Staruchowie czyli Baldurzy
Jestem zafiksowny na tych casterów od początku i już miałem okazję ich wypróbować
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Dobra oto moje pomysły na 50 pkt.
System: Hordes
Faction: Circle Orboros
Casters: 1/1
Points: 50/50
Baldur the Stonesoul (*5pts)
* Ghetorix (11pts)
* Megalith (11pts)
* Woldguardian (9pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
* Druid of Orboros Overseer (2pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Warpborn Skinwalkers (Leader and 4 Grunts) (8pts)
* Warpborn Alpha (3pts)
Tej rospiski nie muszę chyba szczegółowo omawiać. Ogólnie zamysł jest taki wszyscy biegną do przodu do strefy i zabijąją to co się da. Dzięki Rutsom i turze feata przeciwnik nie przeje wszystkiego przez jedną turę. Druidzi ogólnie stoją i wyciągają ze scenariusz modele. Ghatorix np. Dzięki kamieniom może stać z tylu a w odpowiednim momencie wbić się albo w znacznik albo w coś czego nie można przemielić czymś innym.
Teraz pora na kolejną rospiskę:
System: Hordes
Faction: Circle Orboros
Casters: 1/1
Points: 50/50
Baldur the Stonecleaver (*6pts)
* Woldguardian (9pts)
* Woldwarden (9pts)
* Woldwarden (9pts)
Druids of Orboros (Leader and 5 Grunts) (7pts)
* Druid of Orboros Overseer (2pts)
Shifting Stones (2pts)
* Stone keeper (1pts)
Shifting Stones (2pts)
Tharn Bloodtrackers (Leader and 9 Grunts) (8pts)
* Nuala the Huntress (2pts)
Gallows Grove (1pts)
Gallows Grove (1pts)
Gatorman Witch Doctor (3pts)
Tu zaczynają się schody. Przez to że jest tu dużo miękkich rzeczy to nie możemy grać na przetrwanie tylko na assasynacje. (moim zdaniem). Dzięki bloodtrackerkom mamy dobre Mielemie piechoty, dzięki min. 2 earthspikom na turę oraz dzięki Bestiom mamy porządne piordolnięcie w ciężką piechotę . Druidów zadaniem jest przyciąganie jednostek który nam najbardziej przeszkadzają a potem z Earthspików albo z Dzidy w gamonia. Gollowsy przedłużają nasze zasięgi ,a withc doctor boofuje Trackerki. Na końec wspomnę o combie który moim zdaniem jest spoko. Najpierw ustawiamy shftingi w pozycji do działania (te ze stelfhem z przodu )
Następnie teleportujemy naszego pierwszego World Wardena niedaleko castera przeciwnika i puszczamy animusa. Następnie kolejny World warden potchodzi pod Baldura i też puszcza animusa. W tym momencie teleportujemy castera z lasu 1 do drugiego lasu. I z tego lasu klepiemy ile wlezie z wszystkimi furiami przeciwnego caster aż padnie.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Dzięki za uwagi i poprawki z góry
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Obrazek](http://www.mandmdesign.it/images/BannerMKII_minion_barnabas.png)