Tharn CiD
Pamiętajcie, że Wolf Rider Champion ma być za free i dawać Wolf Riderom prowl. Myślę, że to podnosi ich przeżywalność. Pomyślcie jaką to sieke zrobi z Kruegerem2 (Telekineza dla backstaba i Wind Storm), albo pod Morvhaną2 gdzie Fog of War da im stealth.
Re: Tharn CiD
Obawiam się że Krueger który nie leci na pałe może mieć zbyt małe zasiegi, jeśli przeciwnik odpowiednio zajmie sie arc nodami. No chyba że kawaleria bedzie za nim czekać, ale traci zbyt dużo wtedy IMO. Krueger nadal bedzie grać z Geomancjami, w DH nie widze go za bardzo.
Re: Tharn CiD
Prowl jest ok, ale na flankującym unicie na drugim końcu stołu nawet FoW nie pomoże. Aczkolwiek szarża+backstab+weapon master robi się syte. Dorzucić jeszcze HoFa od Uny i mamy potencjalny overkill
A jeśli Loki faktycznie się pojawi w jakimkolwiek tierze to będzie sweet
A jeśli Loki faktycznie się pojawi w jakimkolwiek tierze to będzie sweet
Zapraszam!
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
Shadowhorn = 9/10
Gnarlhorn = 6/10
Riphorn = 2/19
wtf?
Gnarlhorn = 6/10
Riphorn = 2/19
wtf?
Posty: 2505
Dołączył(a): poniedziałek, 19 września 2016, 17:39
Lokalizacja: Śląsk
Frakcja: Cygnar
Re: Tharn CiD
przejmuejsz sie jakimis useless bestiami ktore zawsze beda slabsze od kamieni, a caly worek chorych boostow dla tharnow to nie ma komentarza
Tylko konstruktywne i merytoryczne opinie
Posty: 2173
Dołączył(a): poniedziałek, 24 listopada 2014, 23:15
Lokalizacja: Poznań
Frakcja: Trollbloods
Re: Tharn CiD
Ja przegrałem z nowym casterem, ua do castera i względnie ze studnią.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
https://www.instagram.com/pamper_malowany/
Re: Tharn CiD
jak dla mnie przesadzili
ja nieomieszkam tym grać ale uważam, że poszli w złą stronę
ja nieomieszkam tym grać ale uważam, że poszli w złą stronę
Re: Tharn CiD
To trochę opinii ode mnie - Moja opinia może być spaczona tym że gram tą frakcją
Morv1 - mało nią grałem, głównie dlatego że czułem że nie potrafię wykorzystać jej pełnego potencjału, te zmiany raczej ułatwią prowadzenie ale nie są przegięte.
Gnarlhorn - myślę że nadal będzie tak samo grany jak do tej pory, fajne te +1 STR ale nagle nie ugrywalnia go to.
Shadowhorn - zmniejszenie kosztu, zmiana animusa na dodge i beat back z bazy? - chyba tylko jednego kozła lubią w PP. Syte zmiany, widzę pewien potencjał - oczywiście na spamie pod Kayą3. 17defa pod featem przeciw szarży + dodge? 5-6 kozłów (przy wsparciu goraxów i scarsfeli) wyciągających pow 19/18 i te 5/6 ataków?
Rip Horn - no to ten tego, dostał Pathfindera - jupi
Brennos - animus ciekawy ale broni tak na prawdę tylko przed spell CK, bo te 10" wszystkiego nie obejmie, trudno mi go ocenić, nadal mi się średnio podoba.
Pureblood, Feral, Gheto, Stalker - zmiany na + pathfinder robi dużą różnice, i te parę pkt taniej też jest spoko.
Trackerki + Nuala - Mocne zmiany, taniej, Parry + mini feat i repo 3 jest. Mini feat może okazać się na prawdę bardzo mocny i tylko tutaj obawiam się o cięcia, repo już sprawdzone w MKII powinno być zawsze na tym modelu.
Weaverki + Haruspex + Ambush z tiera - UA takie sobie, drogie, Divine Inspiration spoko, AD jest ok, Sacred Ward nie potrzebny - i tak maja stealtha, a przed zabijającym plackom/leapom to nie pomoże.
Ambush - fajny, ale nie przegięty raczej.
Night Witcha - ok.
Ravagery - zmiany spoko, Rapid healing sprawi że trudniej będzie ich wypestkować, mocne strzały i tak sobie z nimi poradzą, +2 do damage słuszne.
Shaman - 6CMD było zbyt mało żeby ogarnąć Ravagerów i samemu nie zginąć - przyda się.
Riderki - tutaj też mi jest trudno ocenić te modele, niby fajne, ale droższe, Dual Attack bardzo spoko, jump też, być może po testach będę mógł więcej coś napisać.
Championka - fajnie że darmowa z tiera, Backstab i Prowl może sprawić że będzie fajnie flankującym modelem, będzie grana pewnie i to pewnie też bez Riderek.
LOTF - hue hue, napakowany tokenami może być spoko żeby zagrażać jakimś ciekawym celom. Ale trzeba go jakoś dopakować, i to jest problem raczej. Bo z minionowym kociołkiem to już 12pkt.
Whitemane - dostał trochę inną rolę jak do tej pory ale to może dobrze, kolejny overtake był nudny , Vet Leader bardzo ciekawy - Kromack pewnie będzie syto wykorzystywał.
Morv2 - poszerzenie przerzutów będzie syte, ale nadal boli częste RFP i dużo cryxów
Blood Pack - hue hue x2 - być może z Morv2
Death Wolvesy - AD - fajne ale mało potrzebne.
Tharn Blood Shaman - OMG PG - a tak serio to potaniarka i rzucenie spella jest ok, nic szczególnego, co do tej mocniejszej umiejki - dawanie Divine Inspiration, - hof na pojedynczy model nie jest niczym szczególnym, gorzej jak dostanie się pod jedne skrzydła z Uną2 - mocne fakt, ale trzeba też dostrzec że ten model dostępny jest tylko w DH, co sporo ogranicza. Czy do przycięcia - bardzo możliwe że to straci, ze względu że daje dużo możliwości.
Dwójka - Na ten moment trudno to ocenić, ale skoro to modele z Prayem to dam im szanse
Struktura - ciekaw, mocny ale pojedynczy strzał, a z tym rozdawaniem corpsów to bym nie przesadzał bo bardzo losowe. Hyper Agressive dla construktów - hym Guardiany po Shieldguardzie mogą być jeszcze bardziej przyśpieszone, ale jak to Hyper Agressive losowe. Wstawianie solosa bardzo syte - szkoda że bez characterów. Rozszerzenie controli - bardzo syte. Czy będzie grany? trochę do przetestowania - bo to nadal 15 pkt jest, możliwe że jakieś listy bonesów lub secret masterów skorzystają
Morv1 - mało nią grałem, głównie dlatego że czułem że nie potrafię wykorzystać jej pełnego potencjału, te zmiany raczej ułatwią prowadzenie ale nie są przegięte.
Gnarlhorn - myślę że nadal będzie tak samo grany jak do tej pory, fajne te +1 STR ale nagle nie ugrywalnia go to.
Shadowhorn - zmniejszenie kosztu, zmiana animusa na dodge i beat back z bazy? - chyba tylko jednego kozła lubią w PP. Syte zmiany, widzę pewien potencjał - oczywiście na spamie pod Kayą3. 17defa pod featem przeciw szarży + dodge? 5-6 kozłów (przy wsparciu goraxów i scarsfeli) wyciągających pow 19/18 i te 5/6 ataków?
Rip Horn - no to ten tego, dostał Pathfindera - jupi
Brennos - animus ciekawy ale broni tak na prawdę tylko przed spell CK, bo te 10" wszystkiego nie obejmie, trudno mi go ocenić, nadal mi się średnio podoba.
Pureblood, Feral, Gheto, Stalker - zmiany na + pathfinder robi dużą różnice, i te parę pkt taniej też jest spoko.
Trackerki + Nuala - Mocne zmiany, taniej, Parry + mini feat i repo 3 jest. Mini feat może okazać się na prawdę bardzo mocny i tylko tutaj obawiam się o cięcia, repo już sprawdzone w MKII powinno być zawsze na tym modelu.
Weaverki + Haruspex + Ambush z tiera - UA takie sobie, drogie, Divine Inspiration spoko, AD jest ok, Sacred Ward nie potrzebny - i tak maja stealtha, a przed zabijającym plackom/leapom to nie pomoże.
Ambush - fajny, ale nie przegięty raczej.
Night Witcha - ok.
Ravagery - zmiany spoko, Rapid healing sprawi że trudniej będzie ich wypestkować, mocne strzały i tak sobie z nimi poradzą, +2 do damage słuszne.
Shaman - 6CMD było zbyt mało żeby ogarnąć Ravagerów i samemu nie zginąć - przyda się.
Riderki - tutaj też mi jest trudno ocenić te modele, niby fajne, ale droższe, Dual Attack bardzo spoko, jump też, być może po testach będę mógł więcej coś napisać.
Championka - fajnie że darmowa z tiera, Backstab i Prowl może sprawić że będzie fajnie flankującym modelem, będzie grana pewnie i to pewnie też bez Riderek.
LOTF - hue hue, napakowany tokenami może być spoko żeby zagrażać jakimś ciekawym celom. Ale trzeba go jakoś dopakować, i to jest problem raczej. Bo z minionowym kociołkiem to już 12pkt.
Whitemane - dostał trochę inną rolę jak do tej pory ale to może dobrze, kolejny overtake był nudny , Vet Leader bardzo ciekawy - Kromack pewnie będzie syto wykorzystywał.
Morv2 - poszerzenie przerzutów będzie syte, ale nadal boli częste RFP i dużo cryxów
Blood Pack - hue hue x2 - być może z Morv2
Death Wolvesy - AD - fajne ale mało potrzebne.
Tharn Blood Shaman - OMG PG - a tak serio to potaniarka i rzucenie spella jest ok, nic szczególnego, co do tej mocniejszej umiejki - dawanie Divine Inspiration, - hof na pojedynczy model nie jest niczym szczególnym, gorzej jak dostanie się pod jedne skrzydła z Uną2 - mocne fakt, ale trzeba też dostrzec że ten model dostępny jest tylko w DH, co sporo ogranicza. Czy do przycięcia - bardzo możliwe że to straci, ze względu że daje dużo możliwości.
Dwójka - Na ten moment trudno to ocenić, ale skoro to modele z Prayem to dam im szanse
Struktura - ciekaw, mocny ale pojedynczy strzał, a z tym rozdawaniem corpsów to bym nie przesadzał bo bardzo losowe. Hyper Agressive dla construktów - hym Guardiany po Shieldguardzie mogą być jeszcze bardziej przyśpieszone, ale jak to Hyper Agressive losowe. Wstawianie solosa bardzo syte - szkoda że bez characterów. Rozszerzenie controli - bardzo syte. Czy będzie grany? trochę do przetestowania - bo to nadal 15 pkt jest, możliwe że jakieś listy bonesów lub secret masterów skorzystają
Re: Tharn CiD
Imo zmiany fajne.
Co do najbardziej giętej zmiany to chyba trackerki oraz ad dla wilków. Ad to najlepsza zasada w tej grze.
Co do najbardziej giętej zmiany to chyba trackerki oraz ad dla wilków. Ad to najlepsza zasada w tej grze.
Posty: 2651
Dołączył(a): wtorek, 19 lutego 2013, 21:52
Lokalizacja: Legionowo/Warszawa
Frakcja: Khador
Re: Tharn CiD
Bardzo syte zmiany.
Morvana2 bajka, szczególnie ze carnivore daje corpsy i przerzuty w konroli.
Ad na wilkach super mocne. Temu unitowi nic nie brakowało a tak mozna 1. Byc dalej 2.
Spozycjonowac ich jak wygodniej.
Nawet Brenos pod morvana bedzie fajny.
Trakerki swietne. Najwazniejsze ze dostaly parry
Bestie dostaly to czego brakowało
Loki w tierze
Nowy lock bardzo mocny. Trackerki rzycajace z pow 14 z wm to calkiem niezle
Ogopnie bardzo mocne zmiany i tworza duza synergie w tierze. A nowe ua do locka w pewien sposob robi une2 niepotrzebną do tharnow
Morvana2 bajka, szczególnie ze carnivore daje corpsy i przerzuty w konroli.
Ad na wilkach super mocne. Temu unitowi nic nie brakowało a tak mozna 1. Byc dalej 2.
Spozycjonowac ich jak wygodniej.
Nawet Brenos pod morvana bedzie fajny.
Trakerki swietne. Najwazniejsze ze dostaly parry
Bestie dostaly to czego brakowało
Loki w tierze
Nowy lock bardzo mocny. Trackerki rzycajace z pow 14 z wm to calkiem niezle
Ogopnie bardzo mocne zmiany i tworza duza synergie w tierze. A nowe ua do locka w pewien sposob robi une2 niepotrzebną do tharnow
Re: Tharn CiD
I tak wole metalowego .
Posty: 3209
Dołączył(a): poniedziałek, 18 lutego 2013, 06:52
Lokalizacja: Zabrze
Frakcja: Protectorate of Menoth
Re: Tharn CiD
Widać, że powracamy do Circle Christmas w sierpniu Mega słabo, że tak mocne CID wyszło przed WTC, gdzie dobrzy gracze CO nie będą mieli szansy wnieść potrzebnego balansu do niektórych modeli. Za dużo dobrych opcji wlazło do tharnów, których nie koniecznie potrzebowali aż w takich ilościach.
Proud member of :
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
"Może i nie jesteśmy najpotężniejsi, ale za to gramy na remis"
PP Judge od 14.03.2017
Powrót do Community Integrated Development
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości