugiej strony na prawdę mam nadzieje, że on straci to Hoof it - w trollach, świnkach jest to ok. Ale nie w Minionach i Mercach - sorry, ale Void Archon robi z tym cała mapę, a Gaspy4 jest niesmaczny i bez tego
Bumbles - przeżywalność spadła do sensowniejszych rozmiarów, jest ok
Gunny2 - nie wiem. Praktycznie w każdej innej frakcji bym powiedział, że jest super, w trollach nie wiem - wprowadza zupełnie inny styl gry do trollowych gunnlane'ów niż miały one do tej pory jednocześnie nie dając nic do grania na scenariusz - będzie grany, ale jak i z czym to nie mam pojęcia.
Rakiety - śmiesznie kontrują pod wieloma rzeczami mete - Covering Fire na 16 cali z opcjami repo,albo strzałki z pow 16 ignorujące stealth. Będą grani
Sapper- smieszny- stety niestety to model,który trzeba zobaczyć na stole - za 3 pkt fajnie sobie radzi z popularnymi ambushami xd

Theme Force'y
- PoD zmiany na plus, ale tam są raczej 2/3listy do składania
- VoD - nie ma w conflic chamberze, trudno mi sobie liczyć rozpy - wydaje się być mocna, aczkolwiek brak Bunebearera wielu casterów może zabić w tym theme forsie.

Tyle na szybko

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: środa, 16 września 2020, 22:29
przez QcDWG
Mulg teraz zagra częsciej bo ma hoof it poza grisel

Poza tym słaby cid i jestem zażenowany

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 08:39
przez Kevin
Nie jest słaby. Nie robi tego na co ludzie liczyli, zwlaszcza po CiD legionu. W żaden sposób nie zmienia rodzaju gry.
Fajnych rzeczy jest dużo. Same zmiany pkt kamienia i brak koniecznosci brania Maulera daje 8 pkt. To dużo w grze która polega na min/maxowani wyborów.
Dhunia Knot jest sytuacyjnie rewelacyjna - Kolgrimma z Mulgiem w PoD ma 4 sprayki z 4 koscmi na trafienie i odrzucaniem najnizszych + puppet master.
Zawodem dla mnie jest Madrak3, elementale poza Pyrą i Horgle1. Przy czym wszystko ma dobre zmiany, nie wszystkie są trafione ;)
Może jak będe mial moment w domu to policze VoD pod Zorro - Boomi3 wydaje sie tam dość abstrakcyjny z +6 cali na leaving modele i +6 do PSa oraz armem 24, Ret Strikiem, Riposta, Counter charge i Knock Dawnem

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 09:27
przez QcDWG
Ale zorro to miniony nie trole? Czy można brać, jak to rozegrali

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 09:41
przez Kevin
Działa to jak WotOF. Bierzesz w trollach jest trollowe, bierzesz w minionach jest minionowe.

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 10:14
przez QcDWG
Czyli miniony dostały ilu nowych casterów :D?

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 10:20
przez Kevin
Policz sobie ;) Trolle tylko 4 xd

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 13:32
przez QcDWG
Szczerze Ci powiem, że odechciało mi się tego theme :D druga armie trzeba kupić :D Dobrze że sam gunny2 wchodzi jak złoto

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 19:43
przez Tantal
Jasne, Gmyrek pewnie już skleja Azazello.

Re: Trolle Kevina - MK 3 od 20 strony.

PostNapisane: czwartek, 17 września 2020, 20:03
przez DaGreenBoy
Azzazello jest giety sam w sobie hehe, teraz ma już z górki ;)