wtorek, 16 sierpnia 2016, 22:38 przez Fluffy
Odświeżę temat.
Jak gdzieś tam wspomnialem, zawsze brakowalo mi w WMce interaktywnych terenów. Skrzynki którą mozna podnieść i pier$%&@*ć we wroga, beczki, którą można wrogowi pod nosem rozwalić robiąc duże bum czy covera, którego można po prostu zniszczyć. Stąd poniższa idea:
Nowyelement terenu, nazwijmy go "obiekt", rozrzucony w mniej lub bardziej przemyślany sposób po makiecie.
Obiekt może zostać zaatakowany we wszelki dozwolony sposób: zaszarzowany, zeslamowany, rzucony, stratowany, można mu przysolić z harmaty. Jest traktowany jak normalny model wielkości odpowiadającej wielkości podstawki. Nie jest modelem ani friendly ani enemy. Bez względu na wielkość pdostawki daje covera pobliskim modelom (jak murek), i nie przesłania LoS.
Obiekty dzielą się na trzy rodzaje ze względu na wielkość:
- na podstawce 30 mm: def 7, arm 18, 5 kratek hp, generuje 3'' wzornik
- na podstawce 40 mm: def 7, arm 18, 10 kratek hp, generuje 4'' wzornik
- na podstawce 50 mm: def 7, arm 18, 15 kratek hp, generuje 5'' wzornik
I trzy rodzaje ze względu na właściwości:
- wybuchowy (np beczka z oliwą, skrzynka z amunicją): przy zniszczeniu generuje concealment template; wszystkie modele pod wzornikiem otrzymują trafienie POW 12 i continous effect: fire; modele które przechodzą lub kończą aktywację na wzorniku dostają continous effect: fire, concealment znika na koniec kazdej kolejnej tury na wyniku 1-2;
- trujący (butla z gazem czy kwasem): przy zniszczeniu generuje concealment template; wszystkie modele pod wzornikiem otrzymują trafienie z POW 12 i continous effect: corrosion, modele które przechodzą lub kończą aktywację na wzorniku dostają continous effect: corrosion, concealment znika na koniec kazdej kolejnej tury na wyniku 1-2;
- zwykły (pusta skrzynia, pusta beczka,krzesło, stół w gospodzie): nie generuje żadnych dodatkowych efektów przy zniszczeniu.
Jak łatwo policzyć, daje to dziewięć kombinacji. Rodzaj i wielkość obiektu/ów jest jawnie okreslona na początku gry.
Wydaje się fajnym pomysłem, daje ryzykownego covera, można rzucić w przeciwnika i wywołać ciekawe efekty w grze, może być celem szarży, takie tam urozmaicenie rozgrywki.
Co o tym myślicie?
Stańmy jako upiorów gromada,
We krwi wrogów nasycim pragnienie....